zondag 3 april 2016

Challenge #252

Wat een succes was de vorige uitdaging, maar liefst 60 kaarten hebben we mogen bewonderen! Veel dank voor jullie enthousiasme en creativiteit.

De top 3:







Gefeliciteerd met jullie top 3 plaats Maria, Maaike en Liselot! Jullie mogen de top-3-badge, rechts op dit blog, gebruiken op jullie eigen blog.

De winnaar van deze uitdaging is Liselot! Gefeliciteerd met je gewonnen prijs. Tevens mag je een keer meedraaien als gast-DTer. Stuur een mailtje naar dutchcardlovers@hotmail.com, dan komt het in orde.

--------------------------

Onze sponsor van de komende uitdaging is De Scrapheap.


De Scrapheap is een winkel waar we producten aanbieden op het gebied van scrapbooking, mixed media, card making en Project Life. We bestaan inmiddels alweer vanaf juni 2006. Je vindt alle producten uit onze winkel in Sprang-Capelle overzichtelijk op onze website: www.descrapheap.nl bij elkaar. En hebben we het niet, dan kunnen we het altijd voor je bestellen. Ook hebben wij een uitgebreid assortiment workshops die gegeven worden door ons DT, maar ook door verschillende teachers uit alle delen van het land. 

Een keer per jaar organiseren wij een ontzettend gezellig ScrapHeapWeekend en je vindt ons door het jaar heen op verschillende beurzen in binnen- en buitenland. Wil je op de hoogte blijven van onze activiteiten schrijf je dan in voor onze nieuwsbrief op de site, of kijk op onze facebookpagina: https://www.facebook.com/DeScrapheap. Het is erg leuk om jullie blog te sponsoren en hoop dat de prijzen die we voor jullie uitzoeken, een beetje in de smaak zullen vallen. 

Groetjes Carla 

De prijs is een Cadeaubon ter waarde van 12,50 euro.
De winnaar mag natuurlijk ook weer een keer meedraaien als gast-DTer.

----------------------------


Maak een kaart of ander project waarbij je iets gebruikt van woodfineer. Dit mag een tekst zijn of een figuurtje. Het DT-team en onze gast-DTer hoopt jullie weer te kunnen inspireren.

Gastdesigner Dora



Margot


Marjan


Ellen


Rosalien


Anja



Veel plezier met deze uitdaging! Tot 15 april 18:00 kun je je creatie uploaden via Mr. Linky. Doe dit met een directe link naar je blogpost, dat maakt het ons makkelijker.

Anja, Ellen, Marjan, Rosalien en Margot.

18 opmerkingen:

Marjolijn van Elsberg zei

Van harte gefeliciteerd dames, erg mooie en leuke kaartjes zijn het!

Ik zat vanmorgen al lekker te fröbelen toen de nieuwe challenge voor bij kwam dus ben er meteen mee aan de slag gegaan. Erg leuke challenge en voorbeelden. Dankjewel weer voor de inspiratie.

Scraptastisch zei

Gefeliciteerd dames!!! Weer een hele leuke Challenge en
hele mooie voorbeelden gemaakt...inspiratie genoeg weer!
Fijne zondag verder, groetjes Gerie

Anoniem zei

Wat ontzettend leuk dat mijn kaart(en) gewonnen hebben. Zoveel prachtige inzendingen, het is een hele eer. Mijn mailtje heb ik verstuurd.
Ook dit is weer een hele leuke uitdaging en prachtige DT voorbeelden!
Groetjes, Liselot

Epie zei

Leuke voorbeeldkaartjes dames DT met
woodfineer , proficiat voor de winnaressen.
Doe ook graag mee met deze mooie challenge
mijn duivenkaart is gelinkt hoor xx
Fijne avond groet Epie x

Ela zei

Winnaressen van harte! Wat een leuke kaartjes hebben jullie gemaakt! En leuke volgende challenge met hout. Groetjes Ela

Daphne zei

Speciale felicitatie voor Maria.
Ik ben volger van haar en weet dat dit haar eerst challenge was.....
Dik verdiend, je kaart is erg leuk.
Deze challenge is echt te leuk om voorbij te laten gaan, mijn kaart is daarom gelinkt.
Groetjes, Daphne

Marjanne zei

Wat een mooie voorbeeldjes allemaal! Ik doe ook mee!

Trijntje zei

Gefeliciteerd dames met de top 3. Weer leuke inspiratiekaarten. Ik heb ook een kaart gelinkt met houten accessoires. Ben benieuwd. Groeten Trijntje

Maia zei

Prachtige verschillende DT voorbeelden dames!
Graag doe ik weer mee met een flipboek waar in ik houten elementjes heb gebruikt.
Succes allemaal en een fijne dag,
Groetjes Maia

anneke's creaties zei

wat een prachtige kaarten allemaal
ik heb mijn kaartje ook geplaatst

groetjes anneke

Maaike Huisman zei

Oeps, ik lees nu pas, dat ik in de top drie zat. Wat leuk!
Mijn felicitaties voor de andere dames.
Ik heb inmiddels ook iets voor de volgende uitdaging klaar liggen.

Gr. Maaike

Ellen zei

Prachtige voorbeelden hoor...top!
Ik doe graag mee en heb mijn kaart geplaatst.
Liefs Ellen

Hermien zei

Mooie voorbeeldkaartjes...
Ik doe ook gezellig mee!

Groetjes Hermien

Mimi zei

I have trouble every couple visits when trying to enter a project... I've tried multiple devices, and cleared cookies, but when I click next to enter, it doesn't let me! Sorry, I'd love to play.

Nicolette zei

Hele mooie kaarten staan hier op de site.
Mijn kaart staat er ook bij.
groetjes Nicolette

Rosalien Zwackhalen zei

Mimi what is the link for your card? Then I will try to place your entree.

Adriana zei

Leuke challenge! Mooie voorbeelden. Ik heb op mijn kaart de houten roosjes bewerkt met roze inkt. Ik hoop dat dat ook voldoet voor de challenge, want ik zie dat jullie zelf allemaal echt het hout laten zien.
Groetjes Adriana

Rosina zei

Sorry dat ik mijn kaartje 2x gelinkt heb...de eerste link werkt niet helaas....als je wil mogen jullie die verwijderen
sorry voor de overlast

Groetjes Rosina