zondag 29 mei 2016

Challenge #256

Heel wat dames namen de tijd om een kaart te maken met alleen papier en stansen en dat leverde heel wat mooie en leuke kaarten op! Wij kozen daar weer een top 3 uit en uiteraard een winnares.
Dit werd onze top 3:





Van harte gefeliciteerd! En wat een gave kaartjes, dames!
Jullie mogen de top 3 blinkie meenemen als je wilt, die vind je in de sidebar.

De winnares is deze keer.... FEMKE... met dat geweldige besnorde aapje!!

Van harte gefeliciteerd, jij wint de prijs van deze challenge. Als je Marjan even mailt dan komt de prijs z.s.m. jouw kant op: mkuppers@outlook.com
Daarbij vinden we het erg leuk als je de volgende keer onze gastdesigner wilt zijn.

---------------

Dan nu de nieuwe challenge die deze keer is bedacht door Marjan:

Gebruik goud op je kaart. Dit mag op allerlei manieren. Het moet duidelijk aanwezig zijn en goed zichtbaar. Gouden plaklettertjes zijn uitgesloten. Het mag wel, maar telt niet mee.

Een supermooie kaart van onze gastdesigner Anneke:



Marjan:

Ellen:

Anja;

Margot:



Onze sponsor is deze keer Hobbyshoppie:

Hobbyshoppie verkoopt scrap en kaarten materialen tegen een betaalbare prijs zodat knutselen leuk kan blijven. 
De merken die ik verkoop zijn o.a. Tim Holtz, K&Company, Maya Road, Making Memories, Martha Stewart, Quickutz, Cuttlebug, Sizzix 
Bij iedere bestelling krijg je een leuke attentie GRATIS. 
Ik bereken alleen de verzendkosten volgens TPG tarief, dus geen extra kosten voor verwerking of verpakking. 
Woon je in de buurt van Wijchen dan mag je natuurlijk altijd je bestelling komen afhalen. 
Iedere maand, week en weekend zijn er weer leuke nieuwe aanbiedingen...genoeg reden dus om terug te blijven komen. 
Ik hoop jullie snel in mijn winkel te mogen ontvangen. 

Karin 

De leuke prijs van  Hobbyshoppie:



 3 wheels met studs en rhinestones als prijs


Doen jullie weer gezellig mee? Je hebt de tijd tot vrijdag 10 juni 18.00 uur om je kaart te linken hieronder, graag middels een directe link naar je blogpost.

Succes!

Groetjes van Marjan en het Dutch Card lovers team

5 opmerkingen:

Colien zei

Oh, wat tof dat jullie mijn kaart in de top 3 hebben geplaatst, dankjewel! Deze challenge is ook weer leuk, ik zet em op mijn lijstje.
grtz.Colien

Dora zei

Gefeliciteerd, dames met jullie nominaties!
Ook prachtige kaarten vanuit het team en Anneke.
Groetjes Dora

José zei

Gefeliciteerd dames met jullie top drie notering, het zijn hele mooie kaarten

Ankie vd Polder zei

Leuke nieuwe challenge. Mijn kaartje staat er bij. Groetjes, Ankie

Maia zei

Proficiat dames en ook deze keer weer mooie DT voorbeelden!
Ik doe graag weer mee en heb op mijn kaart overal wat Inka gold gebruikt.
Fijne creatieve week allemaal!
Groetjes Maia