zondag 15 maart 2020

DCL #327

De  geboortekaartjes uitdaging van Rosalien 
heeft maar liefst 30 heel mooie inzendingen opgeleverd. 
Bedankt voor jullie deelname.
Uit alle inzendingen hebben we de volgende top 3 samengesteld.


 
                                          
Prachtige kaarten dames!
Jullie mogen de Dutch Card Lovers Top 3 blinkie meenemen voor je blog,
Je vindt deze in de sidebar.
Maar zoals altijd is er maar één die wint en dat is deze keer 

Linda Crea


Gefeliciteerd, je mag contact opnemen via de mail met Marjan (mkuppers@outlook.com)
dan hoor je alles over het gast-designerschap en deze is voor jou...


---------------------------------

En dan de nieuwe opdracht 

Met het oog op de komende lente (en Pasen) hebben we een inspiratiefoto voor jullie


Hieronder zie je de voorbeelden van onze gast designer
en het Design Team 
Gastdesigner Danielle:



Marjan:

Nicole:




Ellen:









Anja;



 
Voor deze challenge heb je de tijd tot vrijdag 27 maart 18.00 uur.


De regels voor deelname aan de challenge kun je nalezen in de sidebar.
We wensen je veel succes en plezier met deze uitdaging.

9 opmerkingen:

KarinsArtScrap zei

gefeliciteerd aan de dames en mooie voorbeelen DT
Gr Karin

Henriët zei

Wat leuk dat ik in de top 3 sta! Ook de andere winnaars gefeliciteerd.
Ik ga ook zeker weer proberen om met de nieuwe challenge mee te doen.
Groetjes van Henriët

Daphne zei

Toevallig plaats ik vandaag een kaart die qua kleuren goed bij de inspiratie foto's passen.
Ook de bloemen èn de laatste foto, passen goed bij mijn kaart.
Vandaar mijn (snelle) link, ik hoop dat het goed is, anders hoor ik het wel.

Ela zei

Van harte dames met jullie schattige babykaartjes! Leuke nieuwe uitdaging met deze foto. Groetjes Ela

Epie zei

Proficiat voor de winnaars babykaartjes , mooi hoor
Hier is mijn spring bijdrage , groetjes Epie

Maryann scrapbooking zei

Merci de nous proposer ce beau challenge .
Félicitations à la DT pour ses superbes créations.

Thank you for offering us this beautiful challenge.
Congratulations to DT for its superb creations.

Ela zei

Kaartje geplaatst nav deze mooie foto uitdaging! Jullie hebben weer mooi werk geleverd. Groetjes Ela

Trudy zei

Hele mooie en vrolijke kaartjes hebben jullie gemaakt!
groetjes Trudy

JBL zei

Wat een super leuke kaartjes!