zondag 17 maart 2019

Challenge # 308

Afgelopen keer stond de challenge in het teken van de strepen en dat hebben we geweten. Wat een mooie "streperige" inzendingen hebben we mogen bewonderen. Ook hier moesten we wederom een top 3 uit kiezen en dat was weer een hele klus.

Dit is uiteindelijk de top 3  geworden;










Mooie creaties dames!
Jullie mogen de Dutch Card Lovers Top 3 blinkie meenemen voor je blog, (als je die nog niet hebt). 
Je vindt deze in de sidebar.
Maar zoals altijd is er maar één die wint en dat is deze keer 

GERIE

Gefeliciteerd, je mag contact opnemen via de mail met Marjan (mkuppers@outlook.com)
dan hoor je alles over het gast-designerschap en deze is voor jou...




---------------------------------

De opdracht voor deze week is

Maak een Tag 

Deze kun je eventueel ook verwerken op een kaart maar het mag ook een losse tag zijn


En hier de voorbeelden van gastdesigner Lia en het Design Team
:

Lia; 


Lia maakte zelfs twee voorbeelden;



Ellen; 


Marjan;


Rosalien;


Margot;



Anja;


Voor deze challenge heb je de tijd tot vrijdag 29 maart 18.00 uur.
Link alsjeblief direct naar het blogbericht en niet naar je hele blog, dat scheelt ons veel zoekwerk.
We wensen je veel succes en plezier met deze challenge.

Groetjes van Anja en het DT.



16 opmerkingen:

Irene zei

Gefeliciteerd top 3 dames en winnares Gerie (kan direct nog een keer aan de bak met een tag hihi!), leuke nieuwe challenge en gave dt-voorbeelden!
XxIrene

Daphne zei

Gefeliciteerd allemaal, mooie top 3 hoor!!

Lia zei

Leuk om mijn kaart en tag in het rijtje hierboven te zien. Succes met de challenge!
Lia xx

Ela zei

Leuke top 3, van harte allemaal! En de dames van DT hebben weer mooie voorbeelden gemaakt voor de nieuwe challenge. Groetjes Ela

Scraptastisch zei

Heel erg leuk dat ik heb gewonnen dat is heel leuk thuis komen na mijn werk! natuurlijk ga ik een gastkaart maken voor jullie en deze winner gezellig in mijn sidebar zetten! Deze challenge is ook weer zo leuk en jullie hebben er weer een heel mooi rijtje voorbeelden voor gemaakt dames...de mail komt eraan hoor marjan!
Fijne zondag verder...groetjes van Gerie

Scraptastisch zei

Oeps de andere winners natuurlijk ook van harte Gefeliciteerd!

Sylvia kaarten en zo. zei

Alle dames van harte gefeliciteerd!. Groeten van Sylvia.

Annerieke zei

Gefeliciteerd voor de top 3, prachtige creaties! Wat is dit weer een leuke challenge en wat zijn er mooie voorbeelden gemaakt. Mijn link staat erbij.
Groetjes, Annerieke

Mariken zei

Oooh wat tof! Ik zit in detop 3! Helemaal trots en blij mee! De andere twee toppers ook gefeliciteerd!

Meeta Bhalotia zei

I had entered but the thumbnail is not showing.
My entry was I think 6

Meeta Bhalotia zei

https://thequillmillcrafts.blogspot.com/2019/03/yellow-rose-card.html

Meeta Bhalotia zei

Thank you so much for helping me in linking the entry, Hugs

Ellen zei

Gave voorbeelden zie ik hier...ik doe mee met deze challenge en heb mn tag geplaatst!
Groetjes Ellen

karin zei

Mooie voorbeeldjes, ik doe deze keer ook mee.
groetjes,
Karin

Trudy zei

Leuke challenge en hele mooie voorbeelden! Ik heb mijn kaartje met tag geplaatst.
groetjes Trudy

Sarah zei

Super! Ik zie pas vandaag dat ik in de top 3 sta! Helemaal leuk! X