zondag 6 november 2022

Dutch Card Lovers challenge #365


Hoi Bloggers!

Na een heerlijke herftvakantie met (meestal) prachtig weer zijn we weer toe aan een nieuwe uitdaging van de Dutch Card Lovers. Langzaamaan wordt het buiten weer donkerder en natter dus prima knutselweer dacht ik zo!

De challenge die ik voor jullie verzonnen heb luidt: 

Maak een kaart met alleen maar stansjes.


De tekst mag wel gestempeld worden maar ik bedoel dus geen gestempelde afdrukjes die daarna gestanst zijn. Hierboven zie je alvast wat voorbeelden en hieronder natuurlijk de voorbeelden van het team en onze gastdesigner...

Cornelie; met een prachtige Christmas coffee to go!  

Marjan heeft een vrolijke kerstkabouter gevonden in het bos! 

  

Deze gezellige plantenhanger en potjes zijn van Yvonne


Ellen maakte een mand vol koddige knuffels


Een hele feestelijke pop-up kaart van Anja..

en een Scandinavisch kersthert van mijzelf..

Genoeg inspiratie lijkt me! 

Meedoen kan tot en met vrijdag 25 November 18.00 uur door hieronder je kaartje te linken.
Ik weet dat een aantal van jullie echt een kei zijn in dit soort kaarten dus we verheugen ons op de inzendingen die we gaan zien! 
Succes!

Marjan, Anja, Rosalien, Ellen, Yvonne en Nicole




Geen opmerkingen: