zondag 7 januari 2018

Challenge # 283

Welkom terug iedereen in 2018, we hopen dat jullie de feestdagen allemaal goed zijn doorgekomen en genoten hebben van alles wat deze dagen te bieden had.
Een frisse start in het nieuwe jaar ook hier bij Dutch Card Lovers we gaan er weer een super gezellig, uitdagend en vooral creatief jaar van maken, uiteraard met jullie hulp.
We dachten maar weer eens van start te gaan met een sketch.


Jullie mogen deze sketch geheel naar eigen inzicht invullen.
 
De gastdesigners van de laatste challenge van 2017 hebben deze sketch ook gemaakt;
 
Ineke;
 
 
Ank;


Heidi;
 
 
 
En hier volgen de voorbeelden van het team;

Marjan;

 
 
Ellen;
 
 
 
Rosalien;
 
 
Margot;
 
 
Anja;
 
 
We hopen dat jullie veel plezier beleven aan het verwerken van deze sketch en kijken uit naar alle uitwerkingen.
Jullie hebben de tijd tot vrijdag 19 januari 18.00 uur om jullie kaart hieronder te linken.
Heel veel succes.
Voor dit jaar hebben we geen sponsoren maar de winnaar mag natuurlijk wederom meedraaien als gastdesigner bij de volgende challenge.


Groetjes Anja en het DT -team.

9 opmerkingen:

Cynthia van der Wilk zei

Mooie voorbeelden van het DT. Leuke challenge.

Ankie vd Polder zei

Leuke challenge weer. En een schets ... daar word ik altijd wel blij van. Groetjes, Ankie

marja kenter zei

Sorry team van DCL, het is een tijdje geleden dat ik ergens aan mee heb gedaan
en het is me dus pas bij de derde poging gelukt om mij creatie te plaatsen. Ik kan alleen niet vinden hoe ik nummer 9 en 10 moet verwijderen, excuses nogmaals.
Groetjes Marja

Ela zei

Heel leuke sketch, ik wil zeker weer meedoen! Bedankt voor de inspiratie door de mooie kaartjes van het team. Groetjes Ela

Mona Pendleton zei

Thanks for all the inspiration and for the fun challenge!

Stampidoe@gmail.com zei

Wat een leuke sketch weer die me inspireerde tot dit geweldige stoer geboortekaartje, Bedankt voor de inspiratie. Natuurlijk ook geweldig mooie uitwerkingen van het DT team

Annerieke zei

Wat een mooie voorbeelden zijn er gemaakt, daar krijg je inspiratie van! Leuke sketch om uit te werken, mijn kaart staat erbij.
Groetjes, Annerieke

Ela zei

Op de valreep nog meegedaan met deze leuke challenge! Wilde eigenlijk nog een kaartje met deze schets linken maar dat gaat niet meer lukken. Groetjes Ela

gerrie zei


Ik val hier zomaar binnen.Ik zag de schets en had meteen zin om mee te doen. Ik weet niet of dit zomaar kan, anders hoor ik het wel. Het kostte wel veel moeite om de kaart te plaatsen, maar ik doe het dan ook niet zo vaak.