zondag 13 september 2020

Challenge #333

De "alles mag" challenge van Rosalien zit er weer op, we kregen maar liefst 71 inzendingen binnen. Sommige deelnemers deden zelfs twee of drie keer mee. Ik zou iedereen, en zeker alle deelnemers die voor het eerst meededen, willen vragen om ook deze week de uitdaging aan te gaan, we hebben weer een leuke challenge voor jullie in petto.....

Maar eerst de top 3 van de "alles mag" challenge. Uit alle inzendingen kozen we deze drie kaarten:


Van harte gefeliciteerd met jullie top 3 plaats!

Jullie mogen deze badge meenemen voor je blog.


Natuurlijk hebben we ook een winnares, dat is

Anita


Gefeliciteerd! 
Voor jou is deze badge en daarbij vragen we je of je een volgende keer onze gastdesigner wilt zijn. 
Mail je Marjan even op mkuppers@outlook.com? Zij vertelt je er alles over.


---------------------------------

En dan over naar onze nieuwe challenge :

PLAID BACKGROUND
Vorig jaar hebben we hem al eens een keertje gedaan maar onlangs kwam ik weer zo'n leuke YouTube video tegen van Lydia Evans.

Met de tutorial moet het voor iedereen mogelijk zijn om een plaid background te maken.
Je mag zelf kiezen wat je gebruikt, dus het kan een manier zijn die in de video gebruikt wordt maar je mag ook een stempel gebruiken, kant en klaar dessinpapier of misschien wil je wel papier vlechten. 
Wij zijn heel erg benieuwd naar jullie uitwerkingen....
Om jullie op weg te helpen heeft het Design Team wat voorbeelden gemaakt


Marjan koos voor cardstock strips



net als Yvonne



Nicole heeft de techniek met de copics gebruikt als in de voorbeeld video.



Anja heeft ook papieren strips gebruikt voor de achtergrond;
 

 
En ik (Ellen) heb gekozen voor een plaid backgroundstempel en 
daaroverheen met een tegengestelde kleur lijnen gestempeld.
Ik heb ook nog twee achtergrondjes gemaakt met plaid stempels en witte embossingpoeder, daarna geblend met distress oxide inkt.
 



Ook zin gekregen om mee te doen?
Je kunt je kaart plaatsten tot vrijdag 25 september 18.00 uur, zoals altijd via onze Mr.Linky.
Veel succes en plezier!

Groetjes, Anja, Marjan, Nicole, Yvonne, Rosalien en Ellen


 

11 opmerkingen:

Irene zei

Gefeliciteerd met jullie leuke kaarten Anita, Annerieke en Jantine!
Gave nieuwe uitdaging met SUPER dt-werk!
XxIrene

bolletjelucky.blogspot.com zei

Gefeliciteerd dames van de top 3. Supergave nieuwe challenge met hele mooie voorbeelden van het design-team, grote klasse.
Lieve groetjes Miranda

Crealientje zei

Gefeliciteerd allemaal!
Prachtige kaartjes.
Nou Dt dat ziet er super uit, wat een leuke creaties met plaid.
Ook leuk de verschillende technieken.
Lieve groetjes Crealientje.

Scraptastisch zei

Gefeliciteerd Anita, Annerieke en Jantine met jullie winners
en wat een leuke uitdaging weer ... jullie prachtige DT voorbeelden zijn weer top!!!
Groetjes Gerie

Ankie vd Polder zei

Gefeliciteerd dames met jullie top drie notering en Anita gefeliciteerd met je eerste plaats. Het zijn stuk voor stuk prachtige kaarten.
Ook deze nieuwe challenge is weer erg leuk. En de voorbeelden zijn heel sprekend. Groetjes, Ankie

Annerieke zei

Leuk dat ik in de top 3 sta, gefeliciteerd voor de andere dames! Wat een leuke nieuwe challenge, het team heeft prachtige voorbeelden gemaakt. Ik ga nog even bedenken hoe ik deze challenge ga uitwerken, maar genoeg mogelijkheden.
Groetjes, Annerieke

Anita van Deur zei

Gefeliciteerd dames met jullie kaartjes.
Mooie voorbeeld kaartjes voor de nieuwe challenge, Groetjes, Anita

Trudy zei

Gefeliciteerd dames met jullie kaartjes!
Wat een schitterende voorbeeldkaartjes voor de nieuwe challenge!
Groetjes Trudy

Ela zei

Gefeliciteerd allemaal! Dit is een uitdaging zeg, jullie hebben mooie voorbeelden gemaakt. Ga wel eens naar de video kijken wat de bedoeling is. Groetjes Ela

Ina ( Frysk Famke ) zei

Gefeliciteerd met jullie top 3 notering! Prachtig en wel verdient.

De nieuwe challenge is een uitdaging maar ik doe zowaar weer mee.
Prachtige voorbeelden DT.

Groetnis fan Ina

Annerieke zei

Mooie voorbeelden DT, maar dat had ik al eerder gezegd ;-). Door deze challenge heb ik iets gedaan dat ik normaal niet zo snel zou doen, maar daar is een uitdaging voor hè. Ik heb in ieder geval veel plezier gehad met het maken van mijn kaarten.
Groetjes, Annerieke