zaterdag 22 september 2012

Challenge #156

Goedemorgen !!

De zaterdagmorgen is weer aangebroken, en daarom gaan we weer van start met een nieuwe challenge!
Voordat we deze starten, maken we natuurlijk eerst onze top 3 bekend!
Wat een ontzettende leuke kaarten hebben we voorbij zien komen. Dank jullie wel!

Én weer tot een top 3 gekomen! Dat zijn geworden;





Gefeliciteerd met jullie Top 3 plaats! De Dutchcardlover button rechts in de sitebar, mogen jullie op je blog plaatsen.
Maar de winnares van deze "Buttonchallenge" is;

José!
 Gefeliciteerd! Neem je even contact met ons op?

-----------------------------------------------------------------


Natuurlijk hebben we ook deze week  weer geprobeerd een leuke challenge te bedenken. Deze week gaan we aan de slag met Dots!

De opdracht is eenvoudig;

 Als er maar DOTS verwerkt worden!!


Ook hebben we deze week weer een sponsor die voor een leuke prijs zorgt, en dat is deze week;


Ze stellen zich even aan jullie voor!


Ik ben Carla Sprangers, eigenaresse van De Scrapheap en de sponsor van deze Challenge. Mijn winkel is open vanaf juni 2006, dus volgend jaar bestaan we alweer 5 jaar. Ik ben in het gelukkige bezit van een (meestal) lieve man, 4 Schotse Collies, een klein spaans “rescue” hondje, 4 katten, 3 Nubische geiten en 1 fjordenpaard. 

De Scrapheap is een gezellige compacte winkel, met een groot assortiment. We krijgen altijd leuke reacties van bezoekers, zowel op de sfeer, als op het assortiment. Ons team is actief, betrokken en getalenteerd. 
Naast de winkel en webwinkel organiseren we 2 à 3 keer per jaar gezellige ScrapHeapWeekenden, en met dat alles ben ik behoorlijk druk. Ook kun je ons door het jaar heen vinden op verschillende beurzen, oa de Knotsgekke Kaarten- en Scrapdagen, en Kreadoe. 

Ik vind het leuk om zo’n actief Challengeblog te sponsoren, en hoop dat de prijzen die ik uitzoek voor jullie, een beetje in de smaak vallen. Very Happy 

Groetjes Carla 


En een hele toffe prijs voor de winnares! Leuk toch?!


Hebben jullie nog de inspiratievoorbeelden van ons te goed. Iedereen heeft weer flink z'n best gedaan!


Cornelie:


Marjan:



Ellen:

Yvon:



Angèle:

Anja:



Margot:


Marianne:
 

Miriam:


Genoeg inspiratie om gelijk aan de slag te gaan! Veel plezier met het maken van jullie kaart, we kijken er weer naar uit!
Tot vrijdag 28 september 18.00 uur hebben jullie de tijd om je kaart te linken!

Succes!

Groetjes van alle teamleden van DCL!



37 opmerkingen:

jacqueline zei

Gefeliciteerd meiden, wat een prachtige top 3.
De nieuwe uitdaging is echt ontzettend leuk en voor mij ECHT een uitdaging wahaha, ga eens kijken of ik er aan toe kan gaan komen.
DT schitterende creaties wow!

Groetjes Jacqueline

Dora zei

gefeliciteerd dames!! zijn weer schitterende kaarten uitgekozen. José van harte met je prijs.
groetjes

Anoniem zei

Wat een mooie top 3. dames van harte gefeliciteerd!

José zei

Nou ja zeg! Ik voel me vereerd. Dank jullie wel. Anneke en Wiebine ook gefelieicteerd met jullie top 3plek. HELE mooie kaarten.
De nieuwe challenge is te gek! Hele mooie en inspirerende voorbeelden meiden. Ik vind wel een plekje om mee te doen.

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

dames gefeliciterd met de top 3, Jose gefeliciteerd met de eerste plaats, je kaart is kei gaaf.

groetjes jolande

Judith zei

Goedemorgen allemaal! Complimenten voor de leuke top drie!
Jose, van harte gefeliciteerd!

De nieuwe challenge is ook weer zo leuk! Ik schreef net op de blog van Cornelie, dat ik gisteren geïnspireerd raakte door een tafelkleed: grote stippen in verschillende kleuren. Leuk dat dit nu de nieuwe uitdaging is.
Fijn weekend,
groetjes, Judith

Jolanda Cuper zei

Wow wat een mooie top 3!!
Dames gefeliciteerd!
Groetjes Jolanda

Anneke zei

Super super superleuk om mijn kaart hier bij de top 3 te zien, wow! Van een verrassing gesproken. Ik wil ook Wiebine en José feliciteren met hun mooie kaart.
En de volgend uitdaging, ja, wie kan daar aan weerstaan? Zoveel mooie voorbeelden, zo te zien had niemand problemen met het thema :)

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Wat een leuke challenge weer!! En Joke: gefeliciteerd! Je kaartje is ook prachtig!
Groetjes, Yvonne

Stampidoe@gmail.com zei

Jose, Wiebine en Anneke GEFELICITEERD was erg moeilijk deze keer met zoveel inzendingen om ene mooie en originele top 3 te maken, veel deelnemers waren er ook dat maakt het nog moeilijker

Nu op naar de dots en hopleijk weer net zoveel of meer deelnemers

Je@net zei

Gefeliciteerd, top 3 dames, prachtige kaartjes zijn er door jullie gemaakt!
En wat een leuke nieuwe challenge; ben dol op dotjes, dus dat moet lukken :o)

Unknown zei

Gefeliciteerd dames, prachtige kaartjes en ook het DT team heeft weer hele mooie creaties gemaakt!

Unknown zei

wat hebben jullie leuke voorbeeld kaarten gemaakt, top hoor! Vond het ook een leuke uitdaging ben dus wel benieuwd wat jullie er van vinden,

groetjes Coby

miriam zei

Gefeliciteerd alle drie de dames ,hele mooie top 3 .
Jose veel plezier met je gewonnen prijs
gr miriam

Henriët zei

Wat weer een leuke nieuwe challenge! Toevallig was ik net bezig met een kaart met stippen....
Wie weet volgen er nog meer! Voor iedereen die weer meedoet: veel succes!
Groetjes van Henriët

Muuske zei

Leuke uitdaging deze keer moet deze week toch een keer tijd maken voor een kaartje.De voorbeelden van het DT zijn weer heel mooi.groetjes Margo.

Janine zei

Speciaal een blog begonnen omdat het zo'n leuke inspiratie foto is!!!!
Mooie voorbeelden!
Groetjes Janine

Nadine zei

Super leuke challenge en wat een inspirerende voorbeelden dames!

KarinsArtScrap zei

gefeliciteerd dames.

hele leuke en mooie DT kaarten dames.

groetjes karin

Angèle zei

Van harte alledrie de dames!

Wiebine zei

Wat ontzettend leuk om bij de top 3 te zitten zeg, Anneke, jij ook van harte gefeliciteerd en ja... José, dat was ook wel een hele mooie zeg, van harte gefeliciteerd !
de volgende uitdaging is ook wel weer erg leuk, en wat een mooie voorbeelden zijn er weer gemaakt,
ik ga denk ik weer een poging wagen,
groetjes,
Wiebine

Miranda V zei

Leuke top 3! Ik doe deze week ook weer mee met het thema 'dots'. Leuk thema.

Linda Visser - van der Velden zei

Gefeliciteerd, top 3! Mooie kaarten! En leuke nieuwe challenge en zeker gave prijs! Ik doe graag mee :)

Yolanda zei

Alle drie de dames al via hun blog gefelicitieerd. Het was weer een mooie top 3. De nieuwe challenge is ook weer heel erg leuk. En zo te zien vinden heel veel anderen dat met mij. Al veel reacties!!!
Hartstikke tof. Groetjes Yolanda

Sabine zei

Wat een mooie top 3 is er weer uit gekomen. Hele leuke kaarten, ik doe graag mee met de challenge van deze week Liefs Sabine

Wendy Schoonhoven zei

Leuke challenge en uitwerkingen zijn er zeg. Ik doe ook graag mee met mijn kaartje met het rood/witte jurkje.

Delia zei

Na een tip van één van mijn bloglezers wil ik mijn kaartje gebruiken voor deze leuke challenge.

Blankina zei

Met stip genoteerd...mijn uil kaartje.
Gefeliciteerd aan de winnaars/ top 3.
Prachtige voorbeelden weer,

Lieve groetjes uit Italie,
Blankina

Rosina zei

De 3 winnaars van vorige week een dikke proficiat hoor .....geweldige kaartjes!!!
Voor deze week heb ik mijn kaartje er ook weer bij gezet en gelinkt naar jullie blog....
groetjes Rosina

Anoniem zei

Gefeliciteerd voor de dames met hun top 3 plekje en voor de winnares! Weer een hele leuke challenge deze week. Wist eerst niet goed wat ik ermee kon totdat ik tot de ondekking kwam dat ik al een kaart met Dots had gemaakt.
Groetjes Sylvia

Anneke zei

Ik heb mijn bijdrage gepost, heel leuk thema!

anneke's creaties zei

wat ontzettend veel inzendingen, allemaal heel erg mooi,
toch waag ik een gokje en heb dus mijn kaartje geplaatst.

groetjes anneke

Aletta zei

Hallo DCL,

Had gisteren mijn kaartje op gelinkt op nr. 44 ?? Maar zie dat ik daar niet meer sta, heel vreemd. Maar goed dat ik het nog even checkte, ik heb maar opnieuw gelinkt, sta nu op nr. 60... Pfff. wat veel inzendingen. Maar wel leuk !

Groetjes Aletta

Yolanda zei

Nou dames van het team ... dat wordt geen makkie deze keer. Zoveel inzendingen. VEEL SUCCES. Groetjes Yolanda

Willy zei

Ik ben gek op dots, mooie voorbeeld kaarten hebben jullie gemaakt!!

Welmoed zei

Wat een vrolijke boel...met al die dots! Ziet er prachtig uit allemaal!
Een hele leuke challenge!

Vr. gr. Welmoed

Pouwla zei

Leuke challenge!
Groetjes Pouwla.