zaterdag 2 februari 2013

DCL #172

Een nieuwe zaterdag betekent een nieuwe uitdaging bij DCL! Een thema-challenge ditmaal.
We naderen nu langzaam het voorjaar al zou je af en toe denken dat het herfst is met al die wind en regen. En helaas schijnt het komende dagen niet anders te zijn.
Maar goed over naar het thema van deze eerste februariweek. Gevleugelde vriendjes staan in de belangstelling dus onze uitdaging is:

Vogels

 Het DCL-team ging al voor en maakte leuke inspiratiekaartjes. Maar voor we deze showen eerst natuurlijk de mooie top3 van de kleurenchallenge bedacht door Cornelie:

Gerdine:

Marlieke:

Rianne:

En de winnaar is geworden.... Gerdine!

Van harte gefeliciteerd Gerdine. Mail je je adres even naar dutchcardlovers@hotmail.com.? Dan sturen wij de prijs naar je toe. Top3-ers als jullie het leuk vinden mogen jullie de badge in de rechter zijbalk plukken en hem op je blog zetten.

We hebben weer een sponsor en dat is ditmaal Scrapplezier en zij stellen zich hier even voor:



De internetwinkel voor de mensen die aan hun hobby, nog meer plezier willen beleven.
We hebben veel producten in ons assortiment waaronder heel veel Kaisercraft producten (het mooie scrapmerk uit Australie). Verder mooie home deco producten, mini albums van hout, veel embellishments etc.
Dus ik zou zeggen neem eens een kijkje in onze internetwinkel. http://www.scrapplezier.nl/webshop/ ScrapPlezier heeft ook een eigen blog http://scrapplezier.blogspot.nl/
en forum http://forum.scrapplezier.nl/ dus neem gerust eens een kijkje.
Sinds kort heeft ScrapPlezier 2 vaste designers en gast designers, in het jaar 2013 zullen we om de 2 maanden met gast designers werken. Dus er is veel variatie in scrapstijl te zien.

Wij hopen u te mogen verwelkomen in onze internetwinkel, forum of blog. En natuurlijk voor de winnaar veel plezier met de gewonnen prijs.
 





En dan de kaartjes die het team maakte:

Anja:

Cornelie:

Ellen:

Margot:

Marianne:

Marjan:

Miriam:

Rosalien:

Yvon:

Angèle:

Zin om mee te doen? Dat kan door je kaartje aan Mr. Linky toe te voegen. Tot vrijdag 8 februari 18:00u heb je de tijd.
We zijn weer heel benieuwd naar jullie creatie's! Veel plezier!

Namens het hele team, Angèle

45 opmerkingen:

Angèle zei

Van harte gefeliciteerd Gerdine, Rianne en Marlieke!

Je@net zei

Gefeliciteerd, top 3 dames, wat een mooie kaarten!
En wat een prachtige voorbeeldkaarten bij de nieuwe challenge. Complimenten aan de DT-dames! Helemaal te gek!

Marjan zei

Van harte dames van de top 3! Mooie kaartjes hebben jullie gemaakt.

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

gefeliciteerd dames met de top 3, Gerdine gefeliciteerd met je eerste plaats, mooie kaartjes hebben jullie gemaakt.
de voorbeeldkaartjes zijn ook weer prachtig en een mooie inspiratie.

groetjes jolande

Елена zei

Я от души поздравляю дам в ТОП-3! Удачи в творчестве! открытки замечательные! новые работы команды дизайнеров просто дышат весной! здорово!
С теплом, Елена

Rosalien Zwackhalen zei

Gefeliciteerd dames van de Top 3, wat een schitterende kaarten allemaal. :)
Succes met de uitdaging van deze week. ;)

Groetjes Rosalien

Stampidoe@gmail.com zei

Dames van d etop 3 GEFELICITEERD en Gerdine met haar prijs. Op naar de nieuwe leuke uitdgang

Gerdine zei

Wat leuk! Dank jullie wel!

miriam zei

gefeliciteerd dames van de top 3,gerdine gefeliciteerd met je prijs
gr miriam

Jeannette zei

top 3 dames, van harte gefeliciteerd met jullie prachtige creatie's en dames van het DT, aan de voorbeeldkaarten zal het niet liggen, wat zijn ze weer mooi, ik hoop dat ik weer in de gelegenheid ben om mee te doen, groetjes en een fijn weekend, Jeannette

Marlieke zei

Gefeliciteerd Rianne en Gerdine! En wat leuk dat mijn kaart in de top 3 staat. En de nieuwe uitdaging vind ik ook weer heel leuk, ik ga mijn best doen er iets leuks van te maken.

Alida zei

Proficiat dames wat een mooie kaartjes hebben jullie gemaakt. En de uitdaging van deze week, leuk thema en mooie uitwerkingen van het dt ter inspiratie.

Anita zei

De eerste keer dat ik meedoe aan een uitdaging hier. Ik hoop dat mijn uiltje goed is :)
groetjes, Anita

Riannerizanti.blogspot.nl zei

go,wat leuk dat ik in de top drie sta.Bedankt allemaal voor jullie reacties.super leuk en natuurlijk neem ik de batch mee.Ook ik wens de andere twee proficiat .
liefs Rianne

Crea Astrid zei

Dames gefeliciteerd.

Wat een prachtige creaties zijn er gemaakt. Ik heb net ook mijn creatie gepost.

Fijn weekend.

Groetjes, AStrid.

KarinsArtScrap zei

gefeliciteerd dames met de top3 en aan de winnaar.

Prachtige en leuke kaarten zijn er gemaakt door de DT dames.

groetjes karin

Margriet Tournier zei

Proficiat dames. Mmmmmm ik hou van vogeltjes kaarten!!

Groetjes,
Margriet

Jacqueline DH zei

Oh er zitten wel beauty's bij in de kaartjes van het DT, wauw! Ik ga ook weer eens op zoek naar vogeltjes in mijn voorraad...

groetjes
Jacqueline

Willy's creations zei

Ik doe gezellig een keertje mee.

Groetjes,Willy

janieworkum zei

Gefeliciteerd dames. Wat is dit een leuke uitdaging dat er een vogel op je kaart verwerkt moet worden. Het is gelukt.
Ik heb net mijn kaart weer geplaatst.
groetjes Janie

Mieke zei

Van harte gefeliciteerd met jullie top 3!
Mooie voorbeeldkaarten!

Carina zei

proficiat aan de top 3 dames,heb juist mijn inzending gepost!
groetjes

Ria zei

Een leuk onderwerp waar we mee aan de slag konden.
Gr Ria

Maroeska zei

Leuke challenge weer, ik ben gelijk aan de slag gegaan en best tevreden met m'n resultaat. Veel plezier allemaal!

Riannerizanti.blogspot.nl zei

wat een leuke challenge weer ik doe weer graag mee .
liefs rianne

Marit zei

Gefeliciteerd dames! En wat een leuke nieuwe challenge, ik heb mijn kaart geplaatst!

Groetjes,
Marit

Maartje zei

Leuke challenge! Ik doe graag mee. Leuk om te zien wat iedereen er van maakt :)

Groetjes Maartje

Unknown zei

Weer een hele leuke challange! Dus doe ik gezellig voor de tweede keer mee. Jammer genoeg is het me weer gelukt om de verkeerde link te plaatsen dus sta ik er weer 2 keer in. Ik schaam me diep!!!! :(

Yolanda zei

Van Harte gefeliciteerd dames met jullie plaatsje in de Top 3! Ook nu weer een leuke nieuwe challenge. Prachtige voorbeeldkaartjes dames. Doe ook weer een keer mee, was eigenlijk alweer te lang geleden. Groetjes Yolanda

Lia zei

Wat een leuke challenge. Vogeltjes! Je krijgt er al een lentegevoel van en dat wilde ik op mijn kaart laten zien.
Ik geniet ook van de uitwerkingen van het DT team.
Groetjes,
Lia

Willy zei

leuke inspirerende voorbeelden!!

MAKKE FOAR DY zei

Wat een leuke challenge!
Ik heb net mijn kaartje geplaatst.
Ik vind de DT voorbeelden erg mooi maar ook heel divers!
Altijd leuk om te zien hoe iedereen het onderwerp interpreteert.

Creatieve groetjes van Aly

Isabelle zei

ik heb m'n kaartje ertussen gekregen, lol.
wat een leuke voorbeelden maakten jullie, amai, leuk

Jeannette zei

hallo dames, mijn kaartje staat er ook weer bij, groetjes Jeannette

Heidie zei

Wat een leuke uitdaging en mooie uitwerkingen van het DT. Mijn kaartje staat er ook bij.

liefs Heidie

Cinderella zei

Ik doe ook weer eens een keertje mee
Liefs Cindy

Rosina zei

Allereerst de winnaars van vorige week een dikke proficiat met het behalen van de top 3

Op het nippertje nu om deze challenge mee te doen... ik was de hele week al aan het brainstormen wat gaat het worden.
Maar er staat weer een kaartje bij gelinkt hoor....
groetjes Rosina

Cis-sy zei

Ik ben vrij laat maar sta er gelukkig nog tussen! leuke opdracht ook weer deze keer!

wordt voor jullie denk wel moeilijk om een keuze te maken er zitten zoveel leuke tussen!!

Groetjes X Cis

Alida zei

en op de valreep zijn ook mijn vogels nog binnen komen fladderen.

Nelly zei

Mooie voorbeelden.

Bij nr 79 ging even iets mis :-)

Dus die kan je wel weg halen.

Groetjes Nelly

Ans Gilbert zei

Wat een leuke Challenge, heb mijn kaart nog net op tijd afgekregen..

groetjes van Ans

Carolina zei

poeh net afgekregen geloof ik wel op tijd! leuke uitdagingen met zeer mooie voorbeelden!

Wies zei

Leuke uitdaging. Op de valreep nog een kaart geplaatst.

Josje zei

Nog net op de valreep het kaartje kunnen plaatsen.
het was weer eens iets anders leuk

Janine zei

Op de valreep