zondag 9 januari 2022

DCL #354

Hallo Dutch Card Lovers!
Allereerst voor iedereen de allerbeste wensen voor dit nieuwe jaar. Dat iedereen maar heel gezond, creatief en gelukkig mag zijn in 2022! 
Met die creativiteit komt het vast wel goed want we beginnen weer lekker met onze challenges. Wij hebben er zin in! De eerste uitdaging komt van mij (Nicole) en is...

Wintervogel


En dan bedoel ik niet ergens een piepklein vogeltje in een hoekje van je kaart, nee we willen echt één of meerdere vogels duidelijk op je kaart zien in een winters sfeertje . Hieronder ter inspiratie onze voorbeelden;

Gastdesigner Ingrid:


Gastsdesigner Hetty:



Marjan:


Yvonne:



Nicole:



Rosalien:



Ellen:


Anja;




Laat die vogeltjes maar komen, we zijn heel benieuwd.
Hieronder kun je je kaartje linken en dan komen we graag bij je kijken.  
Je kunt meedoen tot vrijdag 28 Januari 18.00 uur.

Succes!

Marjan, Anja, Rosalien, Ellen, Yvonne en Nicole




16 opmerkingen:

Angélique zei

Haha, die heb ik net gisteren op mijn blog geplaatst. Eens zien of ik nog een nieuwe kaart kan maken met een winters vogeltje. Wel een leuk challenge onderwerp.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een leuke challenge en wat fijn een weekje extra de tijd. Mooie voorbeeldkaarten dames, een mooi begin van 2022.
Lieve groetjes Miranda

Ina ( Frysk Famke ) zei

Leuke challenge en prachtige voorbeelden DT.
Ook ik ben blij met wat meer tijd, hopelijk
lukt het nu om wat vaker mee te doen.

Groetnis fan Ina

Ela zei

Mooie gevederde vrienden op jullie kaartjes zeg! Een kijken of ik een wintervogels in mijn collectie heb voor deze leuke uitdaging! Iets meer tijd in 2022, dat willen we allemaal 😄

Blankina zei

Leuke challenge had nog een nieuwe vogel stempel liggen , kaartje gemaakt ( meteen de eerste kerstkaart van het jaar ). Leuke inspiratie ook, groetjes Blankina

Ankie vd Polder zei

Fijn dat jullie weer terug zijn. Ik kijk uit naar een 2022 met wederom leuke challenge, net als deze ook weer is.
Ook de voorbeelden zijn erg mooi. Ik ben weer aan de slag gegaan en mijn kaartje staat er inmiddels bij. Groetjes, Ankie

Ufa88kh zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.
Unknown zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.
Trudy zei

Prachtige voorbeelden en een leuke challenge!
Groetjes Trudy

Heidie zei

Wat een mooie voorbeelden. Mijn kaart staat op mijn blog. Dan kunnen jullie de versierde binnenkant ook zien.

Liefs Heidie

Ufa88kh zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.
Marjon Vos zei

Hoi hoi,

Ik heb even een vraagje.
Ik zag deze challenge, heb er een kaart voor gemaakt maar het lukte me niet om hem te plaatsen. Ik heb zelf geen blog maar een Facebook groep waar ik al al mijn kaarten plaats. Bij andere challenges kan ik dan de link daarvan gebruiken, is dat bij jullie ook of moet je echt een blog hebben?


Groetjes,

Marjon Vos

Cornelie zei

Erg leuk deze challenge! En er zitten weer plaatjes van vb bij van het dt team! Heel tof! Fijne dag nog!

Marjan zei

Beste Marjon, weet niet of je al een antwoord hebt gekregen maar je kunt je FB linken. Het moet dan wel openbaar zijn en geen besloten groep.

Miranda zei

Wat een leuke Challenge.
Ik dacht ik doe ook een keer mee.
Alleen geen idee meer hoe mijn blog werkt dus heb het via Facebook gedaan.
Hoop dat ik het goed heb gedaan.

Unknown zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.