zondag 12 februari 2017

Challenge 269

De Valentijnskaart challenge was een groot succes, er kwamen heel veel inzendingen binnen, erg leuk! Maar dat zorgt er dan ook voor dat de keus groot is en dan moet er een top 3 gekozen worden....
Dat is zoals altijd weer gelukt en deze drie kaartjes kwamen daaruit:





Mooie kaartjes, dames, gefeliciteerd!

Jullie mogen de top 3 badge meenemen uit de sidebar voor zover je die nog niet had.

Maar de winnares van de challenge werd:

INGEN

Gefeliciteerd Ingen! Jij wint de mooie prijs die Margot beschikbaar stelde. 
Tevens vragen we je of je het leuk vindt een volgende keer onze gastdesigner te zijn. 
Als je mailt naar dutchcardlovers@hotmail.com komt de prijs zo snel mogelijk naar je toe en hoor je ook meer over het GD zijn. 

Dan nu over naar de nieuwe challenge:

Maak gebruik van een stencil en wat glans, goud...zilver .... of welke kleur dan ook .... op je kaart. Het ontwerp is vrij, net als het model.

Inspiratiefoto:


Ons team en onze gastdesigner maakten deze kaarten:


Gastdesigner Chantal met een prachtige kaart:


Marjan:


De glans komt niet erg goed over op de foto, vandaar een close-up:



Bij Anja is de glans juist heel goed te zien!


Ellen; 


De glans komt niet erg goed over op de foto, vandaar een close-up:
(perfect pearls mists) 


 Rosalien: 




Onze sponsor is deze keer Scrapdelight met een gave mini-kit als prijs.





Doen jullie weer gezellig mee? 
Je hebt de tijd tot vrijdag 24 febrari 18.00 uur om je kaart te linken.
Graag middels een directe link naar je blogpost en niet naar je hele blog.

Groetjes en veel succes van het DT



15 opmerkingen:

Crealientje zei

Gefeliciteerd dames met jullie plekje en prijs.
Hele leuke kaarten!
Mooie kaarten Dt voor de nieuwe challenge.
Ik laat deze aan me voorbij gaan.
Ik heb het niet zo met goud. Veel plezier en tot de volgende keer!
Fijne zondag, groetjes Crealientje.

Crealientje zei

OOhh,ik heb niet goed gelezen.
Het mag ook een andere kleur.
Ik ga het dan toch maar proberen.:)
Groetjes Crealientje.

Ingen zei

Wauw wat gaaf dat ik gewonnen heb! Bedankt allemaal.

Diana zei

Goedemorgen,

Gefeliciteerd met jullie welverdiende prijzen.
Leuke challenge, ik ga eens nadenken erover

Fijne dag!
Diana
Diana's Creations

Jolanda Cuper zei

Ingen gefeliciteerd. Leuke nieuwe uitdaging.!










Ela zei

Ingen van harte! En Aartje ook van harte met je plek in de top 3, ik voel me in ieder geval vereerd, bedankt team! Leuk om de verschillen te zien van de 3 kaarten. En natuurlijk ga ik weer proberen mee te doen, toevallig papier waar ik mee aan de slag wil klaarliggen wat aan de challenge voldoet. Fijne zondag nog! Groetjes, Ela

Stampidoe@gmail.com zei

Wat een geweldige uitwerkingen en een mooie opdracht.

Winnaars gefeliciteerd en Ingen verdient gewonnen, wat een geweldige kaart.

Groetjes yvon

Diny zei

War hebben jullie prachtige voorbeeldkaarten gemaakt dames....heel erg leuk! Ik heb net mijn kaartje geplaatst en hoop dat er genoeg glans op mijn vlinder ziet om hier mee te kunnen doen.
Groetjes Diny

Lia zei

Proficiat voor de winnaars!
En weer een mooie opdracht met prachtige voorbeeldkaarten. Maar ik heb geen stencils....Ik denk dat ik er zelf maar een ga fabriceren, want dat lijkt me wel een uitdaging op zich! Als het lukt zien jullie de kaart wel verschijnen.
Lia xx

Diny zei

Sorry van het plaatsen van mijn kaart.....de regels niet goed genoeg gelezen denk ik!
Ik haal hem eruit en mocht mij dat zelf niet lukken mogen jullie het doen hoor.
Lieve groetjes en nogmaals sorry,
Diny

Margot zei

Geeft niets, doe gerust een nieuwe poging! Ik heb je kaartje verwijderd.

Cynthia van der Wilk zei

Een mooie top 3 en hele mooie voorbeeldkaarten weer.

Alice zei

Wat weer een leuke opdracht. Ik doe weer gezellig mee. Mooie voorbeelden hebben jullie gemaakt.
Groetjes alice

Alice zei

Oeps mijn kaart nummer 7 mogen jullie wel weer verwijderen ook ik heb verkeer gelezen. Groetjes alice

Marjan zei

Ik heb je kaart verwijderd, geen probleem hoor. Misschien heb je tijd en zin om nog een andere te maken.