zondag 18 september 2022

Challenge #363

 

Hallo dames, de challenge van Anja met de leuke scheurtechniek is alweer voorbij! Die techniek hebben we op veel leuke manieren toegepast zien worden, voor sommigen de eerste keer en voor herhaling vatbaar. 

Wij kozen uit de inzendingen een top 3 en dat werden deze kaarten, in willekeurige volgorde:

Tinie; wat een schatje deze kaart met herfstig tafereeltje, lief egeltje en mooie paddenstoeltjes!


Els; Mooie embossing achter het gescheurde "gordijntje"en wat een leuk detail is het kleine bedeltje!


Marlies; Gaaf die heks op haar bezemsteel vliegend naar het huisje, omringd door vleermuizen en wat een leuk papier ook!


Gefeliciteerd met jullie toppers, als je wilt mag je deze badge meenemen voor je blog:


Deze keer werd onze winnares

TINIE


Voor jou is deze badge en natuurlijk onze felicitaties!


Als je het leuk vindt om een volgende keer onze gastdesigner te zijn, mail dan even naar mkuppers@outlook.com, dan vertel ik je er alles over. 

------------------

Dan gaan we nu verder met de nieuwe challenge die ik mocht bedenken. Ik koos voor een kleurenpalet:



Al deze kleuren moeten terug komen in je kaart, de uitvoering en het model zijn helemaal vrij. We zijn erg benieuwd naar jullie inzendingen!

Natuurlijk maakten wij allemaal een voorbeeldkaart:

De leuke kaart van Silke, onze gastdesigner:


Nicole:


Yvonne:


Anja:


Marjan:


Rosalien:



Veel variatie zoals jullie wel zien, dus doe mee met ons en laat ons jouw versie zien! Succes en veel plezier ermee! Je kunt meedoen tot vrijdag 7 oktober 18.00 uur.

Groetjes van ons team!

zondag 28 augustus 2022

DCL # 362

Welkom terug na een zeer hete zomervakantie. Gelukkig is het inmiddels weer een beetje afgekoeld en hebben we weer zin om creatief bezig te zijn.

Dus gaan we maar gelijk over naar de challenge van deze week ;


Het is een leuke techniek waarbij je de bovenste laag papier inscheurt om zo iets moois eronder te kunnen onthullen.

Je vind een uitleg van deze techniek HIER.

Natuurlijk zijn wij ook met deze techniek aan de slag gegaan;

Allereerst een prachtig kleurrijk kaartje van onze gastdesigner, 




En dan de voorbeelden van de rest van het team;

Marjan

Rosalien


Nicole

Anja

Anja kaart 2:


Yvonne:





Hoop dat jullie het een leuke techniek vinden en er snel mee aan de slag gaan.
Jullie hebben weer tijd tot 16 september 18.00 uur om je kaartje hieronder te linken.
We komen graag een kijkje nemen en veel succes.

Rosalien, Yvonne, Ellen, Marjan, Nicole en Anja


zondag 17 juli 2022

Winnaar DCL #361 en zomerstop

 Hallo!!! Leuk dat je even langskomt, op deze 'uitslag-zondag'. De drie weken voor de voertuig-challenge zitten erop en er zijn heel wat mooie, leuke en grappige kaarten geplaatst. Bedankt aan iedereen die heeft meegedaan!!

Aan ons, het DesignTeam, om de winnende kaarten eruit te halen.. Het is gelukt en dit is de (willekeurige) top3:







Proficiat met jullie top 3 plaats! 

Jullie mogen de top-3 badge uit de sidebar meenemen voor op je blog.

 Er kan er natuurlijk maar één de eerste zijn en de winnares die we gekozen hebben is...

SILKE!!!

Congratulations Silke, with the first place! The badge below is yours to take and we would like you to be a guest-designer. Can you send and email to: mkuppers@outlook.com? She will help you further!

Proficiat met de eerste plaats Silke! De onderstaande badge is  voor jou en 
we zouden het heel leuk vinden als je de volgende keer onze gastdesigner wilt zijn. 
Hiervoor kun je contact opnemen met Marjan. (mkuppers@outlook.com), zij kan je alles vertellen over de betreffende uitdaging. 



Dan is het nu tijd voor de zomerstop! 
We zijn weer terug met een nieuwe challenge op zondag 28 augutsus!
We hopen dat jullie dan ook weer meedoen. 


Voor nu: een hele fijne zomer/vakantie, geniet ervan en tot dan!!

Marjan, Anja, Rosalien, Ellen, Nicole en Yvonne

zondag 26 juni 2022

DCL #361

 Hallo allemaal!! 

Drie weken zijn er alweer voorbij, de zomerse-kleuren-challenge van Nicole zit erop! Er zijn heel wat mooie kaarten voorbij gekomen: bedankt aan iedereen die heeft meegedaan!!

Aan ons, het DesignTeam om de winnende kaarten eruit te halen.. Het is gelukt en dit is de (willekeurige) top3:



Mooie kaarten dames!! Proficiat met jullie top 3 plaats! 

Jullie mogen de top-3 badge uit de sidebar meenemen voor op je blog.

 Er kan er natuurlijk maar één de eerste zijn en de winnares die we gekozen hebben is...

INGEN!!!

Proficiat met de eerste plaats Ingen! De onderstaande badge is  voor jou en 
we zouden het heel leuk vinden als je de volgende keer onze gastdesigner wilt zijn. 
Hiervoor kun je contact opnemen met Marjan. (mkuppers@outlook.com), zij kan je alles vertellen over de betreffende uitdaging. 



Dan is het nu tijd voor de nieuwe uitdaging! Ik (Yvonne) mocht hem dit keer voor jullie verzinnen! De vakantietijd breekt aan en nu weer veel kan/mag, maken we volop gebruik van vervoersmiddelen die ons overal naartoe brengen. De opdracht voor de komende weken is dan ook:





Gastdesigner Nicole maakte ook een hele leuke kaart:



Dit zijn de voorbeelden van het DesignTeam:


Marjan:




Ellen:


Nicole:


Anja;


                                                                     Rosalien:


Yvonne:



Je kunt meedoen tot vrijdag 15 Juli 18.00 uur door hieronder je kaartje te linken.
Natuurlijk komen we graag bij iedereen even kijken. 
Veel plezier en succes met maken!

Marjan, Anja, Rosalien, Ellen, Nicole en Yvonne



zondag 5 juni 2022

Dutch Card Lovers challenge #360

  Hoi Bloggers!

Maar liefst 21 inzendingen hadden we voor de waterverf challenge van Ellen. Omdat alle kaartjes zo verschillend waren viel het nog niet mee om een top drie samen te stellen. Deze drie zijn het uiteindelijk geworden... 

In willekeurige volgorde; 

De kaart van Elske in prachtig zachte tinten. Ze gebruikte een stencil om deze mooie bloemen te maken.


Josje maakte deze prachtige kaart waarbij de achtergrond gespetterd is en de bloemen gekleurd met aquarelverf. 


De derde kaart uit onze top-3 komt van Nicole. De achtergrond is gemaakt van roze, gouden en zilverkleurige waterverf, daarna zijn de witte bloemen er gedeeltelijk wit op gestempeld en gedeeltelijk met potlood getekend.


Drie kaarten met bloemen in aquarel maar alle drie met een compleet andere techniek.

Proficiat met jullie top 3 plaats! 
Jullie mogen de top-3 badge uit de sidebar meenemen voor op je blog.

 Er kan er natuurlijk maar één de eerste zijn en de winnares die we gekozen hebben is...

NICOLE

Proficiat met de eerste plaats Nicole! De onderstaande badge is  voor jou en 
we zouden het heel leuk vinden als je de volgende keer onze gastdesigner wilt zijn. 
Hiervoor kun je contact opnemen met Marjan. (mkuppers@outlook.com), zij kan je alles vertellen over de betreffende uitdaging. 


Dan is het nu tijd voor de nieuwe uitdaging... 



Ik (Nicole) vond het wel weer eens tijd voor een kleurenchallenge en heb een hele vrolijk zomers kleurenpallet gevonden. Het is de bedoeling dat je alle kleuren uit het bovenstaande plaatje gebruikt. Hoe je dat doet en welke afbeelding je gebruikt is verder helemaal aan jou. Het designteam is natuurlijk ook alvast met deze kleuren aan de slag gegaan, hieronder onze voorbeelden;

Marjan:


Yvonne:


Rosalien:


Ellen:



Anja:


Nicole:



Je kunt meedoen tot vrijdag 24 Juni 18.00 uur door hieronder je kaartje te linken.
Natuurlijk komen we graag bij iedereen even kijken. 
Succes!

Marjan, Anja, Rosalien, Ellen, Yvonne en Nicole


zondag 15 mei 2022

Challenge #359


Na een korte lente-break zijn we weer terug met een nieuwe Challenge. 
We hebben er weer zin in en hebben een super leuke uitdaging voor jullie.


 Gebruik waterverf op je kaart. 
Dat kan zijn voor het inkleuren van je afbeelding of voor je achtergrond, of beide..... 

De waterverf moet het hoofdbestanddeel van je kaart zijn.


En ter inspiratie zijn hier de uitwerkingen van onze gastdesigners en het designteam.


Gastdesigner Ellen



Gastdesigner Dora




Marjan:




Ellen:




Yvonne:




Nicole:


Rosalien:


Anja;





We zijn benieuwd naar jullie kaartjes, hieronder kun je ze linken.  
Je kunt meedoen tot vrijdag 3 juni 18.00 uur.
Succes!