zondag 5 november 2017

Challenge 281

De vorige challenge van Ellen met het silhouet stempelen viel in de smaak, dat zagen we wel aan het aantal deelnemers, leuk hoor! Gave kaarten werden er weer gemaakt. Heel moeilijk om te kiezen, want er waren zo veel mooie kaarten! Maar we hebben een keus gemaakt en deze schitterende kaarten belandden in onze top 3:




Dames, van harte! Jullie mogen de DCL badge uit de sidebar meenemen voor op je blog.

Maar .... de winnares werd deze keer ..... ALETTA   .... Gefeliciteerd!
Jij wint de cadeaubon van ScrapPlezier en daarbij zien we je graag als GD de volgende keer. Wil je Rosalien even mailen op dutchcardlovers@hotmail.com? 

----------------------------------

De nieuwe challenge is deze:

Maak een kaart in CAS (CleanAndSimple) stijl. 
D.w.z. heel eenvoudig en zonder kantjes, knoopjes, lintjes e.d. en in hooguit twee lagen.

Deze collage dient slechts ter inspiratie:


Gastdesigner Linda maakte 2 kaartjes:


Marjan:

Anja:

Rosalien:

Ellen:

Margot:

     
Onze eigen Rosalien is deze keer onze sponsor:

Sinds Oktober 2012 is Stampin Up naar Nederland gekomen en heb ik besloten om demonstratrice te worden omdat ik hun spullen helemaal geweldig vindt. Het leuke van Stampin Up vindt ik ook dat zowel de kleuren van het Designpapier, Cardstock, Inkt, Embellishments, Markers etc. allemaal met elkaar overeen komen. Dus niks meer zoeken wat nu bij elkaar past.
Ook de kwaliteit is super om maar  niet te spreken over de geweldige leuke stempels in combinatie met ponsen en stansen.
Wil je informatie over Stampin Up, Party Hosten of bijwonen, een Workshop volgen of een catalogus ontvangen dan kan je mij mij mailen op m.zwackhalen@planet.nl
Zoek je een demonstratrice bij jou in de buurt dan kan je die hier vinden onder het kopje "Demonstrator Finder".


Groetjes Rosalien

De prijs die ik beschikbaar stel is een kaartenpakketje met oa. een setje designpapier met bijpassend cardstock, embellishments en een pizzadoosje met envelopjes.


Hiermee kun je veel kanten op, dus doe gezellig mee met ons!

Je kunt je kaart hieronder linken tot vrijdag 17 november 18.00 uur. Succes!


10 opmerkingen:

Jolanda Cuper zei

Gefeliciteerd Aletta en de anderen van de top 3.

Daphne zei

Gefeliciteerd.
Er waren inderdaad hele mooie kaarten.
Ik keek mijn ogen uit, mooi hoor, zoals iedereen met dezelfde "opdracht" toch zijn eigen kaart maakt.
Wat hebben wij toch een leuke hobby!!

Aletta zei

Yoehoeeeeeeeeee... wat superleuk dat mijn kaart heeft gewonnen met deze geweldige leuke uitdaging, thx ladies !

Ela zei

Prachtige kaartjes, dat was mij echt niet gelukt hoor! Van harte gefeliciteerd Aletta en de andere dames van de top 3 natuurlijk ook. Deze uitdaging wil ik wel weer eens meedoen, CAS, ook moeilijk voor mij, maar moet toch lukken. Groetjes en een fijne avond, Ela

Sarah zei

Ongelooflijk. Ik ben gewoon de eerste deelnemer bij de nieuwe challenge, dat is eens wat anders dan op het nippertje of te laat ☺

Rosina zei

Wat een verrassing om te zien dat ik in de top3 gekomen ben met mijn silhouettekaartje....
Heel bedankt ervoor ik geniet er met volle teugen van..
ook de andere winnaar een dikke proficiat...
lieve groetjes
Rosina

Cynthia van der Wilk zei

Wat leuk dat ik in de top 3 ben gekomen. Heel erg bedankt. De andere winnaars, gefeliciteerd.

En wat een mooie voorbeelden voor de nieuwe challenge. Ik ben er ook gelijk mee aan de slag gegaan.

sandie zei

Great cards. I am trying to add mine but linky doesn'r seem to be working.
Here is my card
https://sandiesandie16.blogspot.co.uk/2017/11/joy-to-world.html

Could you add it, or let me know how to.
Many thanks
Sandie x

karin zei

Altijd leuk om dit uit te proberen. De voorbeeldjes zien er weer schitterend uit.
groetjes,
Karin

Dora zei

Prachtige kaarten van het team en van Linda. Super mooi!