zondag 29 april 2018

Challenge #291


Werden we vorige week verrast met geweldig lente weer, deze week moeten we toch echt de jas weer aan maar door het mooie weer is het wel ineens een stuk groener in ons land en dat is de inspiratie voor de komende challenge maar daarover straks meer.
Nu eerst naar de Top 3......
Jullie hebben ontzettend schattige en originele geboortekaartjes ingestuurd.
Daaruit hebben we de volgende top 3 gekozen;

Hannelie

Van harte gefeliciteerd!

In de zijbalk vind je een top-3-badge die je op je blog kunt plaatsen.

De winnaar van het gast-designerschap is JANETTE !

Jij mag contact opnemen met dutchcardlovers@hotmail.com, dan vertelt Rosalien je er alles over. Onderstaande badge is voor jou!



----------------------------------------



En dan nu over naar onze volgende uitdaging, ik had al een klein beetje verklapt waar het over gaat.....    De opdracht is:  

Geen bloemen maar blaadjes
dus alléén maar BLAADJES.... (only LEAVES)


Onze gast-designer en het DT-team zorgen voor inspiratie:

Gastdesigner Annie:


Gastdesigner Josje:


Ellen;



Marjan:


Margot:


Anja


Rosalien





Veel succes allemaal met deze uitdaging!
Wij zijn benieuwd naar jullie “groene vingers”.

Plaats je kaart via Mr. Linky, en doe dit met een directe link naar je blogbericht,
dat scheelt ons veel zoekwerk. Deze uitdaging loopt tot vrijdag 11 mei 18:00 uur. 


Anja, Marjan, Rosalien, Margot en Ellen.




7 opmerkingen:

aussie aNNie zei

Love the Design Team creations and thank you for having me as your Guest designer, it's a real honour.xxHave a lovely weekend.


[aussie aNNie Blog]

Ela zei

Wat een inspiratie weer! Mooie challenge, deze blaadjes uitdaging wil ik graag aangaan. Heb ook al iets in mijn hoofd... Groetjes Ela

bolletjelucky.blogspot.com zei

Gefeliciteerd aan de dames van de top 3. Prachtige babykaarten. Leuke nieuwe challenge met hele mooie voorbeeldkaarten..top.
Lieve groetjes Miranda

Sarah - Crea S zei

Leuke challenge met prachtige voorbeeldkaarten! Liefs, Sarah

Henriët zei

Wat leuk! Ik sta in de top 3. Ook de andere dames gefeliciteerd!
De nieuwe challenge is met recht een uitdaging. Ik zal eens kijken wat ik er van kan maken.
Groetjes van Henriët

gerrie zei


Alle dames van de top drie gefeliciteerd, hele mooie kaarten.
De nieuwe uitdaging vind ik tof, ik heb gelukkig een stempel met veel blaadjes, ik heb al iets in mijn hoogd. Groetjes van Gerrie.

Crealientje zei

Gefeliciteerd allemaal!
Hele leuke kaarten.
De nieuwe challenge was super leuk om te doen.
Jullie voorbeelden zijn prachtig en ispirerend.
Fijne dagen met het mooie weer, liefs Crealientje.