zondag 12 april 2020

DCL #329

Hallo! 

Welkom op deze Eerste Paasdag! Leuk dat je langskomt! De twee weken zijn alweer voorbij en wat een leuke inzendingen zijn er voor de challenge van Nicole! Er zijn heel wat verschillende, lekkere drankjes voorbij gekomen.

We hebben een Top 3 gekozen uit alle kaarten:

Ankie


Trudy:


Colien:


In de sidebar vinden jullie de Blinkie voor de Dutch Card Lovers Top 3,
die mogen jullie kopiëren en plaatsen op jullie blog! 

Maar er kan er maar eentje de winnaar zijn en dat is geworden......

ANKIE!!!


Gefeliciteerd!! We zouden het heel leuk vinden als je een keer gastdesigner wilt zijn! Je mag een e-mail sturen naar Marjan: mkuppers@outlook.com. En voor jou is deze speciale Blinkie die je mag gebruiken:


Vanaf vandaag mogen jullie weer kaarten laten zien voor de nieuwe challenge! Ik (Yvonne) mocht hem deze keer weer verzinnen. Het is een kleurenchallenge geworden:

Rood Wit Blauw Oranje!!
Het is over twee weken Koningsdag! Je mag er een Holland thema bij denken, maar dat hoeft niet! Alles mag, als je de kleuren maar gebruikt.



Dit zijn de voorbeelden van het DesignTeam:


Gastdesigner Gerie:



Marjan:





Ellen:


Nicole:



Anja;


Maak er wat moois van! Zet je kaart op de foto en plaats hem hieronder. 
Meedoen kan t/m vrijdag 24 april 18:00 uur.

Veel succes en plezier met het maken van de kaart!
En mocht je dit lezen op de eerste twee dagen van de challenge: 
Maak er ondanks dat et anders zal zijn, toch fijne Paasdagen van! 
Geniet van de kleine dingen..
Liefs, Yvonne



13 opmerkingen:

Elly zei

Iedereen van harte gefeliciteerd zijn ook mooie kaartjes.
En een leuke uitdaging deze keer.
Groetjes Elly

Colien zei

Wat leuk dat mijn bierkaartje in de top 3 staat, dankjewel!
Ook de andere dames: Proficiat!
En weer een leuke nieuwe challenge, ik zet em op het lijstje...
grtz Colien

Trudy zei

Wat super leuk dat mijn kaartje bij de top 3 zit!
Ankie en Colien ook gefeliciteerd!
Prachtige nieuwe voorbeelden en een leuke nieuwe challenge!
Groetjes en fijne paasdagen, Trudy

bolletjelucky.blogspot.com zei

Iedereen van harte gefeliciteerd in de top 3. Leuke nieuwe challenge en mooie voorbeelden weer.
Lieve groetjes Miranda

Aircooler zei

Super leuke voorbeelden. Heb weer inspiratie opgedaan.

Ela zei

Gefeliciteerd Ankie en top 3! Hele leuke kaartjes, ik had nog willen meedoen maar de challenge is alweer voorbij... Nieuwe kansen dus voor deze leuke kleuren uitdaging! Jullie hebben weer ontzettend jullie best gedaan om ons te inspireren. Groetjes Ela

Ankie vd Polder zei

Gaaf zeg dat mijn kaartje gewonnen heeft. Het was - al zeg ik het zelf - ook echt een heel vrolijk kaartje geworden. Maar de andere twee kaarten uit de top 3 zijn ook erg leuk. En ook de nieuwe challenge is weer leuk. Best pittig als je deze kleuren wilt gebruiken maar niet persé een Hollands tafereeltje wilt maken. Maar ik heb een tussen oplossing gevonden... Groetjes, Ankie

Anita van Deur zei

Gefeliciteerd dames!!
Dt team jullie hebben mooie voorbeeldkaartjes gemaakt, Leuk uitdaging rood wit blauw en oranje.
Groetjes, Anita

Cornelie zei

Ik vond de kaart van Ankie al zo mooi! Gefeliciteerd en natuurlijk de andere dames!
De nieuwe challenge moet ik toch gelijk aan Holland denken...iets anders..? Dat bedenk ik zo snel nog niet.
Leuke vb kaarten allemaal!

Elly zei

Helaas lukt hij mij hier niet om een foto met link te plaatsen..
Hij laad hem op hoef dan alleen nog maar op enter te drukken en je ziet hem opladen en dan moet ik het weer opnieuw doen.
Mijn man had ook al meegekeken, weet het ook niet, bij andere blogs heb ik dit probleem niet..
Groetjes Elly

Marjan zei

Ik heb het voor je gedaan, Elly.

Epie zei

Wat een superleuke uitdaging hier en natuurlijk ben
ik weer van de partij , gek op feestjes mijn kaart geplaatst
Een heul mooi weekend iedereen stay safe , groet Epie

Caroline zei

O volgens mij ben ik net een uurtje te laat om mijn kaartje te linken.
Groetjes Caroline