zaterdag 31 maart 2012

Challenge #133

We hebben weer genoten van alle mooie inzendingen deze week! Hartelijk dank iedereen voor het meedoen met onze lente- en/of paasuitdaging.

Onze top 3 bij de volwassenen:

Sandra:

Vera:

Margo:


De winnaar is geworden: Vera
Van harte proficiat Vera!
Als je je adres mailt naar dutchcardlovers@hotmail.nl komt de prijs z.s.m. naar je toe.

Er deden twee kinderen met ons mee:

Charlotte:

Anne:

Hier werd de winnaar: Anne
Van harte Anne!

Stuur je ook een mailtje met je naam en adres naar bovengenoemd mailadres? Dan maken wij ook voor jou de prijs in orde.

Voor jullie allen is de top 3 badge. Als je het leuk vindt, mag je deze badge op je blog plaatsen Je vind de code in de rechter zijbalk.

Photobucket


En dan de deelnemers die aangaven het leuk te vinden om een keer GastDesigner bij DCL te zijn.
Dat zijn Vera en Lenie geworden! Nemen jullie ook contact op via het mail-adres!

De kaart van Lenie:


En de winnende kaart van Vera:

En natuurlijk is er weer een nieuwe uitdaging: Gebruik een spreuk of gezegde op je kaart of creatie. Dus geen schets deze keer, je ben vrij om er iets moois van te maken!



Deze week wordt DCL door Creaworld Miekelotte gesponsord.


Ze stellen zich voor:

'Miekelotte' is een webwinkel met hoofdzakelijk stempels, stempelbenodigdheden en artikelen waarmee je verder je kaarten en/of scrapprojecten mee kunt verfraaien. Wij hebben het grootste assortiment Magnolia stempels van Nederland maar ook tal van andere prachtige mounted en unmounted stempels van oa Crafters Companion, JudiKins, ExpressRubberstamps, HeinDesign etc.. Sinds kort zijn we begonnen met een blog maar omdat ik nu niet bepaald een computergenie ben staat dat nog in de kinderschoenen. http://miekelotteshobbyblog.blogspot.com/ Daarnaast zijn wij op diverse beursen te vinden in het hele land.

En dit is de prijs die Miekelotte beschikbaar stelt: een stempelset van My Paper World.



Natuurlijk ging het DCL-team aan de slag en dit moois werd er ter inspiratie gemaakt:

Anja:

Ellen:

José:

Margot:

Marianne:

Marjan:

Miriam:

Rosalien:

Angèle:

Met Pasen houden we een pauze. Dat wil zeggen dat jullie veertien dagen de tijd hebben. Om precies te zeggen tot en met 13 april 18:00 uur kun je je kaartje toevoegen aan Mr. Linky.

We hopen op heel veel deelnemers! Doe je gezellig met ons mee?

Groetjes van Angèle en het DCL-team.

25 opmerkingen:

Mieke'S zei

Bovenstaande kaartjes met bewondering bekeken!
Wat een schitterende creaties.
Vind ze allemaal zo lief!
Fijn weekend voor iedereen.
Groetjes Mieke'S

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

dames gefeliciteerd, mooie kaarten hebben jullie gemaakt.
Vera en Lenie gefeliciteerd, ik ben benieuwd wat voor moois jullie gaan maken als Gast Designer.
Charlotte en Anne wat een prachtige kaartjes hebben jullie gemaakt, Anne gefeliciteerd.
Mooie voorbeeldkaarten zijn er weer gemaakt, ik ga zeker weer proberen mee te doen.

groetjes jolande

Angela zei

Dames allemaal gefeliciteerd!!!
Erg leuke uitdaging en geweldige DT kaarten!!!
grt Angela

Zussenknutsel zei

Gefeliciteerd!

zussenknutsel.blogspot.com

Anoniem zei

Dames/dametjes gefeliciteerd. Wat een mooie kaarten hebben jullie gemaakt.

De voorbeeldkaarten voor de nieuwe opdracht zijn echt prachtig! Het moet lukken nu helemaal lukken om er ook een te maken. Inspiratie genoeg.

liefs Lisa

Cornelie zei

Top 3 als eerste natuurlijk van harte gefeliciteerd! Leuke kaartjes allemaal!!
De opdracht vind ik ook erg leuk! Had het van GD niet eens gezien, anders had ik me ook wel opgegeven...
De voorbeelden zijn super!! Erg mooi allemaal! Zo veel verschillende stijlen!
Ik ga wel weer meedoen denk ik!
Groetjes Cornelie

Rosalien Zwackhalen zei

Gefelciteerd dames met de Top 3 en het winnen van de Challenge. Prachtige creaties zijn het.Ik ben ook heel benieuwd straks naar de creaties van de Gastdesigners, leuk.:))

Groetjes Rosalien

Vera zei

Sjonge wat een leuk begin van mijn weekend :d Dank je wel dat ik gewonnen heb!! De anderen ook van harte! En wat een mooie voorbeelden weer, en een leuke uitdaging met een spreuk!!

Groetjes en een goed weekend voor jullie!

Vera

Feikje zei

Wat een leuke challenge! Ben vanochtend meteen aan de slag gegaan! Ik heb hem al gepost, ik hoop dat het gelukt is!

Muuske zei

Hallo ik zag vanmorgen dat ik bij de top 3 zat mijn weekend kan niet meer stuk!!!! Ik wil de andere dames en dametjes ook feliciteren met het behalen van hun plaats en natuurlijk de winnaars van Harte Gefeliciteerd.De kaarten van het DT team zijn weer super ga vanmiddag weer een kaartje ineen knutselen voor deze challenge.groetjes en iedereen een fijn weekend.

Ellen zei

Gefeliciteerd Vera en Anne en veel plezier met jullie prijs! Ook de andere dames en Charlotte van harte met jullie top 3 plaats!
En ik zeg; kom maar op met al die mooie quotes deze 2 weken....
Groetjes Ellen

Stampidoe@gmail.com zei

Iedereen GEFELICITEERD met haar prijs, de top3 of met het gast designer schap,
dt-ers heel mooie uitwerkingen

groetjes Yvon

Margot zei

gefeliciteerd prijswinnaars!

Anne's crea-hoekje zei

Wat leuk dat ik gewonnen heb. ik ga gelijk een mailtje sturen met mijn gegevens.Alle andere winnaars ook gefeliciteerd
groetjes Anne

miriam zei

genomineerden en winnaars allemaal gefeliicteerd
gr miriam

Adriana zei

Alle winnende dames gefeliciteerd!
Wat een prachtige voorbeelden staan er weer op!

Jolanda Cuper zei

Super wat een geweldige uitdaging! Eruug leuk bedacht! DT team allemaal super kaarten, schitterend hoor!

danielle zei

Mijn bijdrage is geplaatst, prachtige voorbeeldkaarten dames!

carla zei

Een super leuke opdracht dames en jullie voorbeeldkaarten zien er fantastisch uit.
Wat hebben jullie dat knap gedaan.
Ik heb net mijn bijdrage geplaatst.
'k Ben benieuwd of die in de smaak gaat vallen.
Groetjes,
Carla

GerJanne zei

Leuke opdracht!!
Deze spreuk op mijn kaartje vind ik zelf gewoon hel grappig. Niet zelf bedacht, maar pas wel bij me....
Ergens moet je altijd een beetje het kind in je koesteren. Dan kun je altijd een beetje onbevangen naar nieuwe dingen kijken.

GerJanne

Aukje zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Aukje zei

Ik heb er een andere creatie bijgezet :)
Groetjes Aukje

Manon zei

super leuke challenge ik heb lekker mee gedaan. Fijne dag nog..
Gr Manon

Rosina zei

ook mijn kaartje staat er weer bij,
het was een super leuk idee,
bedankt voor alle mooie voorbeeldjes....
groetjes Rosina

Annerieke zei

Prachtige voorbeeldkaarten hebben jullie weer gemaakt. Ben een beetje laat met insturen, maar het is me toch gelukt, wilde graag aan deze leuke challenge meedoen.

Groetjes,
Annerieke