zondag 24 mei 2020

DCL # 330

Hoi allemaal hier zijn we weer na een korte vakantie met een nieuwe challenge voor jullie.
We hopen dat jullie allemaal ondanks de bizarre tijden hebben genoten van het lekkere weertje de laatste dagen. Met die temperatuur en het zonnetje word het toch allemaal wat draaglijker.

Maar nu over naar de challenge voor deze keer;

Het is een "moodboard" geworden wat ik (Anja) heb "geleend"van pinterest , een perfecte plaats als je even geen inspiratie meer hebt.



Wat is nu de bedoeling?
Maak een kaartje geinspireerd door dit moodboard, denk daarbij aan de kleuren, het gevoel, de layout etc. Is misschien niet de gemakkelijkste challenge maar een beetje uitdagen mag wel toch?
Je kunt er alle kanten mee op dat blijkt wel uit de voorbeelden van de gastdesigners en het team.

We hadden dit keer twee gastdesigners;

Eri;

Hier zie ik duidelijk de kleur en de spetters in terug en een beetje de layout van de foto linksonder.


Ankie;

Ook hier de kleuren, de spetters en heel erg mooi de kustlijn van de foto linksonder.


Dan de voorbeelden van het team;

Marjan;

Marjan koos voor de kleuren, de spetters en de layout.


Yvonne;

Ook hier de kleuren, de palmbomen, de spetters en de zee.


Ellen;

Ellen koos ook voor de kleuren en het gevoel achter dit moodboard.


Nicole;

Ook Nicole heeft de kleuren gebruikt en de foto links bovenin en de spetters.


Anja;

En ik heb me laten inspireren door de kleuren, het meisje, het brood en de spetters.


Zo zien jullie maar je kunt er alle kanten mee op. We zijn heel erg benieuwd naar jullie uitwerkingen.

Maak er wat moois van! Zet je kaart op de foto en plaats hem hieronder. 
Meedoen kan t/m vrijdag 5 juni 18:00 uur.

Liefs, Anja

8 opmerkingen:

Ankie vd Polder zei

Wat leuk zeg, zoveel verschillende kaarten aan de hand van 1 moodboard... En superleuk dat ik gastdesigner mocht zijn. Groetjes, Ankie

Scraptastisch zei

Leuk dat jullie er weer zijn en wouw wat een prachtige voorbeelden van jullie en de gast designers! De uitdaging is groot, maar wel heel veel mogelijkheden met dit moodboard!
groetjes Gerie

Eri zei

Tjonge, wat hebben jullie mooie voorbeelden gemaakt met dit moodboard, dat had ik nooit kunnen bedenken, zoveel verschillende mogelijkheden. Het was een hele uitdaging om jullie GD te zijn.
Groetjes, Eri

Ela zei

Prachtig wat jullie ervan gemaakt hebben aan de hand van het moodboard. Dat had ik nog niet kunnen bedenken, ik ga eens kijken wat ik ermee kan. Groetjes Ela

Cornelie zei

Wat een toffe uitwerkingen van het moodboard. Ik heb ook een poging gedaan, vond het in eerste instantie best lastig, maar erg leuk weer om deze uitdaging aan te gaan! Bedankt weer voor de inspiratie!

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een pittige challenge denk ik maar in combinatie met de gave voorbeeldkaarten is het wel te doen...denk ik hihi.
lieve groetjes Miranda

Ela zei

Daar moest ik echt over nadenken hoor! Maar volgens mij is het gelukt. Groetjes Ela

Anita van Deur zei

Prachtige voorbeeld kaartjes, leuke challenge.
Groetjes, Anita