zaterdag 16 februari 2013

DCL#174

Goedemorgen .
We zagen weer vele verschillende kaarten voorbij komen nav de sketch van Marjan. Maar ook deze keer zijn we er weer uitgekomen wat betreft een Top 3.

In willekeurige volgorde :

Bernadet


Colien


En de winnaar is geworden ..............COLIEN

Van harte gefeliciteerd. Jij wint de prijs van Hobbyshoppie. Neem even contact op via dutchcardlovers@hotmail.com, dan zorgen we dat je prijs z.s.m. jouw kant op komt.
Alle drie mogen jullie de badge meenemen. De code vind je in de sidebar.
De sponser van deze week is ..... Het witte Luik


Ik ben Marjo, 42 jaar, en sinds 3 jaar de eigenaresse van webshop Het Witte Luik.
Het is ontstaan door een uit de hand gelopen hobby en sinds 2 jaar werk ik er fulltime aan.
Eerst via marktplaza en sinds kort via een eigen site, waar ik heel blij mee ben.
Het Witte Luik is het beste te omschrijven als een reis door de tijd.
U geniet van nostalgische plaatjes en materialen waarmee u zelf die vintage look maakt.
Een fijne combinatie van unieke hebbedingen en hobbymaterialen tegen sympathieke prijzen.
De vaste klanten hebben een pakje van Het Witte Luik omgedoopt tot “echt een feestje in de brievenbus!”.
Kom ook een keertje snuffelen tussen 3000 artikelen die het maken van je kaarten weer een nieuwe dimensie kan geven.

Hartelijke groet,
Marjo


En dit is de prijs die ze beschikbaar stellen : 650 bedels metallook


En dan de nieuwe uitdaging, dat is deze keer een Baby kaart :
 Maak een baby kaart .
Mag voor een jongen, meisje of neutrale kaart zijn.

Marjan:

Miriam:

Ellen:

Cornelie:

Margot:

Yvon;

Angèle:
 

Anja;

Rosalien:

Marianne:

Jullie hebben de tijd tot vrijdag 22 februari 18.00 uur om HIERONDER jullie uitwerking van de baby kaart in te zenden .
Succes allemaal.

29 opmerkingen:

Angèle zei

Van harte gefeliciteerd dames uit de top3! Colien met je mooie prijs!

Groetjes, Angèle

miriam zei

Hartelijk gefeliteerd dames met. de top 3
Colien veel plezier met je prijs
gr miriam

Marjan zei

Van harte voor de dames van de top 3 en Colien veel plezier met haar prijs.

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

gefeliciteerd dames, Colien gefeliciteerd met de eerste plaats.
leuke, lieve, stoere babykaartjes zijn er ter inspiratie gemaakt.

groetjes jolande

Romy zei

Van harte gefeliciteerd, Colien en Bernadet! Jullie kaarten zijn prachtig.
En wat leuk dat ik ook in de top 3 sta :) Dankjullewel!

Zowel de nieuwe wedstrijd als jullie voorbeeldkaarten zijn weer erg leuk. Ik hoop deze week weer tijd te vinden om mee te doen.

Stampidoe@gmail.com zei

Dames van de top 3 GEFELICITEERD op naar de volgende uitdaging

Jeannette zei

dames van de winnende kaarten, van harte gefeliciteerd met jullie prachtige crea's en de nieuwe challenge ziet er ook weer leuk uit, mooie voorbeeldkaarten dames van het DT, groetjes Jeannette

Colien zei

Hiep, hiep, hoera, ik heb gewonnen!!
Dankjewel, helemaal blij mee!!
Graag tot de volgende challenge :)
grtz.Colien

Janine zei

Gefeliciteerd top 3 en Colien gefeliciteerd met je nr. 1 kaart!

Rosalien Zwackhalen zei

Gefeliciteerd damesmet de Top 3. Wat een schitterende creaties zijn het weer. :)
Succes met de nieuwe Challenge.

Groetjes Rosalien

Linda Visser - van der Velden zei

Gefeliciteerd, dames! En wat een leuke nieuwe challenge. Geweldige voorbeeldkaarten zijn er gemaakt en een superleuke prijs! Ik hoop dat ik van de week even tijd heb om mee te doen :)

Anoniem zei

Ga ik kijken naar de nieuwe challenge van deze week, kom ik mijn kaartje tegen. Leuk, zit ik mee in de top 3. Colien en Romy, jullie ook gefeliciteerd!
Leuke nieuwe challenge, met mooie voorbeeldkaartjes. Ik ga aan de slag met een babykaart.

Willy zei

Dames gefeliciteerd en wat weer een leuke inspirerende voorbeelden!!

Juisie zei

Geheel toevallig had ik me vorige week bedacht dat ik wel eens wat babykaartjes kon maken voor de voorraad. Deze had ik dus al mooi klaar liggen voor de challenge van deze week, twee vliegen in één klap! Bedankt voor de mooie voorbeelden! groetjes Joyce

Miranda V zei

Ik wil ook weer een nieuw voorraadje babykaarten, dus deze challenge komt goed uit! Hoeveel inzendingen mag je doen, trouwens?

Naomi zei

Wat een leuke challenge :)
Met een 2de beebje op komst hier ben ik helemaal into dit thema ik doe mee!

xxx

Erna Logtenberg zei

gefeliciteerd aan de winnaars! Mooie kaartjes!! leuke uitdaging, gelukkig kan ik weer eens mee doen!

Rosina zei

gefeliciteerd dames van de top 3 en Colien als gelukkige winnaar...

wat grappig is dat ik met de sketch van vorige week een babykaartje heb gemaakt...en nu de challenge ook een babykaart is....maar ook nu heb ik er weer een gemaakt en erbij gelinkt....
groetjes Rosina

lenywim35 zei

Heb gisteravond jullie blog gezien.
Voetbal op TV. Dus ik een babykaartje gemaakt.
Voor de challenge, als dat nog mag.
Op het blog staat hoe of het is gemaakt . Bovenaan.
Dus gemakkelijk te vinden.
gr Leny w

Ans Gilbert zei

Wat een leuke challenge, ik doe weer mee...groetjes van Ans

Marja zei

Gefeliciteerd dames. Ik vond de challenge van dit keer zo leuk en het kwam goed uit, want ik moest nog een kaartje maken. Succes allemaal.

groetjes,
Marja

Anoniem zei

[url=http://levitranowdirect.com/#xeajz]buy generic levitra[/url] - cheap levitra online , http://levitranowdirect.com/#eooeb buy levitra online

Marian zei

Hallo
Ik kwam via via hier terecht
wat een leuke blog
ben daarom volger geworden
jullie hebben ook een leuke Challenge
Groetjes Marian

Cinderella zei

Hallo allemaal,
Een leuke Challenge ik heb mijn bijdrage net gelinkt
Een fijne dag
Liefs Cindy

Judith zei

goedemorgen,
Ook ik heb mijn bijdrage net gelinkt.

Fijne vrijdag,
groetjes Judith

Sabine zei

Leuke uitdaging. Heb nog wel een voorraadje nodig want ik heb een aantal "zwangeren" in de omgeving.

Marian zei

Leuke Challence dames ik heb ook mijn bijdragen gelinkt

Marian zei

Sorry, ik had bij de eerste babykaart verkeerde link in gelinkt, kan je die verwijderen? de tweede is goed
Groetjes Marian

Korting webshop zei

Adorable ...