zaterdag 15 september 2012

Challenge #155


Zo, het is weer zaterdag en gelukkig niet meer zo grijs als afgelopen dagen, kortom het belooft een mooi weekeind te worden. Natuurlijk hebben we ook deze week een challenge, winnaars en een sponsor gevonden.

Gelukkig waren er weer heel veel deelnemers waardoor het voor ons niet makkelijker is geworden maar het is dan toch gelukt om een mooie top 3 samen te stellen.

Top 3

Jaqueline:



 Colien:


De winnaar is LianneVan harte gefeliciteerd met je prijs en de overige dames met hun plekje in de top3!
Vergeten jullie niet de badge mee te nemen? Je vindt hem in de zijbalk. Lianne je kan contact opnemen met DCL voor je prijs te ontvangen.



Nu dan de nieuwe challenge van deze week, ik heb zelf een knopentic, dus de challenge is gebruik minimaal 5 knopen op je kaart, Veel succes met deze challenge.
 

Natuurlijk kan je er ook weer wat mee  winnen, dit is de prijs, die gesponsord is door Papercraft's Hobby.

 
PaperCraft’s Hobby opent van 19 september t/m 22 september het hobbyseizoen met de Hobby 4 Daagse. Tijdens deze dagen is er
een gratis ‘Make and Take’, zijn er aanbiedingen en is er voor elke klant bij besteding van minimaal €10,00 een attentie.
Tijdens de‘Make and Take’ gaat u zelf aan de slag met o.a. producten van Tim Holtz, Spellbinders, Docrafts, Hero Arts en Scor-Pal.
Van deze merken, maar ook van merken als Sizzix, Marianne Design, Papermania en Nellie Snellen hebben wij een ruime sortering aan hobbyproducten op voorraad.
Naast de winkel aan de Klaverkamp 19 in Hattem heeft PaperCraft’s Hobby ook een webwinkel. Op http://www.papercraft.nl/ vindt u meer dan 5000 producten tegen scherpe prijzen. Bijzonder aan de webwinkel is dat er geen minimaal bestelbedrag is en dat u alleen de daadwerkelijke verzendkosten betaalt.
Ook op onze blog (
papercraftsnews.blogspot.com) vindt u volop ideeën en informatie over de laatste nieuwe producten.
Wij hopen u te mogen verwelkomen in onze (web)winkel!


Het DT heeft er natuurlijk weer wat moois van gemaakt.

Cornelie, 

Ellen,

Marjan,

Rosalien,

Miriam,

Anja,

Margot,

Marianne,

Yvon,

Vind je het leuk om aan deze Challenge mee te doen,maak dan een kaart met minimaal 5 knopen (dus duik maar in je knopendoos). Plaats hem vóór vrijdag 21 september 18.00 uur via Mr. Linky hieronder.

Iedereen veel plezier en succes met deze challenge!!!

Yvon en DCL dt team.

46 opmerkingen:

Marjan zei

Top 3 dames: van harte! Lianne gefeliciteerd met haar prijs!

Sientje zei

Lianne gefeliciteerd. Een prachtige kaart.

DT-team, zou het leuk zijn een linkje te plaatsen naar de blogs van de winnende kaarten. Als ik zulke mooie winnende kaarten zie word ik altijd erg nieuwsgierig naar de andere kaarten die de winnaar maakt.

José zei

Gefeliciteerd top 3! Hartstikke leuke kaarten.
En wat een leuke challenge zeg! Ik hoop dat ik er aan toe kom.
De voorbeelden zijn gaaaf!!

miriam zei

Top 3 gefeliciteerd en lianne natuurlijk met haar prijs
gr miriam

Crejabeja zei

Gefeliciteerd!!!

Wanneer moet de challenge Knopen af zijn...

Groet Crejabeja

jacqueline zei

Meiden gefeliciteerd.

Wat een geweldige leuke challenge en wat een mooooooooooie kaarten heeft het DT gemaakt...wowwww.

Ken de winkel niet ga eens even neuzen.

Groetjes Jacqueline

Anoniem zei

Dames gefeliciteerd! Mooie kaarten!

Ik ga aan de slag met de nieuwe challenge, daar kan ik alle kanten mee op. Leuk

liefs lisa

Marijke zei

Dames gefeliciteerd!!

Leuk knoopjes, hoop dat ik tijd heb om mee te doen.

Groetjes, Marijke en Chantal

Colien zei

Bedankt voor mijn plaatsje in de top 3, leuk!
grtz.Colien

Anneke Keizerwaard zei

Ik heb 10 dagen geleden een kaart gemaakt met knopen en staat op mijn blog, op 5 september gepost.
Ik hoop dat deze mee mag doen.

Groetjes,
Anneke

Stampidoe@gmail.com zei

Meiden gefeliciteerd met jullie top3 en Lianne met je prijs

Stampidoe@gmail.com zei

Anneke je hebt bericht, het moet een nieuw gemaakte kaart zijn

Unknown zei

Hoe moet ik mijn kaart plaatsen?

Ellen zei

Ik zie dat Mr. Linky is verdwenen, we zullen proberen hem zo snel mogelijk weer tevoorschijn te toveren dus even geduld met plaatsen alsjeblieft!
Groetjes Ellen

Anneke zei

Ik ben gek op knopen dus ik vind dit natuurlijk een heel leuk thema :) Tot Mr Linky het weer doet vind je mijn kaartje
hier

Marian zei

Linky is weg Heb wel een kaart geplaatst
Groetjes

Natalie Laurijssen zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Natalie Laurijssen zei

Ook mijn kaartje is klaar! Wanneer Mr Linky terug verschijnt post ik het meteen!

Tinie zei

Leuke uitdaging met knopen!! Heb mn kaartje inmiddels al wel op mn blog geplaatst!
groetjes Tinie

Anoniem zei

Ik ben zelf ook een beetje een knopen-addict dus deze challenge is geen probleem voor mij. :)
Totdat Linky het weer doet, is hier alvast mijn kaart: link.

Mooie, originele voorbeeldkaarten trouwens!

Groetjes, Myriam

Jacqueline DH zei

Bedankt voor de top 3 plek, en ook de andere meiden gefeliciteerd!

gr. Jacqueline

Carina zei

ga zeker terug meedoen kaartje is op mijn blog gepost maar linky werkt niet?als het later werkt post ik het wel groetjes

Jolanda Cuper zei

Top 3 gefeliciteerd!
Geweldig wat een leuke uitdaging ik ga ook proberen om hier iets voor te maken!
Groetjes Jolanda.

Marfien zei

Puberkaart staat klaar, kom nog wel terug.
groet, Marfien

Anoniem zei

ik heb mijn kaart af. Ik heb hem al wel vast op mijn blog gezet.

Liefs Lisa

Unknown zei

Top 3 gefeliciteerd met jullie prachtige kaarten!
Mijn knopen kaart staat ook in de wachtrij.

Blankina zei

Prachtige kaarten gekozen en gemaakt door het DT zoals gewoonlijk...
Heb ook een knopen kaartje gemaakt in het geval dat mr linky weg blijft, hier is hij alvast..

Lieve groetjes
Blankina

Blankina zei

Prachtige kaarten gekozen en gemaakt door het DT zoals gewoonlijk...
Heb ook een knopen kaartje gemaakt in het geval dat mr linky weg blijft, hier is hij alvast..

Lieve groetjes
Blankina

Daphne zei

Ook mijn kaart is af en stan op mijn blog......
FF wachten tot mr Linky weer zin heeft om tevoorschijn te komen ;-)
Fijn dag verder

CreaSjouk zei

Ik heb ook een kaart met knopen gemaakt. Alleen kan ik hem niet linken!

Hij staat op mijn blog!

http://sjoukskaarten.blogspot.nl/2012/09/spring-maar-achterop-bij-mij.html

Groetjes Sjoukje

Dora zei

hoi,
aan de linky wordt gewerkt, als ik het goed heb gelezen.

dit is mijn bijdrage alvast:
http://dora-knutselhoekje.blogspot.nl/2012/09/vogeltjes-in-de-tuin.html

als de linky er weer is dan post ik het alsnog, oké.
succes.
groetjes Dora

Dora zei

gefeliciteerd, lianne. en de overige dames gefeliciteerd met de top 3
mooie kaarten zijn er gekozen.
de voorbeelden die zijn gemaakt door de DT-team, zijn prachtig om te zien. met al die knopen op de kaarten.
groetjes Dora

Folkje zei

Ik heb er ook eentje gemaakt en dit is mijn link http://makketrochfolkje.blogspot.nl/2012/09/vilt-en-knopen.html

groetjes
Folkje

Margot zei

mr Linky is terug geplaatst, eventueel kunnen jullie je kaart opnieuw linken, maar we zullen jullie kaart ook bekijken via deze berichtjes!

Natalie Laurijssen zei

Wat ben ik blij om mr Linky terug te zien! Ik heb meteen mijn kaartje geplaatst.

Unknown zei

fijn dat ik mijn kaart kan plaatsen, nadeleuke voorbeelden heb ik er met veel plezier aan gewerkt

Geer vanne Smeed zei

Na volg ongeduld gewacht te hebben op mr. Linky kan ik nu gelukkig mijn knopenkaartje plaatsen. Het was een leuke uitdaging.
Mia

Daphne zei

Yes, daar is Mr Linky weer!!
Mijn kaart staat erop nu.

Susie Wusie zei

Was weer een leuke uitdaging!!! Bedankt!

Groetjes suus

Wies zei

Mooie voorbeelden van knopen op de kaart van het DT team. Leuke uitdaging. Ik heb net mijn bijdrage geplaatst.

Groetjes, Wies

Je@net zei

Top 3 dames, gefeliciteerd! Wat een mooie kaarten hebben jullie gemaakt.
En wat een leuke nieuwe uitdaging. Heb een bak vol knopen en gebruik ze eigenlijk veel te weinig!

Wiebine zei

Wat een leuke opdracht weer, alhoewel ik een beetje ben doorgeschoten in de opdracht..hi, hi.
groetjes,
Wiebine

Nellie zei

Graag wil jk meedoen met deze super uitdaging.
Lieve groetjes Nellie

Ragasto zei

Met hoeveel kaarten mag je meedoen? Ik heb er nu 2 ingestuurd, maar als er maar eentje mee mag doen kies ik voor de kaart 'Knoopjes deel 2'.
Groetjes,
Marjolein

Judith zei

Hallo DCL-team,

Op het laatste moment ook nog een inzending van mij. Ik heb twee kaarten gemaakt, mag dat?
Groetjes, Judith

Lianne Raateland-Steenvoorden zei

Net te laat, chippies;-( Wil 'm wel graag met jullie delen.. http://scrappenmetlianne.blogspot.nl/2012/09/dcl.html