zondag 25 oktober 2015

Challenge #242

Swirls are back! 
Heel veel mooie kaarten zijn er de afgelopen twee weken geupload, dank daar voor! In de top is helaas maar plaats voor 3 en dat zijn deze keer:







Gefeliciteerd meiden! Jullie mogen de top3-badge die je in de rechterbalk van dit blog vind gebruiken op jullie eigen blog. 
De winnaar van de prijs en het gast-designerschap is .......

Christine!

Van harte!
Stuur een mailtje naar dutchcardlovers@hotmail.com en je krijgt je prijs en de opdracht voor een nieuwe uitdaging thuisgestuurd.

---------------------


De Scrapheap is een winkel waar we producten aanbieden op het gebied van scrapbooking, mixed media, card making en Project Life. We bestaan inmiddels alweer vanaf juni 2006. Je vindt alle producten uit onze winkel in Sprang-Capelle overzichtelijk op onze website: www.descrapheap.nl bij elkaar. En hebben we het niet, dan kunnen we het altijd voor je bestellen. Ook hebben wij een uitgebreid assortiment workshops die gegeven worden door ons DT, maar ook door verschillende teachers uit alle delen van het land. 
Een keer per jaar organiseren wij een ontzettend gezellig ScrapHeapWeekend en je vindt ons door het jaar heen op verschillende beurzen in binnen- en buitenland. Wil je op de hoogte blijven van onze activiteiten schrijf je dan in voor onze nieuwsbrief op de site, of kijk op onze facebookpagina: https://www.facebook.com/DeScrapheapHet is erg leuk om jullie blog te sponsoren en hoop dat de prijzen die we voor jullie uitzoeken, een beetje in de smaak zullen vallen. 

Groetjes Carla 

De prijs is een Cadeaubon van 15,00 euro, en de winnaar mag een keer meedraaien bij een volgende challenge als gast-designer.

-----------------------------------

Deze keer een Kleuren Challenge. Je mag een witte basis kaart gebruiken met alleen deze 3 kleuren of kleuren die hier het dichtsbij komen. Er mogen dus verder geen andere kleuren gebruikt worden.

Gastdesigner Cynthia:



Anja:


Marjan:


Margot:




Rosalien



Deze uitdaging loopt tot 6 november 18:00, upload je kaart via mr. Linky met een rechtstreekse link. Veel succes!

Rosalien, Anja, Ellen, Marjan en Margot



zondag 11 oktober 2015

Challenge #241

Genieten jullie ook nog zo van deze laatste mooie dagen?
Het is prachtig zoals de natuur zich laat zien in warme herfstkleuren.
Ik krijg er een boel inspiratie van in ieder geval.....

Er zaten een heleboel leuke uitwerkingen van Marjan's schets bij de inzendingen van afgelopen twee weken. We zijn tot de volgende top 3 gekomen;

Cynthia:
  
 Gefeliciteerd met jullie plaats in de top 3!
Als jullie willen kun je de top 3 badge op je blog zetten.
Maar er is natuurlijk maar één winnaar, dat werd deze keer:  
Cynthia

Van harte gefeliciteerd met je eerste plaats Cynthia en jij wint de mooie prijs van Scrapplezier. 
Mail even naar dutchcardlovers@hotmail.com en Marjan of Rosalien zorgen ervoor dat de prijs naar je toe komt.
Daarbij willen we je ook uitnodigen om voor de volgende challenge mee te doen als gastdesigner.
-------------------------------------------------------------------------------
Onze sponsor voor de nieuwe challenge is Hobbyshoppie
 
Hobbyshoppie verkoopt scrap en kaarten materialen tegen een betaalbare prijs zodat knutselen leuk kan blijven.
De merken die ik verkoop zijn o.a. Tim Holtz, K&Company, Maya Road, Making Memories, Martha Stewart, Quickutz, Cuttlebug, Sizzix
Bij iedere bestelling krijg je een leuke attentie GRATIS.
Ik bereken alleen de verzendkosten volgens TPG tarief, dus geen extra kosten voor verwerking of verpakking.
Woon je in de buurt van Wijchen dan mag je natuurlijk altijd je bestelling komen afhalen.
Iedere maand, week en weekend zijn er weer leuke nieuwe aanbiedingen...genoeg reden dus om terug te blijven komen.
Ik hoop jullie snel in mijn winkel te mogen ontvangen.

Karin
En dit is de prijs
Prijs Hobby Shoppie 11 Oktober
-------------------------------------------------------------------------------
En dan gaan we nu over naar de uitdaging van deze week;

Weten jullie nog hoe "hot" swirls waren een aantal jaren geleden?
Ze zijn een beetje in de vergetelheid geraakt maar ik denk dat ze aan een "come-back" toe zijn....

Dus haal je oude swirl stempels of -stansen maar uit de kast en doe mee met de

Swirl Uitdaging......
En hier de voorbeelden van onze gast-designers Linda en Wiebine en het Design Team


Gastdesigner:  Linda



Gastdesigner: Wiebine



Ellen:
 


Marjan:



Anja:



Margot:



Rosalien:



Voor deze challenge heb je de tijd tot vrijdag 23 oktober 18.00 uur.
 Link alsjeblieft direct naar het blogbericht voor deze challenge en niet naar je hele blog, dat scheelt ons veel zoekwerk.
We wensen jullie veel succes en plezier met de challenge.


Groetjes van Ellen en het team van DCL





zondag 27 september 2015

Challenge #240

Hallo allemaal,

Allereerst dank voor jullie enthousiaste deelname aan de challenge met een stencil van Anja! We zagen ze op heel veel verschillende manieren gebruikt en in allerlei stijlen! Erg leuk! Dat er meer deelnemers waren maakte het kiezen natuurlijk ook lastiger, maar dan rolt er toch een top 3 uit.

Dit zijn ze geworden... in willekeurige volgorde:








Gefeliciteerd! Jullie mogen de top 3 badge neerzetten op je blog als je wilt. De code vind je rechts in de sidebar.

Maar helaas wint er altijd maar één deelneemster! En dat werd deze keer .... 

WIEBINE!

Van harte!.....   Jij werd nummer een en wint de leuke prijs van Made by Maly.
Mail even je adresgegevens naar dutchcardlovers@hotmail.com  en de prijs komt z.s.m, jouw kant op.
Daarbij nodigen we je ook graag uit om de volgende keer bij ons gastdesigner te zijn. Geef je dat ook even aan in je mail als het je leuk lijkt?


Over naar de nieuwe challenge!


De sponsor van de nieuwe challenge is Scrapplezier.


Hieronder lees je er meer over:

De internetwinkel voor de mensen die aan hun hobby, nog meer plezier willen beleven. 
We hebben veel producten in ons assortiment waaronder heel veel Kaisercraft producten (het mooie scrapmerk uit Australië). Verder mooie home deco producten, mini albums van hout, veel embellishments etc. 
Dus ik zou zeggen neem eens een kijkje in onze internetwinkel. http://www.scrapplezier.nl/webshop/ 

ScrapPlezier heeft ook een eigen blog http://scrapplezier.blogspot.nl/ 
en forum http://forum.scrapplezier.nl/ dus neem gerust eens een kijkje. 
Sinds kort heeft ScrapPlezier 2 vaste designers en gast designers, in het jaar 2013 zullen we om de 2 maanden met gast designers werken. Dus er is veel variatie in scrapstijl te zien. 

Wij hopen u te mogen verwelkomen in onze internetwinkel, forum of blog. En natuurlijk voor de winnaar veel plezier met de gewonnen prijs. 

Groetjes Helena en team 

Helena stelt deze prijs beschikbaar:






 De challenge is weer eens een schets, deze keer van Marjan:



Gastdesigner Bernadet: maakte een prachtige kaart!


Marjan:


Ellen:


Margot:


Anja:



Rosalien:




Wat een verschillende uitwerkingen van ons team! We hopen dat er nog veel meer bijkomen, die van jullie!

Je hebt de tijd tot vrijdag 9 oktober 18.00 uur om je kaartje te linken. Graag middels een directe link naar je blogpost. Succes en veel plezier!

Groetjes van Rosalien, Anja, Ellen, Margot en Marjan !






zondag 13 september 2015

Challenge # 239

Wow wat hebben we een leuke uitwerkingen van de "zakjes" challenge van Margot voorbij zien komen van kaartje, windlichtje tot en met boekje. We hebben onze ogen uitgekeken allemaal heel erg bedankt hiervoor. En dan aan ons wederom de taak om daar een top 3 uit te kiezen. Nou hier komt hij dan;

De top 3:






Gefeliciteerd met jullie plaats in de top 3! Je mag de top 3 badge op je blog plaatsen als je dat wilt. De unanieme winnaar is geworden................


Gefeliciteerd Bernadet, stuur een mailtje naar dutchcardlovers@hotmail.com, dan komt de prijs zo snel mogelijk naar je toe. En je mag meedoen als gast-designer bij een volgende challenge.

Dan nu de sponsor voor de nieuwe challenge;



Hierbij stelt ze zich even aan jullie voor;

In 2006 is MadeByMaly begonnen met het maken van titels voor op scrapbookpagina’s. Al snel breidden we uit en verkochten we trendy scrapbookartikelen. Inmiddels is er veel veranderd.
Wij zijn nog steeds een scrap- en hobbywinkel maar we zijn inmiddels nog veel meer. Wij zijn ook een haakwinkel en we hebben hippe kadootjes en houten speelgoed in het assortiment.
Tijdens onze gezellige scrap- en haakavonden kun je bij ons gezellig komen scrappen, haken of een andere hobby beoefenen. Wat is er fijner dan samen met anderen te frobelen en te kletsen terwijl je geniet van een zelfgebakken verrassing. En je ontvangt tijdens deze avonden 10% korting op het hele assortiment (muv. aankoop kadobonnen en scrap- en haakavonden).
Ook kun je regelmatig zonder afspraak te maken ons atelier en gezellige magazijn binnenlopen. Kijk voor de openingstijden op www.madebymaly.nl. Koffie en thee staan dan natuurlijk voor je klaar. Kom je liever op een ander moment langs? Dat kan ook...mail of bel dan even om een afspraak te maken.
MadeByMaly heeft lage verzendkosten.
Wij zijn te volgen via onze nieuwsbrief, op facebook en via onze blog.
Graag tot ziens bij MadeByMaly

Groetjes, Marianne


Voor deze challenge stelt ze een kadobon ter waarde van 7,50 euro beschikbaar.


En dan nu over naar de nieuwe challenge;

STENCILS.

We willen graag het gebruik van stencils op jullie kaart/project zien. Als je niet in het bezit bent van stencils geen nood je kunt ze ook zelf maken m.b.v een transparante sheet en een die.
Stencils kun je op diverse manieren gebruiken denk maar aan embossingpaste, beinkten, of met watermark inkt en dan embossen.

Hieronder volgen een aantal voorbeelden van het team en onze gast designers;





Marjan;


Margot;


Rosalien;



Anja;


 

Genoeg geinspireerd ? Je kunt je kaart/project uploaden tot vrijdag 25 september 18:00.
Doe dit met een directe link  dat scheelt ons een hoop zoekwerk. Veel plezier en succes!


Groetjes namens het team en Anja

zondag 30 augustus 2015

Challenge #238

Allemaal uitgerust en klaar voor nieuwe uitdagingen? De zomerstop is voorbij en vandaag beginnen we weer met een nieuwe challenge.

De vakantiechallenge was een productieve uitdaging, maar liefst 36 creaties!

De top 3:







Gefeliciteerd met jullie plaats in de top 3! Je mag de top 3 badge op je blog plaatsen als je dat wilt. De winnaar van de Harlekino-kortingscode is geworden:

Willy!!!

Gefeliciteerd Willy, stuur een mailtje naar dutchcardlovers@hotmail.com, dan komt de prijs zo snel mogelijk naar je toe. En je mag meedoen als gast-designer bij een volgende challenge.

---------------------


Rosalien is deze uitdaging onze sponsor:

Sinds Oktober 2012 is Stampin Up naar Nederland gekomen en heb ik besloten om demonstratrice te worden omdat ik hun spullen helemaal geweldig vindt. Het leuke van Stampin Up vindt ik ook dat zowel de kleuren van het Designpapier, Cardstock, Inkt, Embellishments, Markers etc. allemaal met elkaar overeen komen. Dus niks meer zoeken wat nu bij elkaar past. Ook de kwaliteit is super en niet te spreken over de geweldige leuke stempels in combinatie met ponsen en stanzen. Wil je informatie over Stampin Up, Party Hosten of bijwonen, een workshop volgen of een catalogus ontvangen dan kan je mij mailen op m.zwackhalen@planet.nl Zoek je een demonstratrice bij jou in de buurt dan kan je die hier vinden onder het kopje "Demonstrator Finder".http://www2.stampinup.com/home/en-nl/ 

Naast een gast-designerschap kun je de volgende prijs winnen:


Het nieuwe kerstpapier Merry Moments met bijpassend cardstock en embellishments uit de nieuwe herfst/winter catalogus van SU.

--------------------

Papieren zakjes heb je vast wel liggen. Gebruik ze voor een kaart of andere creatie. Heel laten, verkreukelen, dubbel vouwen of verknippen, alles mag! Wees creatief en origineel!



Marjan:


Ellen:


Anja:


Margot:



Rosalien:


Je kunt je kaart/project uploaden tot vrijdag 11 september 18:00.
Doe dit met een directe link  dat scheelt ons een hoop zoekwerk. Veel plezier en succes!