zondag 9 juni 2019

Challenge # 313 10 JAAR!!!!!!!!!!!



Vandaag een feestelijk berichtje; Dutch Card Lovers bestaat 10 JAAR!!!!!!!!! mede dankzij al onze enthousiaste deelnemers gedurende al die jaren waarvoor onze dank.
Helaas zoals jullie hebben begrepen in een vorig berichtje nemen we afscheid van Margot, we zullen haar bijdrage heel erg gaan missen. Margot bedankt voor al je mooie, unieke en aparte bijdrages en hopelijk zien we je mooie kaarten in de toekomst nog voorbij komen.

Jullie hebben weer in grote getalen meegedaan aan de afgelopen challenge van Ellen, de multilayered opdracht. We hebben weer genoten van alle exemplaren en hieruit kwam deze top 3 naar voren;







Mooie creaties dames!
Jullie mogen de Dutch Card Lovers Top 3 blinkie meenemen voor je blog, (als je die nog niet hebt)
Je vindt deze in de sidebar.
Maar zoals altijd is er maar een die wint en dat is deze keer...............

Marieke

Marieke; gefeliciteerd, je mag contact opnemen via de mail met Marjan (mkuppers@outlook.com) dan hoor je alles over het gast-designerschap en deze is voor jou........


Voordat we overgaan naar de challenge van deze week willen we jullie eerst voorstellen aan onze nieuwe designers die ons team komen versterken.






Van harte welkom dames en we kijken er erg naar uit om met jullie samen te mogen werken.

En dan nu de "nieuwe" challenge. Het leek ons leuk aangezien we 10 jaar bestaan om terug te grijpen naar de allereerste challenge van Dutch Card Lovers d.d. 30 mei 2009, een schets.....


Hierbij de uitwerkingen van de gastdesigner en ons team;


Gastdesigner Cornelie;



Nicole;


Yvonne;


Margot;


Marjan;


"oude" kaart van Rosalien;



Ellen;


"oude" kaart van Ellen;


Anja;


"oude" kaart van Anja;


Aangezien we iets te vieren hebben mag de hele top 3 dit keer meedoen als gastdesigner bij de volgende challenge en dat is nog niet alles we stellen ook de volgende prijsjes beschikbaar;

Prijsje van Marjan;


 Stampin' Up Prijsje van Yvonne;



Prijsje van Anja;


Voor deze challenge hebben jullie de tijd tot vrijdag 21 juni 18.00 uur.
Link alsjeblieft direct naar je blogbericht en niet naar je hele blog, dat scheelt ons veel zoekwerk.
We wensen je veel succes en plezier met deze challenge.

Groetjes van Anja en het DT.

18 opmerkingen:

Je@net zei

Allereerst gefeliciteerd met jullie 10 jarig jubileum. En dan natuurlijk ook felicitaties en een hartelijk welkom aan Nicole en Yvonne, super leuk dames!
Leuke uitdaging, ik ga proberen mee te doen!

Els zei

Gefeliciteerd dames met dit jubileum en wat hebben jullie prachtige voorbeelden gemaakt van deze schets.
Heel leuk dat de oudere kaartjes er ook bij staan.
succes en groetjes, Els

Hermien zei

Gefeliciteerde met jullie jubileum ik hoop dat we nog lang van jullie mooie creaties mogen genieten. En voor de nieuwe dt dames veel succes.

Groetjes Hermien

Cornelie zei

Nogmaals gefeliciteerd! En wat een top aanvulling op jullie team met Nicole en Yvonne!! Leuk meiden, veel plezier.
Hoe leuk voor mij om bij jullie 10 jarig jubileum GD te mogen zijn.
En de oud en nieuw kaarten van Anja en Ellen, leuk!!
Nou nog heel wat jaartjes dan maar he;-)

Lia zei

10 jaar wordt door jullie op een hele leuke manier gevierd en wij vieren mee! Ik wens jullie nog heel veel creatieve jaren erbij!!
En wat leuk dat jullie nieuwe DT leden hebben gevonden. Wat betreft Yvonne: 'het blijft in de familie'...!
Lia xx

Margreet zei

Proficiat met jullie 10-jarig jubileum! En nog vele succesvolle jaren gewenst.
En jullie zijn nu weer 2 geweldige DT leden rijker! Succes dames.
xxx Margreet

Gerrina zei

Gefeliciteerd! 10 jaar een hele mooie mijlpaal! En ik ben blij dat ik jullie en de challenge ergens in die jaren allemaal ben tegengekomen...
En heel leuk de nieuwe DT-leden; dat word ook van hun inspiratie weer genieten! (Al ga ik de speelse dierenkaarten van Margot natuurlijk wel missen).
Ik zou zeggen: Nog vele jaren en bedankt voor vel mooie challenges en alle tijd die jullie erin stoppen! Fijn Pinksterweekend!

GerJanne zei

Gefeliciteerd met jullie tweede lustrum! Wat goed dat jullie het al zo lang volhouden om ons te inspireren met prachtige voorbeelden voor de altijd leuke uitdagingen. En ook gefeliciteerd met jullie twee nieuwe DT leden. Ik volg ze allebei en het zijn aanwinsten voor jullie team! Veel plezier met elkaar!

Linda Visser - van der Velden zei

Welkom Nicole en Yvonne, leuk! Ik hoop dat ik binnenkort de tijd heb om mee te doen, leuke challenge! Groetjes, Linda

Marieke zei

Gefeliciteerd met het 10-jarige jubileum! Welkom voor de nieuwe designers. Grappig het verschil met toen en nu! Leuk dat ik als winnaar uit de bus gekomen ben. Ga meteen een mailtje doen. Groet, Marieke

Ela zei

Van harte met jullie jubileum, ik hoop dat we nog lang van jullie mogen genieten! En welkom Nicole en Yvonne, veel succes en plezier in het team. Marieke van harte met je gewonnen prijs. Ik ga mijn best doen om een kaart te maken met deze prachtige schets, leuke uitdaging! Groetjes Ela

Scraptastisch zei

Van harte Gefeliciteerd met dit 10 jarig Jubileum DCL team en welkom Nicole en Yvonne
ik wens jullie ook veel plezier hier! Ik hoop dat het wat wordt met de schets ga het wel proberen! hoe het afloopt??? Winnaars van harte gefeliciteerd!!!
groetjes van Gerie

Ankie vd Polder zei

Wat leuk! een top 3 notering. Caro gefeliciteerd met je winnende kaart.
En aan het DT: gefeliciteerd met jullie jubileum. Een mooie mijlpaal.
Groetjes, Ankie

Caro's Kaartjes zei

Gefeliciteerd met jullie 10 jarig jubileum!
Wat leuk dat ik hier in de top 3 beland ben zeg.
Het was dan ook een feestje om mee te doen.
Marieke gefeliciteerd met de overwinning en Ankie, super leuk dat je ook in de top 3 staat! Gefeliciteerd.
De nieuwe challenge is met recht een uitdaging.
Ik ga er even op broeden...

Caro's Kaartjes zei

Oh ik vergeet helemaal Nicole en Yvonne heel veel succes te wensen! You go girls...ben benieuwd naar jullie leuke voorbeelden.

ellyscard creatief zei

Van harte gefeliciteerd met jullie 10 jarig bestaan. En natuurlijk een warm welkom voor de nieuwe DT dames.Ben benieuwd wat we allemaal tezien krijgen.
Zo, nou maar gauw aan de slag om mee te doen met de challenge.
Gr, Elly

Trudy zei

Gefeliciteerd met jullie 10 jarig jubileum en ik hoop dat jullie nog lang doorgaan!
Succes voor Nicole en Yvonne.
Groetjes Trudy

Rosina zei

Gefeliciteerd met jullie 10 jarig bestaan, ben dan ook al vele jaartjes een fan van jullie challenge blog...het zijn steeds weer fantastische uitdagingen
en zeker nu jullie team weer een mooie versterking heeft bijgekregen...zal ik proberen om jullie uitdagingen aan te gaan....SUCCES allemaal!!!
lieve groetjes en een fijn weekend
Rosina