zondag 10 juni 2018

Challenge # 294

Deze reis niet zo heel veel deelnemers, of de challenge was te moeilijk of hij sprak jullie niet genoeg aan of het ligt aan het prachtige weer van de afgelopen tijd.
Hoe dan ook we hebben toch weer een aantal hele mooie exemplaren mogen beoordelen.
Super leuk om al die verschillende uitwerkingen en stijlen te zien.
We hebben hieruit 3 Toppers gekozen en hieronder stel ik ze jullie voor:

Gerie;



Sylvia;

challenge 293 winter of kerst in zwart,wit en goud bij Dutch Card Lovers/Sylvia H.

Gerjanne;




Van harte gefeliciteerd. :)
Jullie mogen alle drie de Top 3 Badge op je blog plaatsen.

Top 3

En de winnaar van deze Challenge is …….geworden.

GERIE

Gefeliciteerd!
Voor jou hebben we de winnaars Badge die je op je blog mag plaatsen.

Winnaars badge

Jij mag contact opnemen met dutchcardlovers@hotmail.com, dan  vertellen we jou wat de volgende uitdaging wordt, waar je gast-designer mag zijn. 


De Challenge :

Aangezien het alweer 9 jaar geleden is dat we met het Dutch Card Lovers blog zijn gestart wil ik deze challenge een beetje in de zon zetten. Dus in tegenstelling tot de vorige keer toen moesten jullie een kerstkaart maken vraag ik jullie nu een mooie zomerse kaart te maken.
Hoe mogen jullie helemaal zelf invullen.


Hieronder vind je onze uitwerkingen ter inspiratie.


Margot:


Marjan:


Rosalien :



Ellen;


Anja;






Jullie hebben tot vrijdag 22 Juni 18:00 uur om je kaart te linken.
Heel veel plezier met deze Challenge. ;)

Groetjes,

Margot, Ellen, Marjan, Rosalien en Anja

18 opmerkingen:

Sylvia kaarten en zo. zei

Super gaaf dat ik in de top 3 zit,bedankt team van DCL!!!. Ook Gerie en Gerjanne gefeliciteerd!. Groeten van Sylvia.

Scraptastisch zei

Wouw wat super leuk dat ik gekozen ben als winnaar van de challenge en natuurlijk maak ik een gast kaartje en stuur een mail! Sylvia en GerJanne ook gefeliciteerd met jullie toppers!!! Weer een hele leuke nieuwe challenge en prachtige DT kaartjes! Fijne zondag allemaal!
Groetjes van Gerie

KarinsArtScrap zei

Gefeliciteerd aan de winnaars het zijn prachtige kaarten en DT weer mooi werk
Gr Karin

Irene zei

Topkaarten in de top 3, dikke proficiat aan alle dames en de nieuwe challenge met DT-bijdrages is ook weer enig!!

xx Irene

Nancy Soetaert zei

Mooie top 3, schitterende challenge en prachtige voorbeeldkaartjes!
Nancy

Cornelie zei

9 jaar alweer gefeliciteerd!! Ik ben er trots op dat ik hier, twee en een half jaar, deel van heb uit mogen maken!
Leuk om met deze challenge mee te doen om jullie in het zonnetje te zetten, want dat hebben jullie wel verdiend, want 9 jaar is een hele tijd en ik weet hoeveel werk het is. Succes verder met het blog!!

Cornelie zei

Vergeet ik helemaal te zeggen wat een prachtige kaarten heb jullie allemaal gemaakt, wauw!
Mooie top 3 en Gerie van harte!!

bolletjelucky.blogspot.com zei

Gefeliciteerd dames van de top 3. Het zijn prachtige kaarten. Weer een leuke nieuwe challenge met inspirerende voorbeeldkaarten. Petje af voor het team.
Lieve groetjes Miranda

GerJanne zei

Zo leuk dat ik in de top 3 sta!! Dank jullie wel! En alvast proficiat met het 9 jarig bestaan! Gaaf dat het al zolang bestaat! Ga zo door....

Ela zei

Van harte top 3 met jullie prachtige kaartjes! Ik had deze kaart wel op mijn lijstje staan maar het ontbrak me aan tijd en natuurlijk speelt het mooie weer ook mee. Ik ga het weer proberen met deze zomerse challenge waar prachtige voorbeelden voor zijn gemaakt! Groetjes Ela

Sylvia kaarten en zo. zei

Rosalien,met het linken van de zomerse kaart krijg ik:HTTP ERROR 500. Groeten van Sylvia.

Crealientje zei

Allereerst van harte gefeliciteerd met jullie 9 jarig bestaan!
Hoera!
Wat gaat de tijd snel, niet dan?
Bedankt voor alle leuke challenges!

Gefeliciteerd dames van de vorige challenge!
Prachtige voorbeeldkaarten DT.
Mijn kaartje is inmiddels gelinked :)
Fijne dag verder en liefs Crealientje.

Ela zei

Natuurlijk van harte met jullie 9 jarig bestaan!

Cornelie zei

Het linken van mijn bericht zelf lukte niet. Wat ik ook deed hij bleef alleen mijn blog url pakken. Vreemd...
Leuk om weer eens mee te doen!

Cornelie zei

Nogmaal geprobeerd, hier is de directe link ; http://cornelie-colorfullcornelie.blogspot.com/2018/06/sunny-days.html

Ela zei

Nummer 3 geplaatst al weet ik niet of je met meerdere kaarten mee mag doen?

Margot zei

Ja hoor dat mag!

Caroline zei

Ik kan mijn kaartje niet plaatsen. Willen jullie dat voor mij doen? Dit is mijn link:
https://caroline-creaties.blogspot.com/2018/06/60-jaar.html

Groetjes Caroline