zondag 26 mei 2024

Challenge # 386

 

Na onze korte voorjaarsvakantie zijn we er weer met een nieuwe challenge die ik (Marjan) mocht verzinnen.

ROND in de hoofdrol

Maak een kaart met een ronde vorm of vormen. De vorm(en) moet(en) wel echt de hoofdrol spelen, dus een paar cirkeltjes op je kaart volstaan niet. 




Gastdesigners Colien en Trudy maakten allebei gave voorbeelden voor de challenge:






Ons team maakte uiteraard ook voorbeeldkaartjes.

Ellen maakte er zelfs twee:



Nicole:


Marjan:


Yvonne:


Rosalien:




Zoals jullie zien is er heel erg veel mogelijk. We zijn benieuwd naar jullie "ronde "kaartjes! 

Je hebt de tijd tot vrijdag 14 juni 18.00 uur hiervoor.  Veel plezier en succes van ons team gewenst en groetjes!

Ellen, Nicole, Yvonne, Rosalien en Marjan

6 opmerkingen:

Trijntje zei

Ik heb mijn kaart erbij gezet.ik hoop dat dit rond genoeg is.De voorbeelden zijn erg mooi.Groeten Trijntje

Ankie vd Polder zei

Grappig, er zijn de laatste tijd meerdere challenges waarbij een ronde kaart wordt gevraagd, dus ik heb inmiddels wat ervaring met ronde kaarten. Deze is weer heel anders dan de kaarten die ik vorige maand maakte. Maar het is ook nu weer gelukt en mijn kaartje staat er weer bij. Groetjes, Ankie

Ellen zei

Hoi, ik probeer mn kaart te linken maar mister
Inky heeft er geen zin in…help aub!
Groetjes Ellen

Ellen zei

Toch gelukt!
Groetjes Ellen

Marjolein Verleg zei

Jaaa de mijne staat er nu ook bij, nog net op tijd! liefs, Marjolein Verleg

Marjolijn van Elsberg zei

Wat een leuke kaarten allemaal, die van mij heb ik ook toegevoegd.