zaterdag 5 november 2011

Challenge # 115

Het was weer geweldig om alle blogs langs te gaan en alle creaties te bewonderen. Het viel dan ook niet mee om een Top 3 samen te stellen maar het is ons ook deze week weer gelukt. :))
Dit zijn onze Toppertjes van deze week.

Helena

Anita

Margreet


Gefeliciteerd allemaal met het behalen van de Top 3.
En de winnaar is geworden............. Helena.
Gefeliciteerd! Als je je gegevens mailt naar dutchcardlovers@hotmail.com dan zorgen we dat de prijs zo snel mogelijk jou kant op komt.

Deze week hebben we een verrassing voor jullie want de Top 3 krijgt deze keer allemaal een prijs. Deze wordt gesponsord door Crea-Uniek en t'Bezige Bijtje. Heel erg bedankt voor de sponsoring van deze geweldige prijzen. :)) Hieronder stellen zij zich even voor.



Wie is Crea-Uniek

CreaUniek is sinds mei 2008 een winkel met artikelen voor kaartenmakers en scrapbookers. Het artikelenaanbod is zo samengesteld dat er voor iedereen iets geschikts tussen zit. Daarnaast kan je er artikelen vinden die niet overál te krijgen zijn. De naam zegt het al: “Crea-Uniek”.
De winkel is ook een ontmoetingsplaats voor creatievelingen, je hoeft niet iets te kopen in de winkel, je kunt er ook terecht voor een praatje over je hobby of een workshop. Er zijn workshops voor volwassenen, maar ook kinderfeestjes worden er regelmatig gegeven.
CreaUniek mag in alle opzichten uniek zijn: qua klantenbenadering, qua inrichting, artikelenaanbod, workshopaanbod, creativiteit.
Eigenaresse Loekie Flentge heeft van haar hobby haar beroep gemaakt en probeert gezelligheid, creativiteit en “lekker bezig zijn” met elkaar te combineren.



Net als vele was kaarten maken mijn hobby. Samen met mijn moeder gingen we naar beurzen en deden we samen een kaartjes maken. Ook van onze middelste zoon hebben we de geboorte kaartjes gemaakt. En dan komt het punt hobby of hobby en werk gaan combineren. Samen hebben we op het punt gestaan een pand te huren toch maar niet gedaan. Nu een aantal jaren later heb ik toch in dat zelfde pand een winkel gestart, helaas heb ik het nu alleen moeten doe.
Ik verkoop dus bijna alles op hobby gebied en niet alleen kaarten en scrap maar ook fournituren, wol en borduurpakketten, een hele leuke combi dus. En ook voer ik nu het merk hoooked. Zo dat was het ontstaan van Hobbyshop 't bezige bijtje in Raamsdonksveer.

En hier zijn de prijzen voor de Top 3.

Beschikbaar gesteld door Crea-Uniek.


Beschikbaar gesteld doot t'Bezige Bijtje.


De sketch van deze week is gemaakt door Yvon.


Hier volgen de uitwerkingen van het DT.

Miriam:

Angèle:

Margot:

Ellen:

Yvon:

Rosalien

Anja

Marianne:


José


Zoals gewoonlijk hebben jullie weer tot volgende week vrijdag 18:00 de tijd om je kaart bij Mr.Linky neer te zetten.
Heel veel plezier met deze Challenge en wij kijken weer uit naar jullie creaties. :))

Groetjes namens het DCL Team,
Rosalien

36 opmerkingen:

Jacqueline DH zei

Meiden van harte gefeliciteerd, het zijn ook mooie kaartjes! Ik vond die van Anita zelf erg mooi toen ik hem op haar blog zag!
Leuke nieuwe sketch weer, ik ga er binnenkort mee aan de slag.

gr. Jacqueline

KarinsArtScrap zei

hartelijk gefeliciteerd dames met de top3.
en wat weer een leuke sketch en mooie voorbeeldkaarten dt dames.

groetjes karin

Елена zei

Вот это да!))) Спасибо большое! Спасибо за ваш выбор, мне несказанно приятно! И, конечно, мои поздравления для дам, которые вошли в ТОП-3!! Творческих успехов всем!
Новое задание опять интересно!
Еще раз спасибо!
С теплом, Елена.

Cornelie zei

Dames top 3 gefeliciteerd! Toffe schets weer zeg! Wat een voorbeelden de laatste tijd! Hartstikke leuk!
Groetjes Cornelie

Angèle zei

Van harte Helena! Veel plezier met de digi-afbeeldingen! Van harte ook Anita en Margreet met jullie top3 plaats.

Fijn weekend, Angèle

José zei

Van harte Helena met je eerste plaats en Anita en Margreet, jullie ook van harte met jullie top 3 plaats!
Groetjes, Jose

Marijke zei

Dames van de top 3 van harte gefeliciteerd!! En wat een leuke schets en prachtige uitwerkingen daarvan!
Groetjes, Marijke en Chantal

miriam zei

Helena hartelijk gefeliciteerd met je prijs en de andere 2 met hun top 3 nominatie
gr miriam

Jetty zei

Van harte gefeliciteerd dames

Margot zei

Поздравляем Елену!

Jolanda zei

wat weer een prachtige kaarten van het team.
Mooie schets . . ik wil dit keer ook weer proberen om mee te doen

Stampidoe@gmail.com zei

Helena GEFELICITEERD met je prijs en Anita en Margreet GEFELICITEERD met het behalen van de top3 en nu allemaal meedoen want komende weke zijn er 3 prijzen te winnen super toch

groetes yvon

Anita zei

Wat leuk dat ik de top 3 Heb gehaald. Dankjewel.
Ga deze week maar weer proberen wat te maken.

Gr. Anita

Saskia Pullen zei

Ik doe nu ook weer zeker mee. Leuke sketch trouwens, en leuke DT kaartjes

Mijn kaartthema word iets met een sport uit Engeland/Schotland/Ierland (met pijltjes)

Groetjes,

Saskia

PS de kaart word dan voor een mannelijke collega die aan deze sport doet.

Nadine zei

Gefeliciteerd! En wat een te gekke nieuwe sketch, mooie voorbeelden en fantastische prijzen. Vast veel deelnemers! Hopelijk ben ik daar weer 1 van!

Judith zei

Helaas deze keer geen tijd gehad om mee te doen. Hopelijk lukt het mij deze keer wel weer. Mooie schets en voorbeelden van het DT team.
Dames van de top 3 van harte gefeliciteerd!!

Groetjes Judith

Henriët zei

Voor het eerst meegedaan met een sketch.
Ik vind mijn kaart vrij simpel als ik ze vergelijk met de voorbeeldkaarten maar aldoende leert men....

Groetjes van Henriët

Adriana zei

Wauw, leuke nieuwe prijzen en een mooie sketch. Ik ga zeker proberen weer mee te doen!
Groetjes

Ellen zei

Поздравляем Елену и наслаждаться приз!
Ook Anita en Margreet van harte met het behalen van de top 3.
Ben erg benieuwd of er deze week weer zoveel mooie kaarten binnen komen...
Groetjes Ellen

Sanne zei

Proficiat top 3! Wat een interessante sketch weer. Ik ga mijn best doen!

Liefs Sanne

Judith Slegers zei

leuke sketch vind ik dit. simpel en strak. Ben meteen aan de slag gegeaan en nu maar afwachten...
groeten Judith

Margreet zei

Wow, ik ben trots dat ik de top 3 behaald heb....proficiat voor de andere winnaars!
xxx Margreet

Margreet zei

Sorry, was zo blij een top 3-er te zijn dat ik helemaal vergeet om de DT te complimenteren met hun prachtige voorbeeldkaartjes!
xxx Margreet

lisa zei

Helena van harte gefeliciteerd! De ander dames natuurlijk ook met behalen van de top 3.

Wat een leuke sketch weer en wat een prachtige voorbeelden. Genoeg inspiratie, ik ga mijn best doen!

gr lisa

LottesCards zei

Ik heb mijn kaartje net geplaatst,
ik heb niets gelezen of het ook gespiegeld of gedraaid mocht worden, bij de vorige challenge zag ik dat dit wel gedaan was, dus ik hoop dat hij word geaccepteerd!

Het was een leuke sketch!!!

Liefs Lotte

Adriana zei

Mijn kaartje ook geplaatst.
Groetjes

Annerieke zei

Wat een mooie kaarten in de top 3, gefeliciteerd hoor! En deze sketch is ook weer zo leuk, ik doe graag mee. Als ik de kaarten van het DT zie, dan begint er zich bij mij ook al een beeld te vormen. Geweldig leuke voorbeeldkaarten!

groeten Annerieke

Liesbeth zei

Leuke sketch en voorbeelden weer hoor.
Mijn kaartje is gepost met een extraatje (lol)
gr. Liesbeth

Colien zei

Gave voorbeelden van het DT en leuke sketch!
grtz.Colien

Annemieke zei

Leuke sketch weer! En natuurlijk weer genoeg inspiratie. Ik doe weer mee!!
Groetjes, Annemieke

Wies zei

Leuke sketch en mooie kaarten van het DT team.
Altijd weer leuk om de verschillende uitwerkingen van een sketch te zien.
Groetjes, Wies

Anita zei

Na mijn top 3 kaart hier maar weer een nieuwe poging. Was zo'n leuke sketch.

Gr. Anita

Aline zei

Mijn eerste bijdrage aan een challenge, heb jullie site pas zondag tijdens mijn vakantie ontdekt... :D

Vind het een hele mooie sketch en was erg leuk om te maken...

Marcella zei

Wat leuk om al die verschillende uitwerkingen te zien van 1 sketch .ook van het DT team zijn ze erg leuk geworden .

groetjes marcella

Anoniem zei

Sinds lange tijd doe ik weer mee met een challenge. De sketch is erg leuk en hij staat inmiddels bij mijn favorieten.

Prettypresents zei

Op de valreep doe ik nog mee met de challenge. Succes allemaal.

Groetjes,
Nanda