zondag 23 juni 2019

DCL #314

Hier zijn we weer met voorlopig de laatste challenge voor de zomervakantie.
Maar eerst de uitslag van onze jubileum challenge, waar we deze keer drie winnaressen hebben!
Een dank aan alle deelnemers die meededen aan onze jubileum challenge!


Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Gefeliciteerd dames! 
Jullie mogen alle drie deze badges op jullie blog zetten, dus zowel de top 3 als de winnaarsbadge.



We nodigen jullie graag uit om na onze blogvakantie onze gastdesigners te zijn.
Als jullie mailen naar mkuppers@outlook.com dan horen jullie er alles over.

Voor de prijsjes die we voor deze keer beschikbaar stelden:

Nelleke wint Marjans prijsje.

Colien wint Anja's prijsje.

Rhodé wint Yvonnes prijsje.

Mailen jullie mij ook je adres even door, dan kan ik dat doorgeven aan Yvonne en Anja.
--------------------------

Dan nu over naar onze challenge:
Het is zomer, dus lekker zonnig!
De invulling van je kaart is helemaal vrij, maar wel wil ik duidelijk de tinten uit het palet terug zien.



Gastdesigner Marieke:



Anja:


Ellen: 

Marjan:

Yvonne:

Nicole:

Zoals jullie zien kun je veel met deze kleuren! We zijn erg benieuwd naar wat jullie ervan gaan maken!
Veel succes voor als je meedoet! Je kunt meedoen tot vrijdag 5 juli 18.00 uur. De uitslag maken we op zondag 7 juli bekend.


8 opmerkingen:

Colien zei

Wat leuk dat ik een prijs heb gewonnen, dankjewel!
Deze komende challenge is ook weer zo leuk en wat een gave voorbeelden hebben jullie gemaakt! Ik ga het op mijn lijstje zetten...
grtz Colien

Nelleke zei

Ik zit hier blij mijn berichtje te typen omdat ik 1 van de winnaars ben!
Heel erg leuk en blij mee, ook de andere winnnaars gefeliciteerd!
Groetjes, Nelleke

Dora zei

Gefeliciteerd dames! Mooie kaarten.

Jullie als team ook gefeliciteerd met de 10 jarige jubileum.
Helaas geen tijd gehad om mee te kunnen doen. Erg leuk om de allereerste challenge thema te gebruiken. Top!

Rhodé zei

Wat leuk om te lezen dat ik één van de winnaars ben! De nieuwe challenge is ook weer leuk. Met die prachtige voorbeelden van jullie gaan er vast veel mensen meedoen.

Ankie vd Polder zei

Alle winnaressen van harte gefeliciteerd. Terecht gewonnen.
En deze nieuwe challenge ... geweldig. Totaal buiten mijn comfortzone, maar hé ... anders is het geen challenge meer toch?
Groetjes, Ankie

Ela zei

Van harte dames! Toch niet mee kunnen doen helaas, maar deze challenge wel! Groetjes Ela

Annerieke zei

Wat een mooi zonnig moodboard en wat een leuke voorbeeld kaarten hebben jullie gemaakt! Mijn kaart staat erbij.
Groetjes, Annerieke

Epie zei

Gefeliciteerd allemaal , wat een leuke kaarten hier
Groetjes van Epie