zondag 12 september 2021

DCL #349

Hallo!! Welkom op het Dutch Card Lovers blog! 

De challenge van Anja, met het moodboard, is alweer voorbij. Er zijn prachtige kaarten gemaakt in de mooie kleuren en/of met iets wat op de foto's staat. En ja, dan moeten we als DesignTeam weer een keuze maken... 

Dit is de top 3 geworden:




Drie heel verschillende en mooie kaarten!  Jullie mogen het top-3 logo uit de sidebar op je blog plaatsen: Gefeliciteerd!!!

 De kaart die als winnaar door ons is gekozen is die van...

Marjolein!

Proficiat! Onderstaande badge is voor jou en we zouden het leuk vinden als je een keer gastdesigner zou willen zijn. Hiervoor kun je contact opnemen met Marjan. (mkuppers@outlook.com)

----------------------------------------------------------------------

En dan nu de nieuwe challenge!!

Ik (Yvonne) mocht hem deze keer verzinnen en kwam met dit idee: 
Maak een kaartje erop met fruit en/of groente erop! 

Hieronder een aantal voorbeelden van internet:


En dan de voorbeelden van het DesignTeam:

Ellen:


Nicole: 


Anja;


Rosalien:

Marjan:



Yvonne:
Ik had eerst ook een kaartje met citroen/limoen, 
die vind je vandaag ook op mij blog!


We zijn allemaal voor het fruit gegaan! Maar misschien verras jij ons met een heel andere creatie?

Je kunt tot Vrijdag 24 september 18.00u je kaart linken en we publiceren op zondag 26 september de uitslag. We zijn benieuwd wat jullie ervan maken!

Heel veel plezier en succes!!
Marjan, Rosalien, Anja, Ellen, Nicole en Yvonne


8 opmerkingen:

Crealientje zei

Gefeliciteerd dames!
Mooie kaarten met de fantastie kleuren van het moodbord.
Thema voor nieuwe challenge is ook erg leuk.
Mooie vrolijke voorbeeldkaarten!
Succes en lieve groetjes Crealientje.

Marjolein zei

Oh wauw! Wat gaaf dat ik heb gewonnen :) Zo leuk; ik maak nog niet zo vaak mixed mediakaarten dus extra leuk dat deze in de smaak is gevallen. Gefeliciteerd ook Gerrie en Caroline!
Wat een mooie voorbeeldkaarten weer voor de nieuwe challenge. Ik ga een mailtje sturen naar Marjan. Mooie zondag, Marjolein

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een leuke nieuwe challenge, ik ga proberen mee te doen maar de tijd vliegt zo snel...Prachtige voorbeeldkaarten dames.
Lieve groetjes Miranda

Caroline Cards zei

Leuk dat ik in de top 3 zit met mijn kaart, dankjewel! Ook gefeliciteerd Marjolein en Gerrie!
De nieuwe challenge is weer leuk en ik ga proberen mee te doen!
groetjes, Caroline

Ankie vd Polder zei

Oh, dit nieuwe thema spreekt me heel erg aan. Wij hebben nl zelf een groentewinkel dus.... Kaartje staat erbij. Groetjes en dank weer, Ankie

Ankie vd Polder zei

En ik heb nog een tweede kaartje gemaakt, alleen zie ik nu dat het ook twee keer is geplaatst. Dat had nu ook weer niet gehoeven maar ik krijg het niet gecorrigeerd. Groetjes, Ankie

Trudy zei

Mooie voorbeelden en een leuke challenge!
Groetjes Trudy

Trijntje zei

Leuke inspiratie van het team. Ik heb voor bramen gekozen. Groeten Trijntje