zondag 15 januari 2023

Challenge #367

Hallo allemaal!! Welkom bij de 1e challenge van 2023! 

Officieel 'de beste wensen' mag het niet meer, maar we wensen jullie een mooi, gezond en creatief 2023 toe! En hopen dat jullie ook dit jaar weer gezellig met ons meedoen! 

Wat is de nieuwe challenge? Ik (Yvonne) mocht hem bedenken en voor diegene die mij kennen, komt dit niet echt als verrassing ;) 

Gebruik een kop of beker op je kaart! Je mag zelf kiezen: met thee, koffie of warme chocolademelk (en slagroom??) of iets anders (bijv. bloemen)!

Hierbij een aantal voorbeelden van Pinterest:


We hebben deze keer twee gastdesigners! Dit zijn hun mooie bijdragen:

Eri:



En GerJanne, toevallig in ongeveer dezelfde kleurtjes:



En de voorbeelden van het DesignTeam (tip: wist je dat je op de foto's rechts kunt klikken om naar de persoonlijke blogs van het DesignTeam te gaan? Voor nog meer inspiratie).


Marjan:


Nicole:


Ellen:


Anja:


Yvonne:

Rosalien:



En? Heb je al een idee?? We zijn benieuwd naar wat jullie ermee gaan maken! Je kunt jouw kaart hieronder linken, dan komen we zeker even kijken!
  
Je kunt meedoen tot vrijdag 3 februari 18.00 uur.
Heel veel plezier en succes!

Marjan, Rosalien, Anja, Ellen, Nicole en Yvonne


11 opmerkingen:

Cornelie zei

Leuke challenge, leuke voorbeelden! Ik hou van mokken, kopjes en bekers op kaartjes! Ga kijken of ik iets leuks kan verzinnen!

Ela zei

Leuke uitdaging hoor en mooie voorbeelden! Groetjes Ela

Ankie vd Polder zei

Wat leuk weer. Ik had meteen een stempel in mijn hoofd die ik ervoor wilde gebruiken, maar ... gewoon niet kunnen vinden. Lees op mijn blog het hele verhaal, en hoe het uiteindelijk goed kwam. Groetjes, Ankie

Ela zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Ela zei

Heerlijke kop koffie op mijn kaart! Groetjes Ela

Trudy zei

Hele leuke challenge en prachtige voorbeelden!
Groetjes Trudy

Blauw Hertje van Stempidoe... zei

Wat een leuke challenge, sorry nr 15 moet weg verkeerde link gebruikt, maar krijg hem niet verwijderd.
Groetjes Yvon

Scraptastisch zei

Hier moest ik wel aan mee doen wat een leuke challenge!
Jullie voorbeelden zijn ook amazing DT
groetjes Gerie

Dora zei

Leuke thema. Super mooie kaarten van het team. Top!

pg สล็อตแตกง่าย zei

pg สล็อตแตกง่าย ค่ายเกมสล็อตออนไลน์ ที่ได้เป็นขวัญใจของผู้เล่น รวมทั้งนักปั่นสล็อตตัวจริงมากที่สุดในตอนนี้ สล็อตค่าย pg แตกง่าย เกมสล็อตรูปแบบใหม่ ตอบปัญหาผู้เล่นมากยิ่งกว่าเดิม

ซื้อฟรีสปิน zei

สล็อต ซื้อฟรีสปิน 50 PG ฟังก์ชั่นตัวช่วยยอดฮิต ที่อยากแนะนำให้ลองสล็อตซื้อฟรีสปินถูกๆต้องเว็บนี้เว็บเดียวเท่านั้น PG SLOT พร้อมเเล้วหรือยัง ที่จะพบตัวช่วยเล่นสล็อตเเบบใหม่