zondag 15 mei 2016

Challenge #255

Prachtige kaarten zagen we de afgelopen twee weken voorbij komen.
Leuk om al die verschillende repeated stamping uitwerkingen te zien.
Ik krijg er zelf altijd weer nieuwe ideeën van....
 Uit de vele mooie inzendingen hebben we de volgende top 3 samengesteld.


Mooi creaties dames!
Jullie mogen de Dutch Card Lovers blinkie meenemen voor je blog, (als je die nog niet hebt). Je vindt deze in de sidebar.
Maar zoals altijd is er maar een die wint en dat is deze keer...

ANNEKE

Van harte gefeliciteerd, jij wint de leuke prijs die Jacobi beschikbaar stelt.
Mail even je adresgegevens naar dutchcardlovers@hotmail. com en het komt in orde.
Daarbij nodigen we je graag uit onze gastdesigner te zijn voor de volgende keer.

---------------------------------

Ook deze week valt er weer wat te winnen. Deze mooie prijs wordt beschikbaar gesteld door onze eigen Marjan.



Fab Foil van Wow in wit, goud en zilver en Stick-it adhesive.
Er zit ook nog een potje Bonding powder bij

---------------------------------

En de nieuwe uitdaging die Margot voor ons bedacht is:

Maak een kaart met alleen papier en diecuts/stansen.

Dus geen stempels, inkt en/of andere embellishments.


En hier de voorbeelden van gastdesigner Sabine en het Design Team


Gastdesigner Sabine:







Marjan:



Ellen:

Rosalien:


Margot:

 



Anja:



Voor deze challenge heb je de tijd tot vrijdag 27 mei 2016 18.00 uur.
Link alsjeblief direct naar het blogbericht en niet naar je hele blog, dat scheelt ons veel zoekwerk.
We wensen je veel succes en plezier met deze challenge.

Groetjes van Ellen en het DT.

11 opmerkingen:

Lia zei

Leuke uitdaging die ik aan voelde komen....
Toevallig heb ik er een op deze manier gemaakt!
Lia xx

Aletta zei

Wat een geweldige leuke uitdaging weer... en Anneke gefeliciteerd !!!

Sabine zei

Anneke gefeliciteerd.
En wat een mooie voorbeelden zijn er gemaakt.
Ben benieuwd naar de inzendingen die nog komen...!

Anneke. zei

Wauwwwww, super dat ik gewonnen heb. De andere dames ook gefeliciteerd.
Natuurlijk neem ik de uitdaging om gastdesigner te zijn graag aan,

Groetjes Anneke

Nicole Parmentier zei

Proficiat Anneke, prachtige kaart!! De nieuwe uitdaging is een lastige voor me, ik ben bang dat ik ontwenningsverschijnselen krijg als ik niet mag stempelen....

Stampidoe@gmail.com zei

Spuit elf wordt ook wakker en wat ziet spuit elf, juis dat ze in de top3 staat, sorry, dat ik het niet eerder gezien heb, ga de badge met eer op mijn blog zetten. En weer ene leuke uitdaging.

groetjes spuit elf, (Yvon)

Ela zei

Mijn CASje staat erop! Groetjes Ela

Ela zei

En natuurlijk gefeliciteerd alle dames, met jullie prachtige winnende kaartjes!

Rhodé zei

Leuke uitdaging! Ik heb mijn kaart ook geplaatst!

Wil Frutsel zei

Sorry voor het misverstand. Ik had gelezen, alleen papier en stempels, sorry!! Blond he.
xx Wilma

anneke's creaties zei

wat een schitterende voorbeeldkaarten hebben jullie gemaakt
en een leuke uitdaging
ik heb mijn kaartje geplaatst

groetjes anneke