zaterdag 13 maart 2010

Challenge 37

We hebben weer heel veel mooie inzendingen ontvangen en vonden het heerlijk om al die fleurige kaarten te bekijken. En dat maakte het ook weer moeilijk om een top 3 samen te stellen. Maar het is weer gelukt.

Dit is de top 3 geworden in willekeurige volgorde:

                                         Lianne


                                          Wilma

                                             Marjan
                                         

En de winnaar is geworden Marjan. Gefeliciteerd!
Wil jij je gegevens mailen naar dutchcardlovers@hotmail.com dan zorgen wij dat de prijs zo snel mogelijk naar je toe komt.

Voordat ik de de Challenge bekend maak wil ik even vertellen dat we een jarige in ons midden hebben.
En dat is Ellen, Ellen van Harte Gefeliciteerd namens ons allemaal en een hele fijne dag vandaag. :))

En dan nu de Challenge. Ik heb voor jullie deze sketch gemaakt met als extra uitdaging om de kaart in zwart/wit te maken met 1 extra kleur. Ik hoop dat jullie hem weer leuk vinden en weer gezellig meedoen met ons.

De prijs wordt deze keer beschikbaar gesteld door Creaworld Miekelotte. Heel erg bedankt voor het sponsoren en voor deze leuke prijs. :))


De prijs van Miekelotte is een stempel uit de nieuwe paascollectie van magnolia en die zijn nog niet binnen( komen eind van de week begin volgende week) vandaar geen foto, verder doet ze er 4 scrapvellen, bloemetjes en wat lint bij.


En dan nu ter inspiratie de voorbeeldkaarten van het DT Team.
 
                                          Anja
 
                                          Ellen
                                           Marianne
 
                                        
                                          Miriam
                                     
                                          Miriam binnenkant
 
                                          Rosalien
 
                                                 Sandra
 
                                                    Wendy
 
                                            Yvon
 
                                                   Yvon half open
 
                                          Yvon open
Wij wensen jullie heel veel plezier met deze challenge en hopen weer op veel inzendingen. Zoals gewoonlijk heb je tot vrijdag 19 maart 18.00 uur om je kaart in te leveren. Daarna gaan wij de Top 3 samen stellen.
 

19 opmerkingen:

Stampidoe@gmail.com zei

Marjan GEFELICITEERD met je prijs een geweldige mooie en originele kaart, Lianne en Wilma gefeliciteerd met jullie nominatie.

En natuurlijk onze ELLEN niet vergeten HAPPY BIRTHDAY TOO YOUUUUUUUU.

Hoop dat er weer net zoveel mooie uitwerkingen komen dan fagelopenkeren of nog meer, iedereen suc6

Greetz Yvon

Rosalien Zwackhalen zei

En ook namens mij nogmaals Gefeliciteerd Lianne,Wilma en Marjan met jullie nominatie en Marjan met het winnen van de challenge.:))

En onze Ellen nogmaals proficiat.:))

Groetjes Rosalien

Wilma zei

Marjan wat ontzettend leuk dat je gewonnen hebt! Van harte. Lianne en Wilma gefeliciteerd met jullie nominatie, toch ook een beetje winnen is dat:)

Marjan zei

Joepie!! Ben er zo blij mee!!
Wilma en Lianne ook gefeliciteerd, jullie kaarten kende ik al van jullie blogs en allebei zijn ze geweldig!

Ellen, er komt een PM aan voor je verjaardag!
Van harte, meid!

Groetjes, Marjan

Ellen zei

Marjan van harte met het winnen van deze challenge! Wilma en Lianne gefeliciteerd met het behalen van de top 3.
Wat waren er weer veel mooie inzendingen bij deze week, ik word er iedere week weer door verrast!
Bedankt voor alle lieve verjaardagswensen, mijn dag kan niet meer stuk!

Groetjes Ellen

anja curvers zei

Marjan van harte gefeliciterd wat een prachtige kaart en ook de andere dames natuurlijk van harte met jullie nominatie.

Enne Ellen ook op deze plaats nogmaals van harte gefeliciteerd en een fijne dag.

Helena zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Helena zei

Marjan,
Gefeliciteerd!
Je prijs wordt maandag verzonden. Laat je weten wanneer het binnen is? alvast bedankt.
Veel plezier ermee!

Ze waren alle drie mooie kaarten.
Ellen nog Gefeliciteerd met je verjaardag!

Marlieke zei

De kaart van Marjan is heel erg mooi en deze nieuwe challenge vind ik te gek!

Scrappy Moon zei

Marjan, van harte is een heel mooi kaartje geworden.

en ellen, van harte gefeliciteerd :)

Groetjes monique

miriam zei

Marjan Hertelijk gefeliciteerd en de andere dames gefeliciteerd met jullie nominatie.

Ellen Hiep Hiep hoera van harte gefeliciteerd ,ben een beetje laat en hoop dat je een fijne verjaardag hebt gehad.

groetjes miriam

Romy zei

Oeps...ik zie net pas dat je bij de sketch de kleuren zwart/wit en nog eentje moest gebruiken...daar zit ik dan met mijn roze blauwe kaartje;)

Unknown zei

Marjan gefeliciteerd met je prijs en de andere dames met hun nominatie! Hele mooie kaarten!
Ellen jij nog Van Harte Gefeliciteerd met je verjaardag! Weliswaar te laat, maar wel gemeend!
De nieuwe uitdaging vond ik vreselijk leuk om te doen!

Groetjes, Henny

BepvS zei

Hoi meiden, een leuke opdracht was het, ik heb mijn kaartje af en heb hem op mijn blog geplaatst, moet effe zeggen dat ik jullie blog erg leuk vind, vooral omdat het ECHT een DUTCH challenge blog is!!
Groeten, Bep

Radha zei

Mijn Lieve Dutch-Vrienden!!!
Hoop dat alles naar zin gaat:))

Ben een beetje laat ,maar weer in.
http://pearltouch.blogspot.com/2010/03/dutch-happy-bd.html

Wilma zei

Oei, ben ik aan het slapen geweest (of gewoon toe aan vakantie!). Heb ik wel de sketch gebruikt, maar niet de opdracht zwart/wit! Mijn excuses!

Wilma zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Wilma zei

Oei, heb ik me daar even zitten slapen (of ben ik aan vakantie toe?). Heb ik wel de sketch gebruikt, maar niet de kleurenopdracht. Mijn excuses, dames!

Lianne zei

:-) Rosalien je hebt helemaal gelijk, ben toch nog niet helemaal scherp! Mijn excuses.