zondag 16 februari 2020

DCL #325

De challenge met de leuke techniek die Anja voor ons bedacht is alweer voorbij! We zagen veel verschillende uitwerkingen en lazen dat er wel wat dames waren die het niet vonden meevallen, maar die toch de uitdaging aangingen. Dat vinden wij natuurlijk echt heel leuk, dus dank allemaal voor jullie bijdrage! Uit de inzendingen kozen wij de volgende top 3:

Ankie:



Miranda:



Lia:



Van harte dames, jullie mogen deze badge meenemen voor je blog:

Top 3

Maar de winnares werd deze keer:

ANKIE

Van harte gefeliciteerd met de eerste plaats! Voor jou is deze badge:

Winnaars badge

Daarbij nodigen we je graag uit om de volgende keer onze gastdesigner te zijn.
Mail je Marjan even op mkuppers@outlook.com? Dan vertel ik je er alles over.

-------------------------------
Het is weer tijd voor een nieuwe challenge en dat werd dit:

Maak een langwerpige kaart van ongeveer 10 x 19 cm kaart aan de hand van deze schets.


Deze keer geen GD bijdrage, maar ons team maakte verschillende voorbeelden.

Anja:



Nicole:


Marjan:

Yvonne:


Ellen:



Je kunt er eigenlijk alle kanten mee uit, dus doe gezellig mee! 
Je hebt de tijd tot vrijdag 28 februari 18.00 uur.
Veel succes en plezier ermee!



6 opmerkingen:

Danielle zei

Gefeliciteerd Ankie, Miranda en Lia! En wat een leuke nieuwe challenge!

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat gaaf dat ik in de top 3 sta, dankjewel :) Ook gefeliciteerd Ankie en Lia. Leuke nieuwe uitdaging en prachtige voorbeeldkaarten dames. Ik heb de sketch opgeslagen en kijken of ik mee kan doen ;)
Lieve groetjes Miranda

Ankie vd Polder zei

Oh, wat een leuke verrassing. In de top 3 en dan ook nog op de 1ste plaats. Ik voel me zeer vereerd. Dank jullie wel. Groetje, Ankie

Ela zei

Prachtige winnende kaartjes, van harte! Ik was er aan begonnen maar die zijn in de prullenbak beland, niet mijn ding. Deze uitdaging kan ik wel aan😄. Groetjes Ela

Lia zei

Wat leuk dat mijn kaart de top-3 heeft gehaald. Dank je wel!!
Lia xx

babyfoon zei

Super leuk!