zondag 25 mei 2014

Challenge #211

Wat super dat jullie weer meededen met de leuke Challenge van Margot. Tsja en dan moet je een Top 3 kiezen tussen al die mooie inzendingen en dat blijft moeilijk maar ook deze keer zijn we er weer uitgekomen.
Dit zijn de Toppers van deze week. :)


Annemarie




Maaike




Nelleke




Gefeliciteerd met het behalen van de Top 3. Rechts in de side-bar vinden jullie een top 3 badge, die mag je gebruiken voor op je eigen blog.

De winnaar van de Challenge is Nelleke geworden. Gefeliciteerd Nelleke, als jij jou gegevens even door mailt naar dutchcardlovers@hotmail.com dan zorg ik dat de prijs van de Craftorij zo snel mogelijk jou kant op komt. Tevens mag je Gastdesigner zijn bij ons. Mocht je dit leuk vinden dan zal ik jou ook de volgende Challenge doormailen. :)



Deze week worden wij gesponsord door Hobbyshoppie en hier stellen zij zich voor.




Hobbyshoppie verkoopt scrap en kaarten materialen tegen een betaalbare prijs zodat knutselen leuk kan blijven.
De merken die ik verkoop zijn o.a. Tim Holtz, K&Company, Maya Road, Making Memories, Martha Stewart, Quickutz, Cuttlebug, Sizzix
Bij iedere bestelling krijg je een leuke attentie GRATIS.
Ik bereken alleen de verzendkosten volgens TPG tarief, dus geen extra kosten voor verwerking of verpakking.
Woon je in de buurt van Wijchen dan mag je natuurlijk altijd je bestelling komen afhalen.
Iedere maand, week en weekend zijn er weer leuke nieuwe aanbiedingen...genoeg reden dus om terug te blijven komen.
Ik hoop jullie snel in mijn winkel te mogen ontvangen.

Karin


En zij stellen deze gave prijs beschikbaar. Een stempel van 7-Gypsies.




Dan nu over naar de uitdaging van deze Challenge. En dat is:

Maak een kaart in Craft/Bruin tinten in combinatie met wit en 1 afstekende kleur.


En hier zijn de voorbeelden van het Team.

Deze week is Willy onze Gastdesigner met een prachtige kaart.
Bedankt Willy en  leuk dat je meedoet met ons. :)



Gastdesigner Willy





Rosalien:



Marjan:



Ellen:



Anja:



Margot:





Heel veel plezier met de uitdaging. Jullie hebben tot vrijdag 6 Juni tot 18:00 uur de tijd om je bijdrage bij Mr.Linky neer te zetten.


Groetjes Rosalien


10 opmerkingen:

Margot zei

Gefeliciteerd top 3! Iedereen veel succes met de nieuwe uitdaging, die stempellap is geweldig toch?!

Rosalien Zwackhalen zei

Gefeliciteerd met de Top 3 dames. Super kaartjes weer.
Ik ben heel benieuwd naar de uitwerkingen van deze Challenge. ;)

Ans Gilbert zei

Prachtige Top 3,
Nelleke supermooie kaart heb je gemaakt, gefeliciteerd..leuke nieuwe challenge..groetjes Ans

Dora zei

gefeliciteerd dames!!

Annemarie zei

Nelleke en Maaike allebeide gefeliciteerd met jullie top-3 plekje.
Leuke nieuwe challenge!
Groeten Annemarie

Nelleke zei

Geweldig en wat leuk dat ik gewonnen heb. Hetu was mij vanmorgen al ingefluisterd, en dan geniet je er al van.
De andere dames ook gefeliciteerd.
Groetjes, Nelleke

Ria zei

Mooie voorbeelden en een leuke opdracht.
Ik heb mijn kaart er bij gezet.
Groetjes Ria

Carolina zei

gefeliciteerd! prachtige kaartjes en weer zo'n leuke uitdaging....

Stella zei

Het is gelukt om mee te doen....superleuk om weer eens iets met kraft te doen. Ik heb al zoveel moois gezien bij het DT en andere deelnemers. Leuk!
Groetjes,
Stella

Aletta zei

Echt een hele leuke uitdaging weer dames.... Had mijn kaartje gisteren al geplaatst op mijn blog en dacht er gelukkig net aan om m ff te linken:)) Wat een prachtige inzendingen zijn er en ook de voorbeelden zijn allemaal TOP.
Groetjes Aletta