zaterdag 30 januari 2010

Sketch #31

Goedemorgen Dutch Card Lovers,

Het is weer zaterdag en dat betekent een nieuwe Sketch!!!
Allereerst wil ik iedereen bedanken die aan Sketch #30 heeft meegedaan.
Er waren veel inzendingen, dus het was erg moeilijk een keuze te maken maar het blijft geweldig om jullie creaties te zien!!!
De Scrapheap bedankt, voor het beschikbaar stellen van de prijs voor Sketch #30!

En dan nu de TOP 3:

Boukje;
(de WINNAAR van de prijs van De Scrapheap)


Inge;


Rieni;


Gefeliciteerd Boukje, wil je je gegevens doormailen aan
dutchcardlovers@hotmail.com
dan zorgen wij ervoor dat de prijs zo snel mogelijk naar je toekomt.


SKETCH # 31;

De sponsor van deze week is Stempelstudio Karin de Graaf.


Karin stelt de volgende prijs beschikbaar:
een stempel van een nieuw merk "SweetPea";

en 2 setjes gemstones van Heroarts ( pink en pale pink );



Deze week was het mijn beurt om een sketch te ontwerpen. Ik hoop dat jullie hem leuk vinden en ik ben heel benieuwd wat jullie er van maken......

Sketch #31:



Het Design Team maakte voor jullie ter inspiratie de volgende kaartjes....

Anja;


Yvon;


Rosalien;

en de binnenkant....


Marianne;


Miriam;


Wendy;


Sandra;


En natuurlijk mijn eigen uitwerking (Ellen);



Jullie hebben tot vrijdag 5 februari a.s. 18.00 uur de tijd om deze sketch in te sturen via Mr. Linky (zie hieronder). De winnaar komt dan zaterdag samen met sketch #32 op het blog te staan.

Groetjes van Ellen en het DCL-team.

15 opmerkingen:

Stampidoe@gmail.com zei

Boukje GEFELICITEERD een heel mooie uitwerking met dat genaaide hart, taartonderzettertje jute, echt super gedaan,
Inge en Rieni gefeliciteerd met jullie nominatie,

Dames kom op want deze leuke sketch laten jullie natuurlijk ook niet voorbij gaan en dan zo`n mooie stempel met gemstones erbij te winnen , zou zeggen ga lekker aan de slag

greetz yvon

Boukje zei

Dank jullie wel voor mijn winnende plekje!! En Inge en Rieni jullie ook gefeliciteerd!
Groetjes Boukje.

Ellen zei

Gefeliciteerd Boukje, met je leuke prijs en Rieni en Inge met jullie top 3 nominatie!

Groetjes Ellen

miriam zei

Boukje gefeliciteerd en veel plezier met je prijs,. Rieni en Inge jullie ook gefeliciteerd met de top 3.
Alle anderen die mee hebben gedaan ook bedankt

anja curvers zei

Boukje gefeliciteerd met je prijs en Rieni en Inge van harte gefeliciteerd met het behalen van de top 3.

Rosalien Zwackhalen zei

Gefeliciteerd Boukje, schitterende kaart net als de andere kaarten. Rieni en Inge gefeliciteerd met de top 3. :))

Teerg zei

Proficiat Boukje met je prijs! Het was dan ook een super leuk kaartje! Vooral het hartje vond ik leuk gedaan.
Rieni en Inge ook gefeliciteerd met in de top 3 te staan.
Groetjes Greet

Pieky zei

hallo,
Een leuke uitdaging weer! Ik heb dit keer vooral gebruik gemaakt van verpakkingsmateriaal [tasje, streepjescode en zakjes van losse thee]

Radha zei

Lieve vriendinen... Ikben in USA en dit zal me eerste D-Kaart zijjn... allemaal leuk !
Heel veel liefs!
R:)

Pieky zei

hallo Ellen
bedankt voor je reactie, en ja ik hoop toch dat je jouw ontwerp terug ziet in mijn LO hahaha dat was toch de opdracht???

groetjes

Monique zei

Ik vond het leuk om ook eens mee te doen, mijn kaart is geplaatst!

Unknown zei

Ik kan mr Linky niet vinden. En de blog is ontzettend traag met laden. Is er iets mis? Of zie ik het over het hoofd?

Hier staat in ieder geval mijn kaart:
http://frebora.blogspot.com/2010/02/dutch-card-lovers-31.html

Jacqueline (Sjakkie) zei

Hoi allemaal,
Ik kon ook mister Linky niet vinden en ik heb ook een kaartje gemaakt voor jullie challenge.
Mijn kaartje is hier: http://sjakvk.blogspot.com/2010/02/sweet-thing.htm te vinden.
Groetjes van Jacqueline

Unknown zei

Ik zie dat jullie mij al toegevoegd hebben aan mr Linky. Bedankt!

Rosalien Zwackhalen zei

Graag gedaan. :))

Groetjes Rosalien