zondag 14 september 2014

Challenge # 218

Welkom allemaal op weer een nieuwe challenge zondag hier op het Dutch Card Lovers blog.
De vorige keer hadden we niet zo heel veel deelnemers, misschien was de sketch te lastig of houden jullie niet zo van sketches, wie weet. Ondanks dit waren er toch hele mooie inzendingen en was het moeilijk om een top 3 te kiezen.

Deze top 3 is geworden in willekeurige volgorde;







Gefeliciteerd met jullie top 3 plaats, dames!
Hieruit  kiezen was erg lastig, maar degene met de meeste stemmen werd.....


Van harte gefeliciteerd, jij wint de prijs van de Scrapheap.
Stuur even een mailtje naar dutchcardlovers@hotmail.com en Rosalien zorgt ervoor dat je prijs in orde komt. Daarbij nodigen we je graag uit om als gastdesigner mee te doen aan onze volgende challenge.
Als je wilt, mag je ook de winnaarsbadge op je blog zetten, die vind je in de sidebar.
Dan nu over naar de nieuwe challenge. Het is weer bijna herfst, hoewel we de afgelopen dagen genoten hebben van een prachtige nazomer. De bladeren verkleuren echter al dus onze opdracht is maak een herfstkaart en we willen graag bladeren zien. Op welke manier mogen jullie zelf bepalen.
We hadden dit keer maar liefst twee gastdesigners, Tineke en Maaike, dames heel erg bedankt voor jullie mooie bijdrages.
Gast designer Tineke:

Gast designer Maaike:


Uiteraard ging ook het design team met deze opdracht aan de slag;










De sponsor voor deze challenge is Harlekino Hobby;

  

Hieronder stellen ze zich even voor;

Harlekino, al meer dan 13 jaar, de leukste en best gesorteerde hobby winkel van Zuid Limburg, heeft sinds 2009 een webshop. Meer dan 5000 actuele artikelen, steeds het nieuwste van het nieuwste, veel filmpjes voor goede uitleg en inmiddels meer dan 8000 tevreden bestellingen verwerkt. Ons gasten boek spreekt boekdelen, neem gerust een kijkje. Wij sturen regelmatig nieuwsbrieven met informatie over nieuwe produkten en een weekaanbieding. Last but not least, onze prijzen. Die kunnen elke concurrentie aan. We nodigen u graag uit voor een bezoek in onze zaak of op de webshop. Met creatieve groetjes, Marjo en Jeroen en team.

Ze stellen een kortingscode van 15 euro beschikbaar, te besteden in de webshop voor de winnaar.

We hopen dat jullie weer enthousiast meedoen en zien uit naar de inzendingen. Je hebt de tijd tot vrijdag 26 september 18.00 uur om je kaart te posten. Veel plezier en succes!

Groetjes van Anja en  het DCL team

13 opmerkingen:

Елена zei

Gefeliciteerd met jullie top 3 plaats, dames!

Jacqueline DH zei

Wat een prachtige voorbeeldkaarten! Leuke challenge weer

Groetjes
Jacqueline

Maia zei

Jee wat een schitterende dt voorbeelden dames!
Ik doe ook graag mee met deze challenge.
Op mijn creatie heb ik het allereerste herfstblaadje dat ik in onze tuin vond verwerkt op een " herfstjurk" .
Succes allemaal en een fijne nazomer week!
Groetjes Maia

Wil Frutsel zei

Gaaaaaaaf ik zie dat ik in de top 3 sta. Dat vind ik weer een extra kersje op mijn taart ne het zegt me dat ik goed bezig ben. Dank je wel dames van het team dat dieze challenge ook weer mogelijk werd gemaakt. Nellie en Evy, jullie ook van harte gefeliciteerd!!!
lieve groetjes Wilma

p.s. Prachtige voorbeeldkaarten voor de nieuwe challenge dames.

Cornelie zei

Ben de schets helemaal vergeten...en ik wilde er nog wel wat mee maken. Soms glipt de tijd me door de vingers, want schetsen zijn leuk hoor!!
Deze challenge ook. Mooie vb., wie weet doe ik wel mee...

Anoniem zei

Gefeliciteerd dames!
Wat een leuke nieuwe opdracht weer! Jullie hebben weer mooie voorbeelden gemaakt.

Anjas-Artefaktotum zei

I've post my url on Mr.Linky but I don't know what now?

GerJanne zei

hihi, wat leuk, ik zie nu net de uitdaging en wat een deelnemers al!!
Mooie voorbeelden!
GerJanne

Margot zei

gefeliciteerd top 3!

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Wauw, nou daar kunnen we wel wat mee! En de voorbeelden zijn prachtig! Mijn kaartje staat erbij :-)
Groetjes, Yvonne

Joke de Wit zei

Ik had graag mee willen doen maar krijg hem niet gelinkt.Groetjes Joke

Trijntje zei

Ik heb zojuist mijn kaart geplaatst. het linken ging ook moeizaam? maar de aanhouder wint. IK heb ook veel blaadjes op mijn kaart. IK ben benieuwd naar jullie reacties. groeten Trijntje

Ria zei

Mooie voorbeeld kaarten zijn er weer gemaakt.
Ik heb mijn kaart erbij gezet.
Groetjes Ria