zondag 12 mei 2019

Designteam Call


Tot onze spijt heeft Margot besloten om na 7 jaar te stoppen met DCL.
We zullen haar en haar originele kaarten heel erg gaan missen maar zijn ook heel dankbaar dat ze zo lang bij ons gebleven is.

Met ons 10 jarig bestaan nemen we officieel afscheid van haar.

Nu zoeken wij een nieuw Designteam lid die het leuk vindt om ons team te komen versterken.

Wij zoeken iemand die :

-          Het leuk vindt om kaarten te maken.
-          Een eigen blog heeft.
-          Reacties achter laat bij de deelnemers.
-          Challenges verzint.
-          Een teamplayer is en bereid is om in te vallen voor iemand of hulp te bieden als het nodig is.


Denk je dat dit iets voor jou is?

Stuur dan voor 24 Mei 3 van je beste werkstukken naar  dutchcardlovers@hotmail met een CC naar mkuppers@outlook.com


Op 9 juni maken we bekend wie ons team gaat versterken.


Groetjes Team DCL

Scroll voor de lopende challenge door naar beneden.

4 opmerkingen:

Lia zei

Wat leuk dat jullie gelegenheid geven om het team te komen versterken.
Ik ga een poging wagen want het lijkt me erg gezellig en ik ben graag creatief bezig!!
Groetjes,
Lia

Scraptastisch zei

Ik lees jullie oproep en zou het enig vinden maar nu nog niet te combineren met mijn drukke baan en volle weken. Heel veel succes
bij de zoektocht!
xx Gerie

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Wat jammer dat Margo gaat stoppen! Margo: je maakt altijd geweldige en originele kaartjes! Dankjewel voor je inspiratie!!

Ingen zei

Wat jammer Margot. Ik geniet altijd heel erg van jouw kaarten.