zondag 26 juni 2016

Challenge # 258

We hebben weer genoten van al jullie feestelijke creatie's ter ere van ons 7-jarig bestaan!!!!! Hiervoor onze dank.
Dit geeft ons voldoende inspiratie om weer lekker verder te gaan maar uiteraard hebben we eerst een top 3 voor jullie.......

Benieuwd wie het zijn??
Hier zijn ze.












Allemaal gefeliciteerd met het behalen van de Top 3. Jullie mogen de Top 3 Blinkie op jullie blog neerzetten. Je vindt hem in de sidebar.

En de Winnaar is geworden...............Miranda K
Gefeliciteerd Miranda!!
Mail je gegevens naar de dutchcardlovers@hotmail.com en dan zorgen wij dat de prijs zo snel mogelijk jou kant op komt.
En vanwege ons 7 jarig jubileum mag de gehele Top 3 meedraaien als Gastdesigner als jullie het leuk vinden.
Stuur dan even een mailtje naar ducthcardlovers@hotmail.com als je mee wilt doen dan sturen wij jullie de volgende uitdaging op.

De sponsor voor deze challenge is dit keer Margot.
En dit is de prijs die ze beschikbaar stelt voor de winnaar;

Een SSS stempelset met bijpassende appelstickers van Pebbles.

 
Dan nu over naar de uitdaging voor deze keer;
We gaan LIFTEN; dat wil zeggen dat je een creatie uitzoekt van een favoriete designer ( mag ook een van ons zijn, hi,hi) en deze kaart/project als inspiratie gebruikt voor jouw creatie.
Graag willen we de designer weten en de uitgangskaart die je gebruikt hebt.
 
Allereerst de lift van onze gastdesigner Maia;
 
Zij koos deze mooie theepot van Deneen Treble
 
 
Maia;
 
 
 
Margot koos een mooie kaart van Anika Lerche;
 
 
Margot;
 
 
Marjan koos deze mooie creatie van Finnabair;
 
 
Rosalien koos voor dit prachtexemplaar van Aletta Heij
 
 
Rosalien;
 
 
En ik koos tenslotte ook voor Anika Lerche;
 
 
 
Anja;
 
 
 

 Heel veel plezier met deze uitdaging.
Jullie hebben tot vrijdag 8 Juli 18:00 uur de tijd om je kaartje hieronder te linken.
Graag met een directe link naar je blogpost.


Groetjes ,

Anja, Rosalien, Marjan, Ellen en Margot.
 






10 opmerkingen:

Scraptastisch zei

Winnaars van harte Gefeliciteerd!!!
Wat een prachtige voorbeelden DT, ook van de gastdesigner Maia.
En wat is de challenge opdracht orgineel bedacht zeg! Ik hoop
zo dat het me lukt om mee te doen? ga het proberen.
Groetjes van Gerie

Miranda K zei

Wat leuk dat mijn kaartje heeft gewonnen..
Anita en nicole ook gefeliciteerd
prachtige voorbeeld kaartjes. en een leuke uitdaging
groeten miranda k

Maia zei

Echt een originele challenge, ik heb er dan ook graag aan mee gewerkt!
Dank jullie wel voor deze kans.
Op mijn blog zie je beschrijving en wat meer foto's van de theepot.
Dames proficiat met jullie top 3 plaats!
Succes allemaal met de challenge.
Fijne creatieve week!
Groetjes Maia

Anita zei

Wat leuk dat ik in de top 3 ben geƫindigd.
Helaas lsukt het me niet om als gastdesigner mee te doen.
Ga over een paar dagen met vakantie.
Miranda en Nicole gefeliciteerd

Groetjes
Anita

Margot zei

De eerstvolgende uitdaging is pas in september, misschien lukt het dan wel???

Margot zei

Gefeliciteerd top 3!

Wiebine zei

Wat een leuke uitdaging weer. Ik zit al een tijdje in een mega dip op creatief gebied, maar sinds ik dit weekend jullie uitdaging zag, ben ik wat op Pinterest aan het zoeken geweest en ben ik voorzichtig weer wat aan de gang geslagen. Hopelijk zet het dit keer door :) en zien jullie binnenkort het resultaat. Alvast bedankt voor de inspiratie.
groetjes,
Wiebine

Aletta zei

Heeeeyyyy... wat leuk Rosalien... die lift een kaart van mij.. superleuk!... En de liftkaart is ook een beauty geworden... Rest van de kaarten zijn natuurlijk ook mooi gelift allemaal dames... Groetjes Aletta

Nicole Parmentier zei

Leuk top 3! En Miranda proficiat, je muisjes zijn geweldig leuk! Leuke challenge ook weer, ga ik over nadenken... zal niet meevallen iemand te kiezen, er zijn zoveel kaartenmaaksters die ik bewonder!

Judith zei

Door Anja werd ik erop attent gemaakt dat mijn kaart bij deze challenge past, hartelijk dank, Anja! Hier mijn lift op het origineel van Laura Bassen.

Prachtige uitvoeringen van het DT en gastdesigner!
Groetjes, Judith