zondag 1 januari 2017

Challenge # 266






Yeahh!! Gelukkig Nieuwjaar allemaal.
Ik hoop dat iedereen goed de feestdagen is doorgekomen en een fijne tijd gehad heeft.
En hebben jullie nog goede voornemens gemaakt?...hihi...



Wij gaan ons oude ritme weer oppakken en beginnen vandaag met een nieuwe Challenge.

Maar voordat we dat doen wil ik eerst  onze oude sponsors en onze nieuwe sponsors bedanken voor hun deelname want zonder hun waren er geen prijsjes weg te geven.
Super bedankt voor jullie steun en bijdragen!!



Deze Challenge wordt gesponsord door Rosaliens Creations. Hier stelt zij zich even voor.



Sinds Oktober 2012 is Stampin Up naar Nederland gekomen en heb ik besloten om demonstratrice te worden omdat ik hun spullen helemaal geweldig vindt. Het leuke van Stampin Up vindt ik ook dat zowel de kleuren van het Designpapier, Cardstock, Inkt, Embellishments, Markers etc. allemaal met elkaar overeen komen. Dus niks meer zoeken wat nu bij elkaar past.
Ook de kwaliteit is super en niet te spreken over de geweldige leuke stempels in combinatie met ponsen en stanzen.
Wil je informatie over Stampin Up, Party Hosten of bijwonen, een Workshop volgen of een catalogus ontvangen dan kan je mij mij mailen op m.zwackhalen@planet.nl
Zoek je een demonstratrice bij jou in de buurt dan kan je die hier vinden onder het kopje "Demonstrator Finder". http://www2.stampinup.com/home/en-nl/


Groetjes Rosalien





De prijs is deze leuke stempelset  "Hey Chick".






De uitdaging voor deze Challenge is:

Het Nieuwe jaar is aangebroken dus het ideale moment om elkaar een Gelukkig Nieuwjaar te wensen.
De opdracht luidt dan ook maak een Nieuwjaarskaart .




En ter inspiratie zijn hier de voorbeelden van ons DT en onze Gastdesigner Ineke en Sabine.



Ineke:


                                                                 
                                                                           Sabine:





Marjan:






Rosalien:



Margot:



Ellen:



Anja;





Je hebt tot vrijdag 13 januari 18:00 uur de tijd om je link te plaatsen bij Mr. Linky.
Wel graag een directe link naar je kaart.
Heel veel plezier met deze uitdaging en we zijn benieuwd naar jullie uitwerkingen.



Groetjes DCL Designteam.



14 opmerkingen:

Lia zei

Voor het hele team de beste (creatieve!) wensen voor 2017. We gaan weer genieten van nieuwe uitdagingen! Deze challenge is een leuke 'binnenkomer'en die prijs...? Ik ben er helemaal verliefd op. Wat gaaf!
Lia xx (kaart volgt later)

Marianne zei

Gelukkig Nieuwjaar! Ik kijk uit naar een jaar met nieuwe creatieve uitdagingen!

Petra L zei

Ik wens jullie allen een goed, gezond en creatief 2017.

Lieve groet, Petra

Margot zei

De beste wensen voor iedereen! Op naar een creatief 2017 met veel!!!! kaarten! :)

Scraptastisch zei

Een heel gelukkig Nieuwjaar voor iedereen!
Veel plezier het aankomende jaar met het challenge blog!
Groetjes van Gerie

Wiebine zei

ook van mij de allerbeste wensen voor het nieuwe jaar!
leuke uitdaging weer, ik ga m'n best doen, ik vind jullie uitdagingen altijd zo leuk om te doen, geeft me veel inspiratie!
groetjes,
Wiebine

Wiebine zei

Wat zijn er al veel inzendingen zeg, ik ga het komend weekend aan de gang,

Nicolette zei

Heb al een hele tijd niet meegedaan, maar dan nu wel weer een keer een kaart voor de challenge gemaakt.
Groetjes Nicolette

Ankie vd Polder zei

Een heel creatief, liefdevol en gezond 2017 voor iedereen. Groetjes, Ankie

Crealientje zei

Bedankt voor de challenge.
Mooie voorbeelden. Beste voor 2017, en een creatief jaar!
Groetjes Crealientje.

Ela zei

Mooie voorbeelden en leuk begin weer! Groetjes Ela

ellyscard creatief zei

Prachtige voorbeelden.Ik wens jullie veel creatieve inspiratie voor 2017.

Wiebine zei

Nou, het is wat later geworden, maar ik heb hem nog net op tijd klaar. Wat een prachtige kaarten heb ik al voorbij zien komen zeg, wat een enthousiasme weer, heerlijk.

Rosalien Zwackhalen zei

Helemaal leuk zoveel deelnemers. En je was nog net op tijd Wiebine. :)