zondag 17 januari 2021

Dutch Card Lovers #339

 De uitdaging van Rosalien heeft wat los gemaakt in blogland.....
Maar liefst 57 enthousiaste kaartenmakers deden mee aan de gedeeltelijke masking challenge.
Sommigen stuurden meer dan 1 kaart in omdat ze de techniek zo leuk vonden, sommige deelnemers kwamen op het DCL-blog terecht omdat ze prachtige kaarten zagen van andere deelnemers. 
Super leuk dat jullie allemaal meededen!

Uit alle inzendingen kozen we deze top 3;






Proficiat met jullie top 3 plaats! 
Jullie mogen de top-3 badge uit de sidebar meenemen voor op je blog.

De uiteindelijke winnares is geworden:


Caroline


Proficiat met de eerste plaats Caroline! 
De onderstaande badge is  voor jou 
én 
we zouden het heel leuk vinden als je de volgende keer onze gastdesigner wilt zijn. 
Hiervoor kun je contact opnemen met Marjan. (mkuppers@outlook.com)


--------------------------------------------------------------------------------------------------

Dan gaan we nu over naar de uitdaging van deze week

Paper strips & die cut(s)

Dit is de bedoeling;
Maak een achtergrond van papierstrookjes en stans hieruit een afbeelding en/of tekst.
Maak met zowel de overgebleven achtergrond van papierstrookjes als met de uitgestanste afbeelding een kaart.
Het moet dus een setje van 2 kaarten worden! 

Ik hoop dat alle deelnemers van de vorige challenge net zo enthousiast worden van deze uitdaging zodat iedereen weer gezellig mee doet. 

Het Designteam maakte voor jullie wat voorbeelden ter inspiratie;





Nicole:



Marjan:



Yvonne:

Rosalien:



Anja


Ellen:


We zijn benieuwd naar jullie kaartjes, hieronder kun je ze linken.  
Je kunt meedoen tot vrijdag 29 januari 18.00 uur.
Succes!


Marjan, Rosalien, Yvonne, Anja, Nicole en Ellen

12 opmerkingen:

Creanita60.blogspot.nl zei

Een schitterende top 3! En weer een hele leuke nieuwe uitdaging met mooie voorbeelden.
Groetjes Anita

Janette van Otterlo zei

Superleuke challenge en precies in mijn straatje :-)
Ik ben vandaag weer zoet.
Superleuke voorbeeld kaarten van het DT team ook trouwens ;-)
Grtz
Janette

Nynke zei

Prachtige top 3! Ik dacht dat ik nog de hele maand had, heb duidelijk niet goed gelezen. Helaas geen deelname van mij dus. De nieuwe uitdaging is supertof, hopelijk lukt het me nu wel op tijd!

Scraptastisch zei

Gefeliciteerd dames met de winners! Jullie hebben weer hele mooie voorbeeldkaarten gemaakt DT!
groetjes Gerie

aussie aNNie zei

wow all are brilliant...xx

Ankie vd Polder zei

Gefeliciteerd dames met jullie top drie notering en Caroline jij gefeliciteerd met je eerste plaats.
Ook deze nieuwe challenge is weer erg leuk en de voorbeelden spreken tot de verbeelding. En natuurlijk doe ik ook weer mee. Groetjes, Ankie

Anoniem zei

Wat gaaf zeg dat ik in de top 3 sta! Dank je wel!
Ja dat heeft zeker wat los gemaakt hahaha.
Stuk voor stuk allemaal geweldige creaties!

Ela zei

Gefeliciteerd dames, prachtige kaarten! Dit is ook weer zo'n uitdaging, maar misschien valt het toch mee. Ik ga weer proberen mee te doen, jullie hebben erg jullie best gedaan ons te verleiden! Groetjes Ela

Gerrina zei

Super om mijn kaart hier te zien! Was een gave techniek om te doen, blij met het resultaat en de ontvanger vond 'm ook al mooi...op alle manieren fijn dus! Groetjes, Gerrina

Annerieke zei

Mooie kaarten van de winnaars, gefeliciteerd!
Leuke uitdaging is dit weer en wat een leuke verschillende voorbeelden hebben jullie gemaakt. Mijn kaarten staan erbij, ik heb mijn twijfels of het goed is omdat ik washitape heb gebruikt, maar door een aantal reacties heb ik toch besloten om mijn kaarten te linken. Mocht het alsnog niet goed zijn, dan is dat ook zo hoor. Voor mij was dit dus met recht een echte uitdaging, hahaha.
Groetjes, Annerieke

Rhodé zei

Ik heb iets gemaakt, maar het lukt niet met Mr Linky. Ik hoop dat het binnenkort toch nog lukt.

Heidie zei

Heb maar een kaart laten zien bij mr linky maar beide kaarten en nog een extra set staan op mijn blog.

Liefs Heidie