zondag 17 april 2016

Challenge #253

Hoi allemaal; genieten jullie ook al lekker van het mooie voorjaarsweer? Heerlijk naar buiten.
Maar natuurlijk zijn we ook nog steeds creatief.
Getuige onze laatste challenge, maar liefst 77 deelnemers!!!!!! waarvoor onze dank.
We hebben genoten van jullie creatie's en hopelijk halen we ook deze keer weer zoveel deelnemers.

Maar goed over naar de top 3 voor challenge # 252;











Gefeliciteerd met jullie top 3 plaats Wilma, Ellen en Leintje! Jullie mogen de top-3-badge, rechts op dit blog, gebruiken op jullie eigen blog.

De winnaar van deze uitdaging is ELLEN! Gefeliciteerd met je gewonnen prijs. Tevens mag je een keer meedraaien als gast-DTer. Stuur een mailtje naar dutchcardlovers@hotmail.com, dan komt het in orde.

--------------------------

Onze sponsor van de komende uitdaging is Hobbyshoppie.







Hobbyshoppie verkoopt scrap en kaarten materialen tegen een betaalbare prijs zodat knutselen leuk kan blijven. De merken die ik verkoop zijn o.a. Tim Holtz, K&Company, Maya Road, Making Memories, Martha Stewart, Quickutz, Cuttlebug, Sizzix
Bij iedere bestelling krijg je een leuke attentie GRATIS.
Ik bereken alleen de verzendkosten volgens TPG tarief, dus geen extra kosten voor verwerking of verpakking.
Woon je in de buurt van Wijchen dan mag je natuurlijk altijd je bestelling komen afhalen.
Iedere maand, week en weekend zijn er weer leuke nieuwe aanbiedingen...genoeg reden dus om terug te blijven komen.
Ik hoop jullie snel in mijn winkel te mogen ontvangen.

Karin


En dit is de mooie prijs die ze beschikbaar stellen;




De winnaar mag natuurlijk ook weer een keer meedraaien als gast-DTer.
Dan nu over naar de challenge voor deze keer;

Graag willen we een tag zien, al dan niet verwerkt op een kaart.



Allereerst de uitwerking van onze gast designer; Liselot



Margot;



Marjan;



Ellen;



Rosalien;



Anja;



Veel plezier met deze uitdaging! Tot 29 april 18:00 kun je je creatie uploaden via Mr. Linky. Doe dit met een directe link naar je blogpost, dat maakt het ons makkelijker.

Anja, Ellen, Marjan, Rosalien en Margot.


12 opmerkingen:

Sarah zei

Hoera voor Ellen!!

Nancy Soetaert zei

Proficiat aan de winnende dames!
Leuke nieuwe challenge met toffe inspiratievoorbeelden!
groetjes, nancy

Wil Frutsel zei

Een leuke nieuwe challenge met mooie voorbeelden!!
En natuurlijk super dat ik weer eens in de top 3 sta, kei gaaf!!
Dank jullie wel!!
xx Wilma

CraftLein* - enjoy creativity zei

Wat een verrassing, ik sta in de top 3! Ook gefeliciteerd voor Wilma en Ellen.
Op naar de nieuwe challenge.
Liefs,
Leintje*

Margot zei

Gefeliciteerd top 3 en Ellen in het bijzonder! Veel succes met de nieuwe uitdaging!

Ellen zei

Echt superleuk dat ik heb gewonnen! Leintje en Wilma natuurlijk ook gefeliciteerd met jullie top drie notering.

Mariken zei

Prachtige kaart van Ellen, gefeliciteerd met je eerste prijs!! En deze challenge met tag is zo tof...ik gebruik ze vaak en graag..
Fijne dag!

Sarah zei

Hey, ik diende net iets in met een tag. Maar ik schreef erbij sarah 2,maar het is mijn eerste inzending.
Liefs Sarah

Ellen zei

Ik doe weer mee...leuke opdracht!
Gefeliciteerd dames met jullie prijs.
Prachtige voorbeelden zijn er weer gemaakt.
Liefs Ellen

Anita van Merode zei

Prachtige voorbeelden zijn er gemaakt. Ik doe graag weer mee.
En mijn link geplaatst.
Gr Anita

Ankie vd Polder zei

Op de valreep nog een kaartje van mij. Het kan nog net zag ik. Het was voor mij een heuse uitdaging want ik ben nooit zo erg van de tags, maar daarom des te leuker om de uitdaging aan te gaan. Groetjes, Ankie

Marjolijn van Elsberg zei

Bijna vergeten om nog een reactie te plaatsen. Wat een leuke challenge en zo veel diverse voorbeelden. Erg leuk om weer eens mee te doen. Dankjewel voor de inspiratie.