zondag 5 juli 2009

Top 3 Sketch 5

Ondanks het warme weer hebben wij toch weer vele leuke inzendingen gekregen voor sketch 5 !! Bedankt iedereen !!
Hierbij de Top 3 !

Boukje

Ellen

Monique

Morgen zal ik de uiteindelijke winnaar bekend maken !!

Dit was mijn laatste bijdrage voor Dutch Card Lovers. Ik heb besloten te stoppen als designer voor Dutch Card Lovers, omdat ik me meer wil gaan toeleggen op het scrappen met foto's ! Helaas heeft een dag maar 24 uur en dan moet je af en toe keuzes maken.

Ik wil iedereen bedanken voor de prettige samenwerking en zal zeker dit blog blijven volgen !

Groetjes Berdien

7 opmerkingen:

Dora zei

Wat een mooie kaarten weer! Spannend weer wie er gaat winnen! En Berdien heel veel succes verder!

groetjes Dora

Wil zei

leuk zeg mooie kaartjes

Marlinda zei

wat een ontzettend mooie kaarten staan er in de top 3!! ik heb al een persoonlijke favo! :)

Berdien heel veel plezier met het scrappen van foto's en je kan idd niet alles tegelijk! ik wil je veel succes en plezier wensen verder!

anja curvers zei

prachtige kaarten hoor en wat spijtig Berdien geniet altijd zo van je kaarten maar tja je lay-outs zijn ook niet te versmaden dus hou je in de gaten, succes verder.

Ellen zei

Jammer Berdien, dat je gaat stoppen, maar je kunt nu eenmaal niet alles tegelijk....
Succes en ik blijf je volgen hoor op je blog!

Tot mijn grote verrassing zie ik dat ik in de top 3 sta, bedankt, wat een eer!!! Boukje en Monique, jullie ook gefeliciteerd met de TOP3 nominatie.

Groetjes Ellen

Monique zei

Jammer Berdien, ik miste jouw kaartje al deze week! Begrijp het heel goed, je kunt niet alles, ook al zouden we dat zo graag willen!

Ben helemaal verrast dat mijn kaartje in de top3 staat, erg leuk! Boukje en Ellen jullie ook gefeliciteerd met deze nominatie!

liszha zei

Het zijn inderdaad prachtige kaarten. Verdiende top 3-ers!