zondag 27 september 2020

DCL #334

De ruitjes challenge van Ellen is alweer voorbij. Wat was het leuk om zoveel verschillende ruitjespatronen te zien. Er waren cardstock strips, geschilderde, gestempelde en getekende plaids en ruitjespapier. Heel divers en allemaal even leuk! Het was dan ook een hele klus om een top 3 te kiezen maar uiteindelijk zijn het deze kaartjes geworden;

ERI - met deze vrolijke felicitatie kaart


SIDAN - Die het gestempelde ruitje nog een extra groen accent gaf


GERJANNE - Die helemaal los ging met papierstrips in herfstkleuren


Proficiat met jullie top 3 plaats! Jullie mogen de top-3 badge uit de sidebar meenemen voor op je blog.

De uiteindelijke winnares is geworden:


GERJANNE

We vonden dat je de techniek uit het filmpje op een prachtige wijze toegepast hebt. Een superleuk herfstkaartje!
Proficiat met de eerste plaats!
De onderstaande badge is  voor jou en we zouden het heel leuk vinden als je de volgende keer onze gastdesigner wilt zijn. Hiervoor kun je contact opnemen met Marjan.
(mkuppers@outlook.com)


---------------------------------

En dan over naar onze nieuwe challenge :

Dieren uit het Bos



Het is zo heerlijk om tijdens de herfstdagen in het bos te zijn dat ik heb bedacht dat we een kaart gaan maken met bosdieren. Dat kunnen dieren als vossen, uilen, muisjes, beren of herten zijn maar ook vogels of insecten. Genoeg te bedenken denk ik en aangezien ik al veel bosdieren voorbij zie komen in blogland lijkt het me geen moeilijke opgave. Hieronder vast wat inspiratie van het design-team. 

(Gastdesigner)















En mocht je nu nog steeds geen inspiratie hebben maak dan vooral een mooie boswandeling op een zonnige dag!
We zijn benieuwd naar jullie kaartjes, hieronder kun je ze linken.  Je kunt meedoen tot vrijdag 9 oktober 18.00 uur.
Succes!

Marjan, Rosalien, Ellen, Yvonne, Anja en Nicole


20 opmerkingen:

Elly zei

Gefeliciteerd iedereen en wat een mooie inspiratie kaarten.
Groetjes Elly

Irene zei

Proficiat dames en jaaa GerJanne heeft dit dik verdiend met haar gave vlecht-plaid! Toffe nieuwe uitdaging en super voorbeelden!
XxIrene

Eri zei

Wat leuk dat jullie mijn kaart gekozen hebben voor de top 3! Deze was echt wel beetje uit mijn comfortzone! Sidan en Gerjanne ook gefeliciteerd met jullie prachtige kaart!
Groetjes, Eri

Anita van Deur zei

Gefeliciteerd Dames prachtige kaarten.
Prachtige voorbeelden voor de nieuwe uitdaging.
Groetjes, Anita

bolletjelucky.blogspot.com zei

Gefeliciteerd dames en wat gaaf dat die mooie vlechtkaart van GerJanne één is geworden. Leuke nieuwe challenge en er zijn weer mooie voorbeeldkaarten gemaakt .
Lieve groetjes Miranda

Ankie vd Polder zei

Dames gefeliciteerd met jullie top drie notering en Gerjanne van harte gefeliciteerd met je 1ste plaats.
En ook deze nieuwe challenge is weer erg leuk, net als de voorbeelden ter inspiratie.
Groetjes, Ankie

Scraptastisch zei

Gefeliciteerd winnaars en GerJanne haar kaart was heel gaaf met het vlechtwerk! Maar ook Een en Sidan dik verdiend! Leuke nieuwe challenge en prachtige DT voorbeelden!
groetjes Gerie

GerJanne zei

Oh wat leuk! Het klopt dat ik helemaal los ging...hihi...kon bijna niet stoppen. Ik zal Marjan en mail sturen. En Eri en Sidan ook van harte.
Mooie voorbeelden voor deze challenge...leuk ook, bosdieren. Kunnen we weer alle kanten mee op.

Trudy zei

Gefeliciteerd dames met jullie winnende kaartjes.
Leuke nieuwe challenge en prachtige voorbeelden!
Groetjes Trudy

Irene zei

Tot wanneer loopt de challenge?????
XxIrene

Ela zei

Gefeliciteerd allemaal! Ben te laat, was helemaal los gegaan met vlechten maat zie dat de uitdaging voorbij is. Nou ja, wel even uit mijn comfortzone gehaald en een mooie kaart aan overgehouden. Ga mijn best weer doen voor de volgende challenge. Groetjes Ela

sidan zei

Danke schön, dass meine Karte unter die Topp 3 gekommen ist. Glückwunsch an die anderen Gewinner! Happy crafting.

Ela zei

En nu wel op tijd mijn kaart geplaatst! Groetjes Ela

Rhodé zei

Ik heb weer van alles geprobeerd om de afbeelding van mijn kaartje bij mijn naam te krijgen via Mister Linky. Maar het lukt niet. Ik heb al een onbewerkte foto geprobeerd, via een andere device, een afbeelding vanaf mijn device pakken, maar het werkt allemaal niet. Nu dus toch maar een afbeelding van mijn logo. Die pakt hij wel. Hopelijk kom ik er snel achter wat het probleem is.

Annerieke zei

Gefeliciteerd voor de winnaars!
Leuk thema, vooral in dit seizoen. Mooie voorbeelden van het DT. Mijn kaart staat er ook bij.
Groetjes, Annerieke

Marjan zei

Gek, ik zag het ook en herkende je probleemje. Maar ook hier werkt de link wel en zien we je kaart!

nicolevb zei

Hoi

Het leek me een keer leuk om een wedstrijd mee te doen
Dit word de 1e keer maar ik krijg niet de foto als afbeelding maar als je op mij drukt kom je wel op insta pfff
Weet niet wat ik fout doe dus hoop dat het zo ook goed is haha

nicolevb

Trijntje zei

Leuke inspiratie van het team. leuke uitdaging. Het is mij ook gelukt om eens mee te doen bij jullie. Groeten Trijntje

Doris Klein zei

Wow... what awesome DT works! They are so pretty and with cute images! Very nice...


Hugs
Doris
Kleido’s BastelStüble
*Owner* Do-Al(l) Kreatives
*List Manager* Challenges for Days
*GDT* Sweet Sketch Wednesday 2

Marjan zei

Je foto is gezien, leuk dat je meedoet!