zondag 26 juni 2022

DCL #361

 Hallo allemaal!! 

Drie weken zijn er alweer voorbij, de zomerse-kleuren-challenge van Nicole zit erop! Er zijn heel wat mooie kaarten voorbij gekomen: bedankt aan iedereen die heeft meegedaan!!

Aan ons, het DesignTeam om de winnende kaarten eruit te halen.. Het is gelukt en dit is de (willekeurige) top3:



Mooie kaarten dames!! Proficiat met jullie top 3 plaats! 

Jullie mogen de top-3 badge uit de sidebar meenemen voor op je blog.

 Er kan er natuurlijk maar één de eerste zijn en de winnares die we gekozen hebben is...

INGEN!!!

Proficiat met de eerste plaats Ingen! De onderstaande badge is  voor jou en 
we zouden het heel leuk vinden als je de volgende keer onze gastdesigner wilt zijn. 
Hiervoor kun je contact opnemen met Marjan. (mkuppers@outlook.com), zij kan je alles vertellen over de betreffende uitdaging. 



Dan is het nu tijd voor de nieuwe uitdaging! Ik (Yvonne) mocht hem dit keer voor jullie verzinnen! De vakantietijd breekt aan en nu weer veel kan/mag, maken we volop gebruik van vervoersmiddelen die ons overal naartoe brengen. De opdracht voor de komende weken is dan ook:





Gastdesigner Nicole maakte ook een hele leuke kaart:



Dit zijn de voorbeelden van het DesignTeam:


Marjan:




Ellen:


Nicole:


Anja;


                                                                     Rosalien:


Yvonne:



Je kunt meedoen tot vrijdag 15 Juli 18.00 uur door hieronder je kaartje te linken.
Natuurlijk komen we graag bij iedereen even kijken. 
Veel plezier en succes met maken!

Marjan, Anja, Rosalien, Ellen, Nicole en Yvonne



4 opmerkingen:

Ankie vd Polder zei

Dames gefeliciteerd met het behalen van de top drie, en Ingen, van harte gefeliciteerd met je eerste plaats.
En tja, ik zie dat ik vandaag (weer) de eerste ben. Maar dat komt omdat ik het op het balkon net te koud vond om te blijven zitten in de schaduw, dus maar lekker binnen aan het knutselen geslagen. Groetjes, Ankie

Kaartenkraam zei

Ingen van harte gefeliciteerd!!
Ik ben helemaal verbaasd dat ik in de top 3 sta dat had ik eerlijk niet verwacht met zo'n simpele kaart, leuk hoor.
Leuke nieuwe uitdaging ook.

groetjes van Ank

Ela zei

Gefeliciteerd allemaal! Leuke nieuwe uitdaging hoor met weer volop variatie van het team. Groetjes Ela

Kaartenkraam zei

Sorry mijn kaart staat 2x gelinkt maar ik weet niet hoe ik de eerste weg zou moeten halen.

groetjes van Ank