zondag 6 januari 2019

Challenge #303

Allereerst willen we jullie allemaal een fijn, en vooral creatief 2019 toewensen en hopen we dat iedereen weer volop van de partij is bij de komende uitdagingen.

Voor deze eerste challenge van 2019 willen we een kaart zien waarbij de achtergrond zelf is gemaakt en vervolgens in strookjes verwerkt.

Hieronder volgt een voorbeeld:



Uiteraard hebben ook weer een aantal gast designers hun best gedaan en zie hier de resultaten;

Gast designer Ingrid:


Gastdesigner Mariken:

  

Vervolgens zijn wij als team ook aan de slag gegaan met deze uitdaging en hier volgen onze kaarten ter inspiratie:

 Marjan:


Ellen:


Rosalien:



Margot:



Anja:


 
Veel succes met deze uitdaging! 
Je kunt het resultaat uploaden via mr. Linky. 
De uitdaging loopt tot vrijdag 18 januari 18:00. 



Groetjes van Rosalien, Ellen, Marjan, Margot en Anja

11 opmerkingen:

Lia zei

Ook de beste wensen voor jullie team. We gaan er weer iets moois van maken in 2019!
En de nieuwe challenge is dan ook meteen een echte uitdaging...!
Lia xx

Aletta zei

De beste wensen voor iedereen die dit leest :) Op naar een creatief 2019 maar vooral ook een gezond en gelukkig 2019. Wat een gave challenge om mee te starten. Prachtige voorbeelden !

Hermien zei

Voor jullie ook de beste wensen en een goede gezondheid.
Wat een gave voorbeelden ik ga proberen mee te doen!

Groetjes Hermien

Ankie vd Polder zei

Fijn dat jullie er weer zijn. Ik heb al die challenges overal wel gemist de laatste paar weken. Maar ik kan mijn hart gelukkig weer ophalen :-)
Uiteraard ook voor jullie een mooi, gezond en creatief jaar gewenst. Groetjes, Ankie

Mariken zei

Dank jullie wel dat ik gast-designer mocht zijn! Hartstikke leuk, zeker met deze gave challenge! En uiteraard ook allemaal een heel mooi 2019! Groetjes, Mariken

Trudy zei

De beste wensen voor jullie allemaal en de voorbeelden zijn weer super mooi!
groetjes Trudy

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Nog de beste wensen!! Leuk om weer mee te kunnen doen.. Mooie voorbeelden allemaal en een hele leuke challenge! Groetjes, Yvonne

Rieni zei

mooie voorbeelden, en een leuke challenge.

Blankina zei

Bedankt voor de inspiratie heb net mijn kaartje geplaatst, groetjes Blankina

Annerieke zei

Leuke uitdaging is dit zeg en wat zijn er mooie voorbeelden gemaakt! Mijn kaart staat erbij.
Groetjes, Annerieke

Colien zei

Zo'n leuke challenge, daar móest ik aan meedoen. De kaartjes waren al even af, maar het kwam er even niet van om ze bij daglicht op de foto te zetten. Nog net gelukt om op tijd mijn bijdrage te plaatsen ;)
Dankjewel weer voor een leuke uitdaging!
grtz Colien