zondag 24 november 2013

Challenge #199

Goedemorgen!

Een nieuwe zondag betekent weer een nieuwe challenge bij DCL.
Maar niet voordat we de Top 3 van onze vorige challenge aan jullie hebben bekend gemaakt.
Dus om maar gelijk met de deur in huis te vallen;
Dit is onze Top 3, in willekeurige volgorde.




Prachtige kaarten allemaal! Jullie mogen de DCL badge op jullie blog plaatsten als je dat leuk vindt. Je vindt deze in de site bar.

Natuurlijk rolde hier een winnares uit, en dat is deze ronde geworden;

JOSJE!!!

Josje van harte gefeliciteerd met je prachtige kaart!
Neem je even contact op met Marjan?

Natuurlijk hebben we weer een nieuwe challenge voor jullie. Deze keer bedacht door Cornelie.
Ook voor deze challlenge hebben we een leuke prijs, en deze is beschikbaar gesteld door;


“Het Witte Luik is een reis door de tijd. U geniet van nostalgische plaatjes en materialen waarmee u zelf die vintage look maakt. 
Een fijne combinatie van unieke hebbedingen en hobbymaterialen tegen sympathieke prijzen. Door vaste klanten omschreven als echt een feestje in de brievenbus!” 

De challenge van deze week luidt;

Een maand voor kerst. Maar we maken geen kerstkaart, máár een andere creatie wat met kerst te maken heeft! Leef je uit!

Hier de inspiratie voorbeelden van team B!

Marjan

Ellen

Margot

Cornelie

Je ziet het mogelijkheden te over! Jullie kunnen je creatie linken tot vrijdag 06 december 18.00 uur.

Veel plezier!

Groetjes van Team B!

12 opmerkingen:

Jacqueline DH zei

Oh wat een gave kaartvan Josje, prachtig! Alle prijswinnaars gefeliciteerd. Het zijn zulke mooie kaartjes.

Gr. Jacqueline

Je@net zei

Gefeliciteerd, top 3 dames, wat een mooie kaarten hebben jullie gemaakt.
En wat een leuke nieuwe uitdaging met prachtige voorbeelden!

Ans Gilbert zei

wat een schitterende Top 3, Josje gefeliciteerd, prachtige kaart en..leuk de nieuwe Challenge met prachtige voorbeelden, groetjes Ans

KarinsArtScrap zei

Gefeliciteerd dames.

gr karin

Wilma zei

Wat leuk dat ik in de top 3 sta!!! Josje gefeliciteerd met je prijs!

Super leuke nieuwe uitdaging en wat een prachtige creaties van jullie.

Anita van Merode zei

Gefeliciteerd allemaal. En wat een leuke challenge.
Groetjes Anita

Anoniem zei

Gefeliciteerd dames met de plaats en de top 3!
Wat een leuke nieuwe opdracht. Ben er mee aan de slag gegaan.
groetjes, Bernadet

Marianne Schut zei

Van harte gefeliciteerd top 3! Jullie creaties mochten er dan ook wezen! De nieuwe uitdaging is echt leuk! Hoop ook nog mee te kunnen doen, bedankt voor de inspiratie, ik heb weer zulke leuke dingen gezien! Liefs Marianne

Djyoti Crafts zei

gefeliciteerd allemaal !!

groetjes Djyoti

Sylvia zei

Super leuke uitdaging en de voorbeelden zijn ook prachtig. Ik heb net mijn creatie geplaatst.

Groetjes Sylvia

Diny zei

Wat een leuke uitdaging.
Ik heb net mijn creatie geplaatst.

Groetjes Diny

Marianne Schut zei

Hallo DT team, ik heb gisteren en vandaag 2 creaties aangemeld voor de challenge, ik weet eigenlijk niet of dat mag, 2x meedoen maar ik dacht dat hoor ik dan vanzelf wel...Ik vond het in ieder geval leuk om ze met jullie te delen! Lieve groet, Marianne