zaterdag 1 mei 2010

Challenge #43

Het is weer zaterdag, dus tijd voor een nieuwe challenge. Ik hoop dat jullie, ondanks het slechte weer, toch allemaal een gezellige koninginnedag hebben gehad gisteren.
Voordat we jullie de nieuwe challenge laten zien, eerst de top 3 en de winnaar van vorige week!

De top 3 bestaat uit:


Bep


Marjan


Vera

En de winnaar is.......... MARJAN!!!
Gefeliciteerd met je prijs! Wil je even mailen naar dutchcardlovers@hotmail.com, zodat we kunnen zorgen dat de prijs z.s.m. naar je toe komt?

De challenge van deze week wordt gesponsord door Hobbycompleet de Duif.


Zij stellen deze stempel beschikbaar, samen met een setje bloemen:



En dan nu over naar challenge #43 van deze week:
Maak een kaartje met een ronde vorm en pas op het kaartje wat stikwerk (geborduurd of genaaid) en bloemen toe.

Hieronder de creaties van het DT:

Sandra


Yvon


Rosalien




Miriam


Marianne


Ellen


Anja


We hopen dat deze challenge jullie weer uitdaagt om er een mooie kaart mee te maken. Je kunt je kaart plaatsen tot vrijdag 7 mei om 18.00 uur.

Groetjes Marianne en de rest van het DT.

13 opmerkingen:

miriam zei

Marjan gefeliciteerd met je prijs . Bep en Vera gefeliciteerd met jullie top 3 nominatie.

Ben weer erg benieuwd wat jullie er deze week van weten te maken.

liefs miriam

margaret zei

Marjan gefeliciteerd. En de genomineerde ook proficiat.Weet niet of ik het de komende week ga redden ivm 6 dagen werken. MAar een volgende keer doe ik weer graag mee.

Groetjes Margaret

Vera zei

Bedankt voor jullie reacties!
Leuk hoor in de top 3 :)
Marjan van harte gefeliciteerd!
Je bent wat mij betreft de terechte winnares!

Groetjes

Vera

www.creavera.punt.nl

Rosalien Zwackhalen zei

Gefeliciteerd M@rjan en ook Vera en Bep. :))
En ik ben weer heel benieuwd naar de creaties van deze week.;)

Groetjes Rosalien

Stampidoe@gmail.com zei

M@rjan gefeliciteerd met het winnen van deze challenge, Vera en Bep gefeliciteerd met jullie nominatie.

Ben benieuwd wat we deze week weer voor mooie kaarten zien komen

Greetz yvon

PatriciaKleijn zei

Gefeliciteerd meiden, en wat een uitdaging zeg... borduren pffff :P

*Kus Patries*

Marjan zei

YES!! Vanuit de USA waar ik op vakantie ben, zie ik dat ik heb gewonnen, wat ontzettend leuk!! Bedankt dames, voor het kiezen van mijn kaart!Ik kan helaas niet meedoen met de nieuwe challenge, maar wat heeft het DT prachtige kaarten gemaakt, super!
Groetjes, Marjan

Katje zei

Ik heb net mijn uitwerking geplaatst, vond het een super leuke challenge om te doen dus was meteen aan de slag gegaan.

Groetjes Katty

Cora Hoekstra zei

ik heb vandaag de bollenroute gereden en vanavond een b(l)oeiend kaartje gemaakt.Het was weer een leuke challange.

Ellen zei

Gefeliciteerd Marjan, en Vera en Bep natuurlijk ook!
Ben heel benieuwd naar de creaties van deze week......

Groetjes Ellen

Manon zei

Gefeliciteerd. En ik heb weer mee gedaan hoor. Super leuke idee een ronde kaart met borduursels!
Groetjes Manon

Jolanda Cuper zei

Iedereen Gefeliciteerd!
Vond de uitdaging van deze week erg leuk!
Hoop dat jullie mijn kaart leuk vinden!
Groetjes Jolanda.

elske zei

Gefeliciteerd Marjan en de andere dames met hun top 3,
Super leuke opdracht en heb hem gisteravond lekker zitten maken en al geplaatst netHartelijke groetjes Elske