zondag 11 april 2021

DCL #345

Wat een super gave Challenge was het van Nicole. Misschien was het een lastige waardoor we deze keer niet  zoveel deelnemers hadden. Maar degene die meegedaan hebben super bedankt en gaaf dat jullie deze uitdaging aangegaan zijn.

Natuurlijk hebben we ook deze keer een prachtige Top 3 samengesteld. Mag ik jullie voorstellen aan onze Toppers!









En de winnaar van deze ronde is geworden:

Trudy


Je mag de winnaars Badge op je Blog zetten. Je vindt deze in de rechterzijbalk. :)
En je mag als je het leuk vindt onze Gastdesigner zijn bij de volgende Challenge.
Hiervoor kan je contact opnemen met Marjan op (mkuppers@outlook.com) 




 Deze keer is de opdracht maak een kaart met een houtnerf achtergrond.  (Zie deze kaart als inspiratie )



En hier zijn onze uitwerkingen ter inspiratie.

Deze superleuke kaart van onze gastdesigner Angélique:



Marjan:



Ellen:


Nicole:


Yvonne:


Anja;
 








Heel veel plezier met deze nieuwe uitdaging. 

Jullie hebben tot vrijdag 23 April 18:00 uur de tijd om je kaartje te linken.


Rosalien, Marjan, Yvonne, Anja, Ellen en Nicole



10 opmerkingen:

Irene zei

Leuke top 3 en Trudy gefeliciteerd!
De nieuwe challenge én het dt-werk ook weer super inspirerend!
XxIrene

Trudy zei

Wat super leuk dat ik met mijn boekenlegger heb gewonnen!
Ingrid en Anita ook gefeliciteerd.
Ik heb een mailtje gestuurd naar Marjan.
Mooie voorbeelden voor de nieuwe challenge!
Groetjes Trudy

Ingrid's Scrapfrutsels zei

Wat leuk dat mijn boekenlegger in de top 3 staat, Trudy gefeliciteerd als winnaar, en Anita gefeliciteerd met je top plekje..
De nieuwe challenge en de voorbeelden zijn weer heel gaaf !

Scraptastisch zei

Gefeliciteerd winners, hele mooie top 3 is er gekozen! De voorbeeldkaarten voor de nieuwe challenge zijn super mooi DT! Ik probeer weer mee te doen.
Groetjes Gerie

Anita zei

Gefeliciteerd dames en leuk dat ik in de top 3 sta.
Een zien wat we hier mee kunnen

Ela zei

Mooie top 3 boekenleggers! Gefeliciteerd allemaal. Ik had m wel klaar maar totaal vergeten te posten, duh... Voor deze uitdaging heb ik bijna een kaartje klaar toevallig. Nu niet vergeten... Groetjes Ela

Ankie vd Polder zei

Leuke boekenleggers dames. (Trudy gefeliciteerd) Helaas zijn boekenleggers niet mijn cup of tea, dus daarom heb ik die keer niet mee gedaan. Maar de nieuwe challenge is wel weer helemaal mijn ding, dus ik ben weer lekker aan de slag gegaan.

Ina ( Frysk Famke ) zei

Prachtige top 3, gefeliciteerd dames.

Ik was zelf nog aan het denken....

Maar niet getreurd nieuwe prachtige challenge.
Aan jullie voorbeelden kan het niet liggen DT.

Groetnis fan Ina

Trijntje zei

Wat een prachtige inspiratie kaarten hebben jullie gemaakt.echte toppers. Ik heb ook een kaart met een houten achtergrond gemaakt. Ben benieuwd wat jullie ervan vinden. Groeten Trijntje

Ela zei

Het is op tijd gelukt deze keer, joepie! Groetjes Ela