zaterdag 14 januari 2012

Challenge #122

Helaas hebben wij deze week niet overal een reactie achter kunnen laten omdat er problemen zijn met blogger. Sorry hiervoor. Ik hoop dat het inmiddels weer opgelost is zodat wij deze week wel overal reacties achter kunnen laten. De kaartjes waren in ieder geval schitterend en natuurlijk hebben wij hieruit weer een Top 3 moeten kiezen wat niet makkelijk was. Maar dit zijn onze Toppers van deze week. :))

Helena


Marijke


Nadine


Gefeliciteerd dames met de Top 3. De winnaar van deze week is geworden..... Nadine.
Proficiat! Jij mag bij Karens Doodles 3 digitale afbeeldingen uitzoeken in de webwinkel en je keuze mailen naar dutchcardlovers@hotmail.com . Dan zorgen wij dat deze afbeeldingen zo snel mogelijk naar je toe komen.

Deze week hebben wij Scrapcorner die de Challenge sponsort met een hele gave prijs. Bedankt hiervoor. :))



Maar eerst stellen zij zich hier voor.

Scrapcorner is een leuke online winkel, waar je zendingen vanaf € 25 gratis verzonden worden.
Uiteraard worden de evt. verzendkosten aangepast wanneer het in een envelop past.
Wij hebben diverse merken. Mocht je iets zoeken en het staat niet in de shop, vraag het dan, (bijna) alles is te bestellen !
Ook maken wij persoonlijke naamstempels. Wat is er nu leuker dan je eigen naam of logo achterop je zelfgemaakte kaart te hebben?
Wij geven ook div. workshops in kleine groepjes. Ook hier geldt: alles kan. Wil je graag iets speciaals, vraag er gewoon naar.
Volg ook ons blog: http://scrapcornerblog.blogspot.com Hier worden akties, nieuwtjes en nog veel meer geplaatst.
Ook hebben wij voor € 15,00 een maandelijkse kaartenkit. Dit is zonder dat je er een jaar aan vastzit.

En dit is de prijs die zij beschikbaar stellen.

Ik heb besloten dat de winnares een stempel mag uitzoeken die ik dan voor haar laat maken.
Ik heb 100 voorbeelden en ze mag ook een eigen ontwerp maken.
Hier staan de voorbeelden waar je misschien het makkelijkst ook een foto vandaan kan halen.
http://www.scrapcorner.nl/catalog/index.php?cPath=22_110_108&osCsid=93b4b9580249853506b98a60c8fbd14b


Dan nu over naar de Challenge. Ik heb deze sketch gemaakt met daarbij de uitdaging om hiermee een kaart te maken in de kleuren blauw en wit. Je mag wel verschillende tinten blauw en wit gebruiken maar geen andere kleuren. Heel veel succes! :))



Ter inspiratie zijn hier de voorbeelden van het DT.

Angèle:

José:

Rosalien:

Ellen:

Anja;

Miriam

Marianne:

Margot:

Yvon:


Jullie hebben weer tot volgende week vrijdag 18:00 uur de tijd om je kaartje bij Mr.Linky neer te zetten. Heel veel plezier en succes met de Challenge. Wij zijn weer heel benieuwd naar de uitwerkingen. :))

Door een foutje is Mr. Linky verdwenen!
Als je nog wilt inzenden dan kun je je foto (ovv Challenge #122) mailen naar dutchcardlovers@hotmail.com, de directe link vind je in de sidebar.
Sorry voor het ongemak.....

26 opmerkingen:

Cornelie zei

Echt een prachtige Top 3!! Marijke en Nadine jullie gaan lekker!!! Helena had ik nog niet gezien, ook heel mooi!
Leuk om kleuren en een schets voor de uitdaging te bedenken. Ik hoop er aan toe te komen!
Groetjes Cornelie

Margot zei

een supermooie top 3, nadine gefeliciteerd met je prijs!

José zei

Hele mooie top 3. Marijke en Helena van harte hoor en Nadine jij super gefeliciteerd met je prijs!

Angèle zei

Van harte dames uit de top3! Nadine proficiat en veel plezier met je prijs!

Елена zei

И вновь признательна за ваш выбор! Спасибо большое!))) Мне несказанно приятно ваше внимание. Потому, наверное, с таким удовольствием творю вместе с вами! Спасибо милые дамы! И искренние поздравления всем в ТОП -3 и, конечно, Надин!
Всем желаю и дальше творить на радость людям! Новое задание опять интересное, постараюсь не пропустить))
С теплом, Елена.

Ellen zei

Prachtige kaarten Helena, Marijke en Nadine! Nadine gefeliciteerd met je prijs, veel plezier ermee.
Ik ben benieuwd naar de inzendingen die op de leuke uitdaging van Rosalien gaan komen...

Groetjes Ellen

Judith zei

Mooie top 3, gefeliciteerd Nadine!

Deze week vind ik het ook weer een leuke schets en opdracht. Hopelijk kom ik er aan toe...
Groetjes, Judith

Nadine zei

Must be my lucky week! Eerst top 3 bij CFY, nu hier winnen! Ik ga snel wat uitzoeken!!!

Leuke nieuwe challenge ook weer trouwens!

Jacqueline DH zei

Wat een mooie kaartjes hebben jullie weer uitgekozen, prijswinnaars gefeliciteerd! En weer een leuke nieuwe sketch.

gr. Jacqueline

Marijke zei

Dames wat leuk dat mijn uilenkaartje in de top 3 staat! Helena en Nadine ook gefeliciteerd!!

Leuke uitdaging weer, ga proberen er weer iets mee te maken.

Groetjes, Marijke

anneke's creaties zei

een felicitatie voor de prijswinnaars, geweldig mooie top 3
en weer een hele leuke uitdaging.

groetjes anneke

Anoniem zei

Dames van harte gefeliciteerd en Nadine gefeliciteerd met je prijs. De nieuwe challange is een echte uitdaging voor mij. Blauw is namelijk niet echt mijn kleur. Maar ik ga meedoen!

liefs lisa

Christine zei

Mooie top 3 en een verdiende winnaar!
Blauw en wit liggen me wel en daarom ga ik ook maar eens meedoen. Mijn eerste keer trouwens!!
Nog veel succes!
Christine

Henriët zei

Omdat ik dit weekend al meerder kaartjes van deze uitdaging voorbij heb zien komen heb ik zelf ook maar eens de stoute schoenen aangetrokken.
Groetjes van Henriët

Mieke'S zei

Proficiat voor de winnaars.
Vind ze alle drie erg mooi.
De nieuwe uitdaging vind ik ook spannend!
Groetjes Mieke'S

Plony zei

Winnaars gefeliciteerd en weer een mooie uitdaging, een nieuwe kans om winnaar te worden!
Groetjes,Plony

Adriana zei

Wat een leuke uitdaging. Het is me gelukt om een kaart te maken en hij staat er intussen ook op.
Groetjes Adriana

Roelie zei

Het is ook mij weer eens gelukt om een kaart te maken voor jullie challenge, ik heb hem zojuist toegevoegd.
Groetjes Roelie

By Aline zei

Een hele leuke sketch, nog leuker door de kleuren opdracht erbij... maakte het zoeken naar een geschikt plaatje wel iets moeilijker... maar het is gelukt... Vind de voorbeeld kaarten allemaal prachtig...

By Aline zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
By Aline zei

Ik hem mijn kaart aangepast, de gele bloemhartjes zijn nu donkerblauw...

Annerieke zei

Wat een leuke challenge, een sketch en een kleurencombi. Van jullie mooie voorbeeldkaarten krijg ik altijd inspiratie. Ik doe dan ook graag weer mee.

groetjes Annerieke

ScrappySandie zei

What a fun challenge! The examples from the DT are just gorgeous! Thanks!!

TanjaS zei

Thank you for very nice challenge and DTs was made very great cards with this terms. Greetings to all :)

Cornelie zei

Met een blogberichtje hadden jullie denk ik ietwat meer mensen bereikt!!
Groetjes Cornelie

Marijke zei

Als je op het woordje 'here'klikt zie je alle namen van de personen die een creatie ingestuurd hebben en als je op de naam klikt kom je bij de creatie terecht! Misschien dat jullie zo nog alles kunnen bekijken.

Groetjes, Marijke