zaterdag 21 januari 2012

Challenge # 123

Meer dan 30 deelnemers de afgelopen week! Zo leuk om te zien hoe iedereen omgaat met de sketch en de kleuren blauw en wit! Een top 3 kiezen uit zoveel deelnemers is niet makkelijk, maar het is wel gelukt ;) Al zijn we wel wat soepeler met de regels omgegaan, omdat het niet voor iedereen helemaal duidelijk was dat het blauw/wit moest zijn.

En even voor de duidelijkheid: helaas was door mij (Margot) Mr. Linky per ongeluk 'verwijderd', dit betekende dat er vanaf vrijdagmiddag geen kaarten meer toegevoegd konden worden aan Mr. Linky, iedereen die eerder zijn kaart heeft toegevoegd heeft dus gewoon meegedaan! En diegene die hun kaart vanaf vrijdagmiddag hebben gemaild hebben ook meegedaan!

De top 3:

Plony

Sandy

Tanja

Gefeliciteerd dames met de top 3. En de winnaar van deze week die de prijs van de Scrapcorner wint is ..........Plony!

Gefeliciteerd als je even je gegevens mailt naar dutchcardlovers@hotmail.com ,dan gaan we zorgen dat de prijs naar je toe komt.

Deze week natuurlijk weer een leuke challenge waarbij je een hele gave prijs kunt winnen! De sponsor is:


Ze stellen zich hier voor:

Scrapbookzolder is een nog relatief beginnende webwinkel in Assen. Je kunt hier terecht voor scrapbookmateriaal voor betaalbare prijzen en tevens geven wij workshops. Deze geven wij ook op maat, mail ons voor meer informatie. Momenteel is Tim Holtz erg actueel bij ons en hebben wij daar een leuke workshop mee. Vanaf nu zijn de creatables zeer laag geprijsd bij. Bent u op zoek naar iets wat niet in de webwinkel staat, wij zijn altijd bereid op zoek te gaan voor u.

De prijs is een crackelstempel van Tim Holtz:


De uitdaging van deze week is:

gebruik een foto op je kaart....., dat mag een eigen foto zijn of eentje van internet, op fotopapier of op cardstock afgedrukt, maak er iets leuks van!

Hieronder zie je de uitwerkingen van het Design Team:

Ellen:

Rosalien:

Miriam:

José:

Margot:

Anja:

Angèle:

Yvon:

Veel plezier met deze uitdaging!

Je hebt de tijd tot vrijdag 27 januari 18:00 uur om je uitwerking aan Mr. Linky toe te voegen. Veel Succes!

18 opmerkingen:

Cornelie zei

Top 3 gefelicteerd!!!
Maar wat een toffe uitdaging. Heb het regelmatig gedaan met foto's werken. Geeft een mooi en verassen deffect!
Echt geweldige voorbeelden allemaal!! Wauw! Krijg gelijk zin om aan de slag te gaan!
Groetjes Cornelie

Елена zei

Дамы из ТОП-3, Поздравляю вас !! очень интересные и достойные работы! Последние две работы и в моем личном ТОП-3))) Очень здорово! Всем творческих успехов!
Новое задание опять интересно и немного необычно! Постараюсь успеть его сделать!
С теплом, Елена

Angèle zei

Van harte Plonie met je prijs! De andere dames uit de top 3 natuurlijk ook gefeliciteerd!

Groetjes, Angèle

José zei

Gefeliciteerd Plony met je eerste plek en Sandy en Tanja met jullie top 3-plek!

Plony zei

Wat ontzettend leuk dat ik heb gewonnen, dankjewel en ik ga mijn gegevens doormailen hoor. Sandy en Tanja ook gefeliciteerd !!!
Fijn weekend allemaal, grts.Plony

Marijke zei

Dames wat een mooie top3, gefeliciteerd! Leuke uitdaging weer en wat een prachtige uitwerkingen van het DT team!!

Groetjes, Marijek en Chantal

Roelie zei

Wat een mooie top3... Plony van harte met je gewonnen prijs!
Groetjes Roelie

Rosalien Zwackhalen zei

Dames van de Top 3 gefelciteerd. :)) En Plony met hetwinnen van de Challenge.

Groetjes Rosalien

Mieke'S zei

Hartelijk Gefeliciteerd met jullie top 3 challenge.
En de winnares dubbel gefeliciteerd!
Groetjes Mieke'S

Anoniem zei

gefeliciteerd TOP 3 dames en Plony gefeliciteerd met de challenge!

De nieuwe uitdaging is opnieuw voor mij een echte uitdaging. Heb nog nooit gebruik gemaakt van een foto. Ik ga proberen een poging te wagen.

liefs Lisa

TanjaS zei

Congratulations to Plony for very lovely card and greetings to Sandy :) was very greatto get the top 3...thanks from Finnland!

Hugs
TanjaS

Margot zei

Mijn kaart met foto is inmiddels af. Geen standaard verjaardagskaart, maar daar vraagt deze uitdaging volgens mij wel een beetje om.

Leuk om hiertoe een keer uitgedaagd te worden!

GerJanne zei

Hoera, op tijd klaar en ik vind het een leuke uitdaging.
Groetjes,

GerJanne

Plony zei

Hoi, ik doe weer mee hoor. Dit keer met iets heeeeel anders maar ik kon het niet laten deze schattige foto te gebruiken.
Groetjes, Plony

Creahuijs zei

Gefeliciteerd top 3!
Leuke challenge weer, heb dus ook met plezier meegedaan!

xxx

Blankina zei

Wat een leuk idee een foto op een kaart te gebruiken...Het is de eerste keer voor mij dat ik een foto gebruik.
Bedankt voor jullie inspiratie! Ik ben bij jullie allemaal op bezoek geweest.
Ciao uit Italie
Blankina

Anita zei

Nou jullie hebben me een echte uidaging bezorgd maar wel leuk om te doen.
Eindelijk kan ik weer eens meedoen.

Gr. Anita

Jetty zei

Pfieuw op de valreep, maar het is gelukt :-)