zondag 8 oktober 2017

Challenge 279

Geweldig zoveel deelnemers als er mee gedaan hebben. :) Het was dan ook een super leuk Thema.
En dan moeten wij tussen al die mooie inzendingen een Top 3 samen stellen. Dat valt niet mee maar ook deze keer is het ons gelukt. ;)

Hier zijn onze Toppers!!


                                                                        Irene :



                                                                      Niki :



                                                                    Daphne :



Wat een plaatjes hé?
Maar er kan er maar één de winnaar zijn en dat is deze keer Daphne geworden.
Gefeliciteerd Daphne, als jij je gegevens door stuurt naar dutchcardlovers@hotmail.com dan zorg ik dat de prijs zo snel mogelijk jou kant op komt. Ook mag je als je het leuk vind de volgende keer onze Gastdesigner zijn. ;)





Vandaag worden wij gesponsord door Scrapdelight.



Hier stellen zij zich voor :

Scrapdelight Scrapbookwinkel is dé winkel voor al je materialen op het gebied van scrapbooking, mixed media, stempels en papercrafting in het algemeen. Of je nu houdt van scrappen, memorykeeping in je planner, pocket pages of kaarten maken (of allemaal), je kunt er je creatieve hart ophalen. De nieuwste collecties en het meest uitgebreide assortiment producten shop je in de gezellige winkel of browse je online bij elkaar. Daarnaast kun je terecht voor inspirerende workshops op allerlei gebied.

Scrapdelight heeft diverse abonnementen, waaronder de Document Life Stories kits. Daarmee ontvang je iedere maand een compleet op elkaar afgestemd pakket exclusieve producten en toegang tot de bijbehorende online media en Facebookgroep(en). Docenten delen daar hun inspirerende werk gemaakt met de kits, beantwoorden vragen en geven tips.

Je kunt kiezen uit de pocket pages kit, scrapkit en plannerkit. Deze zijn per maand op hetzelfde ontwerp gebaseerd, dus perfect te combineren en er is een bijpassend stempelabonnement dat je alleen kunt afsluiten als je geabonneerd bent op één van de DLS-kits.

Een ander abonnement is de vernieuwde Be Creative kit met een minibook en een Mixed Media variant. Ook voor Travelers Notebooks komt binnenkort een kit uit! Kortom: of je nu producten of inspiratie zoekt, bij ons ben je aan het juiste adres.



En de prijs die zij beschikbaar stellen is een Cadeaubon van 10,00 euro!




Dan gaan we nu naar de uitdaging en dat is deze keer:




Aangezien het vandaag mijn verjaardag is daag ik jullie uit met een verjaardagskaart te maken waarin een dier de hoofdrol speelt.

Succes! ;)



En hieronder zijn de prachtige uitwerkingen van het DT. :)




Marjan:


Ellen:


Anja



Rosalien:






En dan is het nu de beurt aan jullie. Heel veel plezier met deze uitdaging.
Jullie hebben tot vrijdag 20 Oktober 18:00 uur de tijd om je kaart hieronder te linken.


Groetjes van het DCL Team!



19 opmerkingen:

Ellen zei

Prachtige kaarten weer!
Gefeliciteerd met je verjaardag, fijne dag gewenst!
Liefs Ellen

Gina zei

Leuke voorbeeldkaartjes en leuk thema! Proficiat met jouw verjaardag :) ! Groetjes, Gina

Irene zei

Van harte gefeliciteerd Rosalien en wat een leuke challenge en enige dt-creaties, écht genieten! Dat doe ik ook van mijn top 3 plekje, dank jullie wel en natuurlijk proficiat voor de andere dames met hun winnertjes!

XxIrene

Scraptastisch zei

Gefeliciteerd Rosalien met je verjaardag en een leuke dag!
Winnaars proficiat en jullie voorbeelden zeer mooi!
Groetjes van Gerie

Daphne zei

Nou ja, kijk nou.......Ik ben gewoon de winnaar!!!!!
Dank jullie wel!!!!!!
Ik ga straks mijn gegevens even opsturen, heb echt nog nooit iets gewonnen met een challenge dus ben helemaal blij.

Gefeliciteerd met je verjaardag, ik wil ook zeker "gast disigner" zijn, hoor via de mail wel hoe we het 1 en ander gaan regelen.
Nogmaals dank!!

Gefeliciteerd met je verjaardag, maak er een mooie, herfstachtige dag van.

Wies zei

Gefeliciteerd Rosalien. Ook de dames van de top 3 en de winnaar gefeliciteerd. Mooie voorbeeldkaarten voor de nieuwe challenge.
Groetjes, Wies

Je@net zei

Alsnog van harte gefeliciteerd, Rosalien. Hopelijk heb je een gezellige verjaardag gehad!

Ankie vd Polder zei

Alsnog gefeliciteerd Rosalien. En wat een leuke challenge weer deze week. Uiteraard doe ik weer mee. Groetjes, Ankie

Lia zei

Rosalien alsnog proficiat en een kaartje is 'in de maak' dus dat komt eraan.
Lia xx

Stampidoe@gmail.com zei

Wat een geweldige uitwerkingen en hoop dat ik nu eens uit mijn creadip kom. nr 2 is een feit.

KnutzEls zei

Rosalien alsnog gefeliciteerd. Mijn schoondochter is kattenliefhebster dus kreeg zij vorige week mijn zelfgemaakte kaart. Ik vind het leuk om weer eens aan een challenge mee te doen.

Sarah zei

Mijn kaartje staat erbij!
Bij de vorige challenge was ik te laat, maar nu niet! ☺

Anita van Merode zei

Gefeliciteerd aan de winnaars.
Ook nu weer een leuk thema met mooie voorbeelden. Doe graag mee.
Mijn kaart staat erbij.
Gr Anita

Dora zei

Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag.
Mooie kaarten gemaakt

Anita van Merode zei

Ik zag je reactie Rosalien, sorry, sorry, je hebt helemaal gelijk! Door mijn gauwigheid effe over het hoofd gezien. Ik wist het eigenlijk wel maar toch geplaatst. Dom van mij.
Willen jullie mijn kaart weg halen?
Sorry voor het ongemak.
Groetjes Anita

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Heb ik toch gewoon de opdracht niet goed gelezen... Owow.. Volgende keer beter!! Wel een hele leuke challenge :)

Rosalien Zwackhalen zei

Geeft niks hoor dames dat jullie een opdracht over het hoofd gezien hebben. Kan gebeuren toch? Jullie kaartjes zijn in ieder geval prachtig. ;)

Anita van Merode zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Anita van Merode zei

Dankjewel Rosalien.
Groetjes Anita