zondag 3 februari 2019

Challenge #305

Het kleurenwiel was een pittige maar geslaagde uitdaging, jullie wisten er wel raad mee! 
Uit alle inzendingen kozen wij de volgende top 3:










Gefeliciteerd met jullie top 3 notering. De top-3 badge aan de rechterkant van deze blog mogen jullie gebruiken voor op je eigen blog. 

De winnaar van deze uitdaging is YVONNE! Gefeliciteerd! Je mag een mail sturen naar mkuppers@outlook.com, dan hoor je van Marjan alles over de uitdaging waar je als gast-designer aan bij mag dragen. 


---------------------------------------------

De uitdaging deze keer is een hele leuke en niet moeilijk...

Gebruik een QUOTE op je kaart. 

Gastdesigner Rieni:


Marjan:


Margot:


Anja:


Ellen:



We zijn ontzettend benieuwd naar jullie quotes! 

Deze uitdaging loopt tot vrijdag 15 februari 18:00.
Upload je kaart via Mr. Linky, veel succes. 



7 opmerkingen:

Scraptastisch zei

Er zijn weer mooie winners gekozen...gefeliciteerd dames!!!
En wat een leuke nieuwe challenge is er gekozen met hele leuke
voorbeelden van jullie...fijne zondag verder!
xx Gerie

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Wat gaaf dat mijn kaartjes gewonnen hebben! Dankjulliewel! Dat is een leuke verrassing op deze mooie zondag :) Gefeliciteerd ook aan de andere dames! Ik ga Marjan zo een mailtje sturen, SU-per leuk dat ik gastdesigner mag zijn. En een leuke, nieuwe challenge, met mooie voorbeelden! Groetjes, Yvonne

Sylvia kaarten en zo. zei

Super blij met mijn 3e plek in de top 3!. Yvonne en Ans van harte gefeliciteerd!. Groeten van Sylvia.

Ankie vd Polder zei

Winnaressen van harte gefeliciteerd! Terecht winnaars.

En deze nieuwe challenge is ook echt heel leuk. Heb nog niet zo lang geleden een cursus handlettering gevolgd en die kon ik nu mooi in praktijk brengen.
Groetjes, Ankie

Annerieke zei

Gefeliciteerd voor de winnaars, leuke uitwerkingen!
Mooie inspiratievolle voorbeelden voor de nieuwe challenge! Mijn kaart staat erbij.
Groetjes, Annerieke

Debby Kuster zei

erg jammer dit is al de 2de keer dat ik mijn gemaakte creatie hier niet kan plaatsen.....op welke manier ik het ook probeer het lukt gewoon niet. ook niet met de removal tool.... hopelijk ben ik de enige die daar last van heeft, want zou vervelend zijn als meerdere daar last van hebben


helaas kan mijn "spreek je Hoera in naar de Hiep" kaart nu niet mee doen.

succes aan de andere deelnemers

grt Debby

Margot zei

Je kaart staat er gewoon tussen Debby!