zaterdag 2 maart 2013

Challenge #176

Als we de weergoden mogen geloven wordt het volgende week een beetje lente in Nederland! We zijn er allemaal wel aan toe. Heerlijk, de plantjes die weer uitlopen, de eerste voorzichtige kleuren van de voorjaarsbloeiers....
De afgelopen week zagen we op jullie blogs al behoorlijk wat kleur voorbij komen. We zagen de ene na de andere mooie monochromatische creatie voorbij komen. Ook deze week is het weer gelukt om daar een prachtige top3 uit samen te stellen. Hier komen ze...

Connie:

Erna:

Lia:

Van harte gefeliciteerd met jullie nominatie dames! Jullie mogen de top 3 badge op jullie blog plaatsen, je vindt hem in de side bar met gebruiksaanwijzing.

De winnaar van de prijs van Cute Stamps and Cards is geworden........ERNA!
Neem even contact op via: dutchcardlovers@hotmail.com en de prijs komt zo spoedig mogelijk jouw kant op..

Ook met de uitdaging van deze week is er weer een mooie prijs te winnen.




De sponsor is Digital Delights.

Welcome to Digital Delights, a magical place filled with little digi creations from all walks of life. We have a wide range of digital stamps which are delivered straight to your email 24/7!
In addition we also have a growing range of "Delightful Piecings" which are paper pieced files designed to be used with your cutting machines or for hand cutting.
Fancy a new blog makeover, header or new watermark, then stop by our sister site Delightful Custom blogs.

Welkom bij Digital Delights, een magische plaats vol kleine digitale creaties over alle onderdelen van het leven. Wij hebben een uitgebreid assortiment van digitale stempels die direct 24/7 naar je mail adres gestuurd worden.
We hebben zelfs een groeiend aantal "Delightful Piecings" dat zijn files met onderdelen van afbeeldingen om met je snijmachine uit te snijden ( b.v. voor de Cricut ) of met de hand uit te knippen.
Wil je een nieuwe look voor je blog, hoofdbalk of watermerk, ga dan naar de site van Delightful Custom blogs. 

Digital Delights stelt een cadeaubon ter beschikking:



Dan is het nu de hoogste tijd voor de nieuwe challenge:
*Gebruik een tag op je kaart*
Het DT heeft alvast voor inspiratie gezorgd:


Marjan:

Margot: 

Ellen:

Cornelie:

Rosalien:

Angèle:

Anja;

Miriam:

Marianne:
 
Yvon
 
 
Wij wensen jullie heel veel plezier met deze uitdaging en we zijn erg benieuwd naar jullie inzendingen!
Meedoen kan tot en met vrijdag 8 maart 18.00 uur. Plaats hieronder een directe link naar de kaart op je blog.

Groetjes van Marianne en het DT van Dutchcardlovers



24 opmerkingen:

Annerieke zei

Mooie winnaars, van harte!

Groetjes Annerieke

Marjan zei

Alle drie de toppers van harte gefeliciteerd en Erna met haar prijs!

Angèle zei

Van harte dames! Erna veel plezier met je prijs!

Rosalien Zwackhalen zei

Gefeliciteerd dames met de Top 3 en Erna met het winnen van de Challenge. Super creaties.
Veel plezier met de Challenge van deze week. :))

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

gefeliciteerd dames met de top 3, gefeliciteerd Erna met de eerste plaats.
mooie voorbeeldkaarten zijn er weer gemaakt.

groetjes jolande

Je@net zei

Gefeliciteerd, top 3 dames!
En alweer een leuke nieuwe uitdaging met heel mooie voorbeeldkaarten. Ik ga er van de week mee aan de slag!

crealinedance zei

Hallo leuke kaarten allemaal.gr.Nel

Nadine zei

Een mooie top 3! Gave voorbeelden van het DT en een leuke nieuwe challenge. Ik weet niet of het helemaal legaal is, maar ik heb toevallig laatst een kaart gemaakt met een tag. Nog niet op mijn blog gestaan, dus ik doe gewoon met jullie mee!

Linda Visser - van der Velden zei

Gefeliciteerd dames. En wat een leuke nieuwe challenge! En gave voorbeelden!

Djyoti Crafts zei

Gefeliciteerd voor de winnaars !
en een leuke challenge

xxx Djyoti

Erna Logtenberg zei

oo WOW, Dankjullie wel!!! Wat een eer dat jullie mijn kaartje gekozen hebben! En had het nooit verwacht
:-)) De nieuwe uitdaging is ook weer TOP! Lieve groetjes, Erna

Lia zei

Wauw wat leuk ik sta in de top 3, dank jullie wel, en Erna gefeliciteerd met de 1e plaats,
groetjes Lia

Connie zei

oooh wat superleuk zeg!! Dankjewel voor jullie stemmen!! Ben blijjjjj!!

miriam zei

Dames gefeliciteerd met de top 3 erna veel plezier met je prijs
Gr miriam

Anita Meijer zei

Gefeliciteerd dames met deze schitterende kaarten. En wat een supermooie voorbeeldkaarten zijn er weer gemaakt.
Liefs van Anita

Henriëtte zei

hoihoi, er ging iets mis met mijn link toevoegen, daarom sta ik er nu 2x op. De link bij nr. 10 is verkeerd gegaan. Willen jullie die voor mij verwijderen of in ieder geval niet meetellen??
Groetjes Henriëtte

Hanny zei

Wat een leuke challenge, ik doe graag mee. Mijn kaart is gemaakt door een tag 250% te vergroten en uiteraard zit deze tag er ook nog in normale afmeting op.Ik ga jullie nu in mijn sidebar zetten. Succes allemaal,

groetjes hanny

Rosina zei

Leuke challenge weer....ook hele mooie voorbeeldkaartjes
mijn kaartje staat erbij ...
ik hoop dat het goed komt want hij staat gepland voor woensdag...
Morgen ga ik naar het ziekenhuis in Breda voor een operatie aan een nieuwe knie....
groetjes Rosina

Willy zei

Gefeliciteerd dames!!

Blankina zei

Ja het waren weer pracht kaartjes, gefeliciteerd!!

Mooie inspiratie kaarten van de DT, heb net mijn labelkaartje geplaatst.

Fijne week allemaal,
Lieve groetjes Blankina

Blijf gewoon lekker meedoen...ook al heb ik geen kans. ha ha

Елена zei

Спасибо за прекрасные работы дизайнеров! Нашла вдохновение... Пытаюсь отправить ссылку на свою открытку, но ничего не получается. Понимаю, что это нарушение правил, но придется оставить ссылку здесь http://kent1966.blogspot.ru/2013/03/blog-post_6.html Спасибо за понимание.
С теплом, Елена

Ria zei

Mooie voorbeeld kaarten hebben jullie gemaakt.
Ik heb mijn kaart inmiddels geplaatst.
Gr Ria

Ans Gilbert zei

Leuke challenge, ik doe weer mee..

groetjes Ans

Susan zei

Van harte gefeliciteerd! Echt waanzinnig mooie creaties...